λογισμικό

* Γνώση Υπολογιστών >> λογισμικό >> animation Λογισμικό

Πώς να χρησιμοποιήσετε οπλισμοί στο Blender

Blender είναι ένα ισχυρό 3D modeling και ψυχαγωγικό πρόγραμμα , στο ίδιο επίπεδο με το εν λόγω εμπορικό λογισμικό, όπως το 3DS Max και Maya --- αλλά είναι απολύτως ελεύθερη να χρησιμοποιήσει . Με Blender , όπως και με τις πιο ακριβές εναλλακτικές λύσεις , μπορείτε να χρησιμοποιήσετε οπλισμό για να παραμορφώνεται και να εμψυχώσει 3D μοντέλα . Αν και είναι δυνατόν να γίνει πολύ περίπλοκη εξέδρες που χαρακτηρίζει πολλά οστά και αρθρώσεις προηγμένες , σε αυτό το σεμινάριο θα ξεκινήσει απλά , με ένα αρθρωτό κύλινδρο . Τα πράγματα που θα χρειαστείτε
Blender open-source λογισμικό 3D ( βλ. σχετικό σύνδεσμο στο τμήμα παραπομπές)
Ένα ποντίκι 3 κουμπιών

Παρουσίαση Περισσότερες οδηγίες
Η 1

Open Blender . Εάν δεν χρησιμοποιήσετε το Blender τακτικά , ρίξτε μια ματιά στο ( link στην ενότητα αναφορών αυτού του άρθρου ) Blender Οδηγός Γρήγορης Εκκίνησης του να εξοικειωθείτε με το περιβάλλον εργασίας χρήστη . 2

Αλλαγή σε προβολή wireframe με μέσω του κλειδιού «Ζ» . Πατήστε το πλήκτρο «Διαγραφή» για να απαλλαγούμε από την προεπιλεγμένη κύβου , και να δημιουργήσει ένα κύλινδρο . Πατήστε το πλήκτρο διαστήματος ενώ τον κέρσορα του ποντικιού σας στο παράθυρο 3D και επιλέξτε "Προσθήκη "> " Mesh "> " Κύλινδρος " από το μενού . Αν θέλετε να ρυθμίσετε τις ιδιότητες του κυλίνδρου , να το πράξουν στο παράθυρο διαλόγου που εμφανίζεται ? Αλλιώς , απλώς κάντε κλικ στο «OK»
εικόνων 3

Πατήστε '1 ' στο πληκτρολόγιο για να μεταβείτε στο πλάι . -view , και στη συνέχεια " Tab " για να εισάγετε τη λειτουργία επεξεργασίας. «S» Πατήστε και την κλίμακα του κυλίνδρου προς τα κάτω , αριστερά - κλικ όταν τελειώσετε. Στη συνέχεια, να αυξήσει το μήκος του κυλίνδρου πατώντας « S » και πάλι , αλλά στη συνέχεια κρατώντας πατημένο το μεσαίο κουμπί και σύροντας το δρομέα κάθετα , για να περιορίσουν την παραμόρφωση σε ένα μόνο άξονα . Πατήστε ' Ctrl - Tab - 2' για να μεταβείτε σε λειτουργία άκρη επιλέξτε και πατήστε «Α» για να αποεπιλέξετε όλα τα άκρα . Loop- επιλέξτε τα μακρά, κατακόρυφες ακμές πατώντας «Β» και σύροντας σε όλο το πλάτος του κυλίνδρου . Πατήστε ' W ' και επιλέξτε ' Υποδιαιρέστε » από το μενού , χωρίζοντας τις μεγάλες άκρες στο μισό . Αυτό θα σας επιτρέψει να λυγίσει τον κύλινδρο , μόλις προστεθεί ο οπλισμός , χρησιμοποιώντας την υποδιαίρεση ως κοινή .
Η 4

Εισάγετε Λειτουργία Αντικείμενο και πάλι , με το « Tab » . Πατήστε το spacebar και επιλέξτε «Add» > « Θωράκιση » από το μενού . Μεταβείτε στη λειτουργία επεξεργασίας του οπλισμού με " Tab " , κάντε δεξί κλικ στο κάτω κόμβο του οστού , και σύρετε προς τα κάτω , έτσι ώστε το κάτω μέρος του οστού αγγίζει το κάτω μέρος του κυλίνδρου . Επιλέξτε το επάνω άκρο του οστού με ένα δεξί κλικ , και τοποθετήστε το στη μέση του κυλίνδρου , κατά την υποδιαίρεση. Πατήστε «Ε» να εξωθήσει ένα άλλο οστών από το τέλος του πρώτου . Τεντώστε το επάνω μέρος του νέου οστού στην κορυφή του κυλίνδρου , και κάντε αριστερό κλικ για να το τοποθετήσετε .
5

Επιστροφή στη λειτουργία αντικείμενο , επιλέξτε τον κύλινδρο , και στη συνέχεια κρατήστε πατημένο το " Shift " , ενώ την επιλογή ο οπλισμός . Πατήστε ' Ctrl - P ' και επιλέξτε ' Οπλισμός » από το μενού που εμφανίζεται , για να κάνει τον κύλινδρο έναν γονέα του οπλισμού . Κάντε κλικ στο " Δημιουργία από Bone Heat » στο δεύτερο μενού , να αναθέσει τις κορυφές του κυλίνδρου στο πλησιέστερο οστών του οπλισμού .
Η 6

Επιλέξτε μόνο τον οπλισμό , και να στραφούν σε Pose Mode, επιλέγοντας το από το μενού στο κάτω μέρος του παραθύρου 3D . Εάν επιλέξετε ένα από τα οστά και να το περιστρέψετε , θα δείτε ότι ο κύλινδρος κάμπτει με το οστό . Πατήστε το «εγώ» και επιλέξτε « LocRot » για να αποθηκεύσετε την αρχική θέση του κυλίνδρου , πριν ξεκινήσετε την εμψύχωση .
Η

7 Πατήστε το πλήκτρο επάνω βέλος για να προχωρήσετε 10 καρέ στο animation , ή η αριστερό πλήκτρο για να προωθήσει ένα καρέ τη φορά . Από προεπιλογή , υπάρχουν 25 καρέ σε ένα δευτερόλεπτο, οπότε αν θέλετε να καθορίσετε τη θέση του κυλίνδρου δύο δευτερόλεπτα αργότερα , πατήστε πάνω ή /και ξανά μέχρι ο μετρητής στο επάνω μέρος του παραθύρου Button δείχνει τον αριθμό 50 . Στη συνέχεια, λυγίστε και μετακινήστε τα οστά με το «R» και τα πλήκτρα «G» , σε ό, τι θέση που θέλετε . Μπορείτε να δείτε τη σκηνή από διαφορετικές γωνίες με '7 ' , '1' και '3 ' στο πληκτρολόγιο , μεταβείτε σε προοπτική με τον αριθμό '5' , και ακόμη και περιστρέφεται γύρω από κάθε άποψη , κρατώντας πατημένο το μεσαίο κουμπί του ποντικιού και σύροντας . Μόλις έχετε αποφασίσει σχετικά με τη θέση για ένα δεδομένο πλαίσιο , να το αποθηκεύσετε πατώντας « Ι» και « LocRot » και πάλι ( ή « LocRotScale », αν έχετε αλλάξει το μέγεθος οποιοδήποτε από τα οστά ) .
8

Μετά από να πάρει θέση για κάθε πιο υπερβολική γωνία σε κινούμενα σχέδια σας και εξοικονομώντας τους , επιστρέφουν στο πλαίσιο 1 και πατήστε το πλήκτρο 'Alt -A » . Αυτό θα παίξει το animation στο 3D παράθυρο , παρεμβάλλοντας την κίνηση ανάμεσα σε κάθε χέρι τοποθετηθεί keyframes σας . Αν θέλετε να καταστήσει τη ζωτικότητά σας , πατήστε το πλήκτρο 'Ctrl - F12 » , και μετά από αυτό είναι τελείως έτοιμο , πατήστε το πλήκτρο ' Ctrl - F11 » για να παίξει .
Η
εικόνων

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα