λογισμικό

* Γνώση Υπολογιστών >> λογισμικό >> animation Λογισμικό

Πώς να χρησιμοποιήσετε το Blender Φυσική

Πέραν του ότι είναι σε θέση να διαμορφώσει , να καταστήσει και την κίνηση σκηνές 3 - D με το χέρι με το Blender , μπορείτε επίσης να προσομοιώσουν τη φυσική αυτόματα , για χρήση σε παιχνίδια και animated βίντεο . Μπορεί να είναι δύσκολο να καταλάβω τη δική σας , αλλά μόλις ξέρετε πώς να χρησιμοποιήσετε το Blender φυσική , προσομοίωση των αλληλεπιδράσεων μεταξύ στερεά αντικείμενα είναι εύκολο . Τα πράγματα που θα χρειαστείτε
Blender open-source λογισμικού 3 - D
ένα ποντίκι 3 κουμπιών

Παρουσίαση Περισσότερες οδηγίες
Η 1

Εάν δεν έχετε χρησιμοποιήσει Blender τόσο στο παρελθόν , ρίξτε μια ματιά στο Οδηγός για γρήγορη Blender (βλέπε παραπομπές ) για να σηκωθεί να επιταχύνει . 2

Δημιουργήστε ένα αεροπλάνο . Πατήστε το πλήκτρο διαστήματος , ενώ ο δείκτης του ποντικιού είναι το παράθυρο 3 - D , και επιλέξτε Mesh > Αεροπλάνο από το μενού Add . Μεγαλώστε πατώντας S και μετακινήστε το ποντίκι . Αριστερό κλικ όταν φτάσει στο επιθυμητό μέγεθος .
Εικόνων 3

Αλλαγή σε μπροστινή όψη ( πιέστε 1 στο αριθμητικό πληκτρολόγιο ) , και πατήστε το πλήκτρο Z για να αλλάξετε την προβολή σε wireframe . Αυτό θα σας επιτρέψει να δείτε το αεροπλάνο καλύτερα από την τρέχουσα γωνία . Κάντε δεξί κλικ στον κύβο για να το επιλέξετε και σύρετε το προς τα επάνω .
Η 4

Επιστροφή στην κάτοψη και να δημιουργήσει ένα άλλο αεροπλάνο , καθώς και μια σφαίρα ( από το μενού Add , επιλέξτε Mesh > UVsphere ) . Αυξήστε το μέγεθος της νέας αεροπλάνο, καθώς , αλλά μόνο κατά μήκος του οριζόντιου άξονα της οθόνης . Κρατήστε πατημένο το μεσαίο πλήκτρο του ποντικιού , ενώ κλιμάκωση για να περιορίσει την παραμόρφωση .
5

Τώρα πηγαίνετε στην όψη και πάλι για να ολοκληρώσετε τη δημιουργία της σκηνής . Μετακινήστε τη σφαίρα και προς τη μία πλευρά , και τοποθετήστε το μακρύ, στενό επίπεδο κάτω από αυτό . Περιστρέψτε το αεροπλάνο με το πλήκτρο R , για να σχηματίσουν μια ράμπα που κατηφορίζει προς την μεγάλη , επίπεδη αεροπλάνο .
Η

6 Ρυθμίστε τις φυσικές ιδιότητες όλων των αντικειμένων . Πιέστε το πλήκτρο F4 για να αλλάξετε το παράθυρο κουμπιά στον πίνακα Λογική , και πατήστε το κουμπί Ηθοποιός και για τα δύο επίπεδα . Αυτό κάνει τα φυσικά στερεά αντικείμενα . Κάντε το ίδιο για τον κύβο και τη σφαίρα , αλλά επίσης να ενεργοποιήσετε τις δυναμικές και άκαμπτα ιδιότητες του σώματος --- αυτό τους κάνει να επηρεάζεται από τη βαρύτητα και τις άλλες δυνάμεις , και τους επιτρέπει να πέφτουν and roll . Κάντε κλικ στο κουμπί Όρια ακριβώς κάτω από ηθοποιός , και να ρυθμίσετε το σχήμα του πλαισίου οριοθέτησης για να «σφαίρα » για τον τομέα , και "κουτί" για τον κύβο .
Η 7

Αφού τελειώσει τη θέση της φυσικής στη θέση του, ήρθε η ώρα για να εκτελέσετε την προσομοίωση . Πατήστε Shift - Z για να μεταβείτε από wireframe σε μέρος σκιερό προβολή , σύρετε στο παράθυρο 3 - D με το μεσαίο πλήκτρο του ποντικιού σας για να πάρετε μια καλύτερη γωνία θέασης , και πατήστε το 5 στο πληκτρολόγιο για να ενεργοποιήσετε την προοπτική. Πιέστε P για να παίξει την προσομοίωση , και να απολαύσετε ! Όταν τελειώσετε , πατήστε το πλήκτρο Esc για να επιστρέψετε στο κανονικό παράθυρο 3 - D .
Η
εικόνων

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα