λογισμικό

* Γνώση Υπολογιστών >> λογισμικό >> animation Λογισμικό

Πώς να προσθέσετε ήχο σε κουμπιά στο Flash

Προσθήκη ήχων σε κουμπιά σας σε Flash καθιστά πιο ενδιαφέρουσα και κάνει τη συνολική ταινία πιο εύκολο στη χρήση . Κουμπιά με ηχητικά εφέ παρέχουν ανατροφοδότηση στους χρήστες της ταινίας σας , παρέχοντας ηχητικές πληροφορίες που αντιστοιχούν με τις κινήσεις του ποντικιού και κλικ . Για παράδειγμα, αν ο χρήστης παίρνει μια μικρή επίδραση του ήχου , ενώ αιωρείται το ποντίκι του πάνω από ένα κουμπί , αυτό του λέει το κουμπί είναι ζεστό - κάνει κάτι . Ένα "κλικ" ήχο που αναπαράγεται όταν ένας χρήστης κάνει κλικ σε ένα κουμπί της λέει ότι το Flash Player "ακούγεται" το κλικ του ποντικιού . Flash προσφέρει πολλούς τρόπους για να προσθέσετε ήχους στα πλήκτρα . Η πιο κοινή τεχνική είναι να προσθέσετε ήχους απευθείας σε σύμβολα κουμπί . Αυτή η μέθοδος λειτουργεί ανεξάρτητα από το ποια έκδοση του Flash που χρησιμοποιείτε . Τα πράγματα που θα χρειαστείτε
Macromedia Flash 8 , Flash MX ή Adobe Flash CS1 ή αργότερα
Η Εμφάνιση Περισσότερες οδηγίες
Προσθήκη ήχου στο κουμπί Σύμβολα

1

Ανοίξτε μια υπάρχουσα Flash FLA αρχείο ή να δημιουργήσετε ένα νέο στο Flash . Κάντε κλικ στο μενού "Αρχείο" και επιλέξτε "Εισαγωγή . " Αυτό ανοίγει το μενού Εισαγωγή. 2

Επιλέξτε "Εισαγωγή στη βιβλιοθήκη" για να ανοίξετε το παράθυρο διαλόγου Εισαγωγή . Πλοηγηθείτε με τα αρχεία ήχου σας , επιλέξτε τους και την εισαγωγή τους στο Flash . ( Στο παράθυρο διαλόγου Εισαγωγή , " Ctrl - κλικ " σε κάθε αρχείο ήχου για να το επιλέξετε , και στη συνέχεια κάντε κλικ στο κουμπί "Άνοιγμα" . )
Εικόνων 3

Βρείτε το σύμβολο κουμπί στο οποίο θέλετε να προσθέσετε ήχο ( είτε στη σκηνή ή στη βιβλιοθήκη ) . Κάντε διπλό κλικ στο σύμβολο για να το τοποθετήσετε σε κατάσταση επεξεργασίας . Στο Edit mode , κάθε σύμβολο Button έχει τη δική του γραμμή του χρόνου του. Η γραμμή του χρόνου έχει ένα στρώμα και τέσσερα πλαίσια : Up , Over , Down και Hit . Αυτές είναι καταστάσεις του ποντικιού . "Up" αντιπροσωπεύει την κατάσταση του κουμπιού εμφανίζει στη σκηνή χωρίς τη δραστηριότητα του ποντικιού . "Over" είναι ό, τι κάνει το κουμπί όταν ο χρήστης μετακινεί τον κέρσορα του ποντικιού πάνω από το κουμπί . "Down" αντιπροσωπεύει αυτό το κουμπί κάνει όταν ο χρήστης πατήσει το κουμπί του ποντικιού . "Hit " είναι ό, τι κάνει το κουμπί όταν ο χρήστης απελευθερώνει .
Η

4 Κάντε κλικ στο κουμπί "New Layer" ( ένα εικονίδιο πρόσημο ) στη γραμμή χρόνου για να προσθέσετε ένα νέο στρώμα . ( Σε παλαιότερες εκδόσεις του Flash , αυτό το κουμπί ονομάζεται " Δημιουργία νέου Layer" . )
5

Επιλέξτε ένα πλαίσιο ποντίκι κατάσταση σχετικά με το νέο στρώμα . Για παράδειγμα , αν θέλετε να προσθέσετε έναν ήχο που παίζει όταν ο χρήστης περνάει το δείκτη του ποντικιού του πάνω από το πλήκτρο , επιλέξτε το πλαίσιο πάνω . ( Κανονικά , δεν θα προσθέσετε ήχο σε μια κατάσταση Up . Ο ήχος θα αναπαράγεται συνεχώς μέχρι ο χρήστης να αλληλεπιδράσει με το πλήκτρο . )
Η 6

Σύρετε έναν ήχο από τη βιβλιοθήκη στη σκηνή . Προσθήκη ήχων με τα άλλα κράτη του ποντικιού όπως επιθυμείτε .
Η 7

Έξοδος από τη λειτουργία επεξεργασίας σύμβολο κουμπί . ( Κάντε κλικ στο όνομα της σκηνής στην επάνω αριστερή γωνία του παραθύρου του εγγράφου . )
Η
εικόνων

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα