λογισμικό

* Γνώση Υπολογιστών >> λογισμικό >> animation Λογισμικό

Η ιστορία του Animation Software

Λογισμικό Animation είναι το λογισμικό του υπολογιστή που χρησιμοποιείται για να δημιουργήσει κινούμενες εικόνες χωρίς την ανάγκη να αποτυπώσει την κάθε μεμονωμένο καρέ . Λογισμικό Animation έχει μια ιστορία σχεδόν όσο η ιστορία των ίδιων των ηλεκτρονικών υπολογιστών . Από την ίδρυσή της το 1951 , το λογισμικό animation έχει πάει για να παράγουν τον υπολογιστή που δημιουργούνται εικόνες για τις περισσότερες από τις καλύτερες ταινίες του σήμερα , καθώς και προσομοιώσεις μακρινούς πλανήτες και ήλιους . Ιστορία
Η

Η παλαιότερη αναφορά των κινουμένων σχεδίων με τους υπολογιστές έρχεται με την έλευση του Ανεμοστρόβιλος I , έναν υπολογιστή που αναπτύχθηκε το 1951 στο MIT (Massachusetts Institute of Technology ), η οποία είχε την πρώτη δυνατότητα για προβολή βίντεο σε πραγματικό χρόνο .

το 1963 , ο Δρ Ivan Sullivan από το MIT ανέπτυξε Sketchpad , ένα πρόγραμμα που χρησιμοποιείται για μια " light pen " να αντλήσει από μια οθόνη .

το πρώτο computer-animated ταινία , "Two - Gyro Gravity - Gradient Σύστημα Ελέγχου Attitude , "παρήχθη από Ε. Zajac το 1963 . Ακολούθησε το 1967 από τον F. Sinden του " Δύναμη , Μάζα και κίνησης , " και " Αρμονική phasors " του William Huggins και D. Weiner .

Το 1968 , Sutherland έγινε καθηγητής στο Πανεπιστήμιο της Γιούτα . Υπό την καθοδήγησή του , ένα μεγάλο μέρος του δημιουργική εργασία σε κινούμενα σχέδια του υπολογιστή ήταν η ανάπτυξη της Goraud σκίασης Henri Goraud , και anti-aliasing αναπτύχθηκε από τους Frank Crow . Ένας άλλος από τους μαθητές του ήταν ο Ed Catmull , ο οποίος συνέβαλε χαρτογράφηση υφή , μπαλώματα δικυβικής και Ζ - buffering στην τέχνη των γραφικών ηλεκτρονικών υπολογιστών .

Ταυτόχρονα , Sutherland και ο συνάδελφος Δρ David Evans πήγε για να βρεθεί Evans & Sutherland , η οποία πραγματοποιήθηκε το πρωτοποριακό έργο στον τομέα της 3D γραφικά υπολογιστών . Evans & Sutherland ήταν ένα φυτώριο της καινοτομίας και ενέπνευσε τη δημιουργία της Adobe Systems Α.Ε., από τον John Warnock και Silicon Graphics από τον Jim Clark

Το 1971 , το λογισμικό animation χρησιμοποιείται σε διαφημίσεις για " 2001 : . A Space Odyssey , »και των Beatles " Yellow Submarine ".

το 1979 , Ed Catmull ήρθε στην Lucasfilm , όπου εργάστηκε για την ψηφιακή compositing απεικόνισης μέχρι το Steve Jobs αγόρασε την ψηφιακή διαίρεση Lucasfilm και δημιούργησε την Pixar , όπου Catmull έγινε επικεφαλής του τεχνικού τμήματος . Το 1993 , έλαβε το Όσκαρ , και πάλι το 1995 και τέλος , το 2001 , έλαβε ένα Όσκαρ »για σημαντικές προόδους στον τομέα της κινηματογραφικής απόδοσης , όπως επεξηγείται στο RenderMan της Pixar . "

Ο πρώτος στόχος ενσωματωμένο σύστημα γραφικών ήρθε από την Silicon Graphics Α.Ε. , που ιδρύθηκε από τον Clark και Abbey Silverstone το 1981 . SGI πήγε για να παράγει 3 - D γραφικών υποσυστημάτων πρόσβαση μέσω ενός ιδιόκτητου διεπαφή προγραμματισμού εφαρμογών ( API ) που ονομάζεται " IRIS Graphics γλώσσας . " Το 1992 , η SGI αποφάσισε να κυκλοφορήσει μια ανοιχτή έκδοση του API , που ονομάζεται Open GL . Από τότε , Open GL έχει γίνει ένα από τα de facto πρότυπα της βιομηχανίας για το λογισμικό animation .

ΥΚΩ ήταν επίσης στην πρώτη γραμμή του εμπορικού λογισμικού animation , την αγορά Alias ​​Έρευνας και Wavefront Technologies το 1995 . Αργότερα η μονάδα πωλήθηκε και τελικά ήρθε στο Autodesk Maya με το λογισμικό 3D animation , η οποία είναι μία από τις πρεμιέρα 3D animation σουίτες λογισμικού ηλεκτρονικών υπολογιστών που χρησιμοποιούνται σήμερα . Το 2003 , Μάγια κέρδισε το Όσκαρ για χρήση σε «σχεδόν κάθε χαρακτηριστικό τη χρήση 3 - D computer-generated εικόνες . "
Εικόνων Σημασία
Η

Animation λογισμικό χρησιμοποιείται σήμερα ευρέως σε όλη την κινηματογραφική βιομηχανία για ειδικά εφέ και Pixar της Disney και Dreamworks SKG έχουν παραχθεί πολλές βραβευμένες 3 - D computer-generated animation χαρακτηριστικά συμπεριλαμβανομένου του " Up ! " και το "Shrek ".

Η Τύποι
Η

Animation λογισμικό μπορεί να κυμαίνεται από πολύπλοκα συστήματα 3 - D σε απλό animation cel - τύπου , όπου οι εικόνες σχεδιασμένες σύμμεικτες για την παραγωγή κινούμενων εικόνων , χρησιμοποιώντας 24 καρέ ( ή αγροτεμάχια ) ανά δευτερόλεπτο .

Πριν από αυτά τα πολύπλοκα ταινίες όπως της Disney "Toy Story ", οι περισσότεροι animation ήταν 2 - D και το χέρι .

Σήμερα είναι δυνατό να δημιουργηθεί το παλιό 2 - D εμφάνιση με την αλλαγή του φωτισμού που χρησιμοποιείται με το λογισμικό 3 - D animation .
εικόνων Οφέλη
Η

animation λογισμικό επιτρέπει κινούμενα σχέδια για να δημιουργηθούν πιο γρήγορα και με λιγότερο λάθος , επιτρέποντας στον υπολογιστή να παρεμβάλουν μεταξύ μία θέση και την επόμενη ( γνωστή και ως " βασικών καρέ " ) .

Ενώ η παραγωγή μεγάλων , υψηλής ποιότητας 3D animations εξακολουθεί να είναι χρονοβόρα και συνήθως απαιτεί εκατοντάδες, αν όχι χιλιάδες υπολογιστές τοποθετημένα σε ένα « αγρόκτημα », το κόστος είναι πολύ χαμηλότερο από ό, τι παράγει τις ίδιες εικόνες με το χέρι - σχέδιο και compositing .
εικόνων λογισμικού Παρανοήσεις
Η

Animation παρέχει μια πλαίσιο για τη δημιουργία κινουμένων σχεδίων έργων . Είναι εξακολουθεί να απαιτεί μεγάλη διορατικότητα και καλλιτεχνικό ταλέντο .
Η
εικόνων

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα