λογισμικό

* Γνώση Υπολογιστών >> λογισμικό >> Προγράμματα Ήχου

Τι είναι τα ρυθμιστικά διαλύματα δείγματος σε Soft Synths

; συνθέτες λογισμικό υπολογιστών ( "soft synths » ) παράγουν ήχο κανονικά μέσω ενός ασαφή προσέγγιση του τρόπου με αναλογικά synths κάνουν . Υπάρχουν λογισμικού " ταλαντωτές " μέσα μαλακά πλήκτρα που παράγουν ήχους , αλλά αυτές οι προσεγγίσεις του λογισμικού της γενιάς του σήματος πρέπει να μεταφραστεί από αυτά και μηδενικά σε πραγματικό ήχο σπρώχνοντας τον αέρα . Buffer λογισμικού , με λίγα λόγια , είναι τα ποσά από μονάδες και μηδενικά που συσσωρεύονται πριν από την επεξεργασία από τον ψηφιακό σε αναλογικό μετατροπέα στην κάρτα ήχου σας . Η «Ρυθμιστικό»
Η

Η κάρτα ήχου στον υπολογιστή σας δημιουργεί ήχο από ψηφιακές πληροφορίες . Όπως και με οποιαδήποτε διαδικασία υπολογιστή , αυτό απαιτεί χρόνο , και κάρτες ήχου πρέπει να ανταγωνίζονται με άλλες υπολογιστικές εργασίες για να κάνουν τη δουλειά τους . Το ρυθμιστικό λογισμικού είναι η ποσότητα των πληροφοριών που υποβάλλονται σε επεξεργασία σε ένα χρόνο μεταξύ άλλων καθηκόντων του υπολογιστή . Ο υπολογιστής επεξεργάζεται όλα τα δεδομένα στο buffer και το μετατρέπει σε ήχο , και λειτουργεί σε άλλα καθήκοντα , ενώ ο ήχος παίζει .
Εικόνων Buffer Size
Η

Το μεγαλύτερο ρυθμιστικό είναι , τόσο περισσότερο οι διεργασίες του υπολογιστή σε ένα κομμάτι του χρόνου . Εάν ένας υπολογιστής τελειώσει η αναπαραγωγή του ήχου από το προηγούμενο ρυθμιστικό για να μπορέσει να επεξεργαστεί το επόμενο διάλυμα , υπάρχει ένα unpleasing κενό στον ήχο , διαταράσσοντας την εμπειρία ακρόασης . Σε γενικές γραμμές , οι υπολογιστές μπορούν να επεξεργάζονται τα μεγάλα χοντρά κομμάτια του ρυθμιστικού ευκολότερη, έτσι ώστε μεγάλα ρυθμιστικά τείνουν να έχουν λίγα, αν υπάρχουν , τα κενά στον ήχο .

Η Latency
Η

μεγάλες φορές ρυθμιστικό παρέχουν ένα εμπόδιο στο πλαίσιο της απόδοσης μουσικής και του λογισμικού συνθέτες : αν ένας παίκτης έχει ένα μεγάλο buffer λογισμικού για να ελαχιστοποιήσει τα κενά στον ήχο , το σημείωμα που παίζεται από το συνθέτη δεν θα βολιδοσκοπήσει μέχρι το buffer έχει πλήρη επεξεργασία . Αυτό ονομάζεται λανθάνων χρόνος , δηλαδή , ο χρόνος μεταξύ μια σημειωθεί παίζεται από το συνθέτη και τον ήχο που παράγεται από τον υπολογιστή. Μικρότερες ρυθμιστικά ελαχιστοποίηση του λανθάνοντα ακόμη να αυξήσουν την απαίτηση επεξεργασίας , διακινδυνεύοντας τα κενά στον ήχο .
Εικόνων Εργασία με Latency
Η

Ο ήχος του υπολογιστή είναι σε λανθάνουσα κατάσταση από κάποιο ποσό . Latency είναι συνήθως μη ανιχνεύσιμη επειδή ο χρήστης δεν παίζει τον ήχο ο ίδιος . Υπάρχουν χρόνους καθυστέρησης που μπορεί να γίνει αποδεκτό από τα αυτιά του παίκτη και το στυλ παιχνιδιού , όμως . Οι παίκτες δεν θα είναι σε θέση να ανιχνεύσει μικρούς χρόνους latency ( 5 έως 10 χιλιοστά του δευτερολέπτου) και μπορεί να λειτουργήσει με αποδεκτό αυτό . Ρύθμιση του μεγέθους του buffer λογισμικού συνθεσάιζερ σας και να πειραματίζονται με τις ώρες , θα σας βοηθήσει να μάθετε τι buffer μεγέθους θα βοηθήσει να κρατήσει τον ήχο σας ρέει ομαλά και το παιχνίδι σας στο tme .
Η
εικόνων

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα