λογισμικό

* Γνώση Υπολογιστών >> λογισμικό >> animation Λογισμικό

Πώς να κάνει 3D Flash Games

3D παιχνίδια απαιτούν ρεαλιστική κίνηση . Αν χρειάζεστε μπάλες που αναπηδούν σαν πραγματικό μπάλες αναπήδηση , οι τροχοί να περιστρέφονται σαν πραγματικό τροχοί περιστρέφονται , και τα αυτοκίνητα να επιταχύνουν σαν πραγματικά αυτοκίνητα επιταχύνουν , θα χρειαστείτε το σωστό λογισμικό . Επειδή Flash σας επιτρέπει να κωδικοποιήσει τα μαθηματικά και τη φυσική εξισώσεις που απαιτούνται για να κάνουν τα αντικείμενα κινούνται ρεαλιστικά , είναι ένα εργαλείο που μπορεί να χρησιμοποιηθεί . Στην πραγματικότητα , λόγω αυτής της ιδιαιτερότητας και άλλοι που προσφέρει το Flash μπορείτε να κάνετε συναρπαστικά παιχνίδια προσομοιωτή βίντεο . Αυτά τα παιχνίδια θα σας βάλει γρήγορα στη θέση του οδηγού με τον ταχύτερο αγωνιστικό αυτοκίνητο στο Indianapolis 500 πίστα . Τα πράγματα που θα χρειαστείτε
Adobe Flash λογισμικό
Μολύβι
Sketchpad
Calculato
Η Εμφάνιση Περισσότερες οδηγίες
Η 1

σχέδιο και το σχεδιασμό flash 3D παιχνίδι σας . Για να ελαχιστοποιηθεί ο χρόνος που χρειάζεται για να κάνει 3D παιχνίδι λάμψης σας , είναι σημαντικό να προγραμματίσουν το παιχνίδι . Ως μέρος της διαδικασίας σχεδιασμού σας , τραβήξτε μαζί ή ο κωδικός 3D flash συνιστώσες του σχεδιασμού που θα χρησιμοποιήσετε στο σχεδιασμό . Για παράδειγμα , επιλέξτε ή ο κωδικός 3D μοντέλα κύβους , σφαίρες , ελλειψοειδή , trapezoidals και άλλα κοινά 3D γεωμετρικά σχήματα . . 2

Σχεδιασμός και κατασκευή υπόβαθρα στάδιο σας . Τα υπόβαθρα στάδιο είναι αντικείμενα στο παρασκήνιο που είναι ως επί το πλείστον σε στάση. Διαφορετικά υπόβαθρα σε 3D παιχνίδια βίντεο που χρησιμοποιούνται για διαφορετικές σκηνές του παιχνιδιού και για διάφορα σενάρια παιχνιδιού . Μερικές φορές το φόντο , είναι απλά μια στατική φωτογραφία . Flash σας επιτρέπει να εισάγετε εύκολα αρχεία από ψηφιακές φωτογραφικές μηχανές , καθώς και τα αρχεία από τα άλλα είδη του γραφικού σχεδιασμού λογισμικού όπως το Adobe PhotoShop και το Illustrator .
Εικόνων 3

Βελτιώστε τις υφές 3D μοντέλων του παιχνιδιού σας και τους χαρακτήρες . Μπορείτε να αλλάξετε το χρώμα ή την υφή των αντικειμένων σας σε flash . Μπορείτε να το κάνετε αυτό με το χρώμα και την υφή του εργαλεία του Flash . Αν θέλετε να δώσετε ένα δισδιάστατο αντικείμενο , όπως ένας κύκλος , μια τρισδιάστατη φωτογραφία ρεαλιστική ματιά , μπορείτε να χρησιμοποιήσετε υφές από φωτογραφίες . Για παράδειγμα , για να δημιουργήσετε ένα 3D αστεροειδή , να αποκτήσει μια φωτογραφία ενός πραγματικού αστεροειδή και στη συνέχεια υφή τον κύκλο στην ταινία λάμψης σας με τις πραγματικές υφές σε μια φωτογραφία του πραγματικού αστεροειδή .
Η 4

Κώδικα οι ακολουθίες παιχνίδι και κανόνες . Γράψτε τον κώδικα προγραμματισμού Flash για να ελέγξει πώς τα αντικείμενα στην οθόνη θα ανταποκριθεί σε διαφορετικές ενέργειες χρηστών . Για παράδειγμα , μπορεί να χρειαστεί να γράψετε κώδικα που θα απολύσει έναν αστεροειδή κάθε φορά που ο παίκτης δεξί κλικ με το ποντίκι . Μπορεί επίσης να χρειαστεί να γράψετε κώδικα που εμφανίζει την τρέχουσα βαθμολογία στην οθόνη , ή μπορεί να χρειαστεί να γράψετε κώδικα που εμφανίζει ένα " παιχνίδι τελείωσε " το μήνυμα .

Σκεφτείτε ποια κουμπιά και τα πλήκτρα θα χρησιμοποιηθούν για τον έλεγχο της το παιχνίδι και τι θα πρέπει να ελέγχουν . Επίσης, θα πρέπει να γράψετε τον κωδικό της αλληλουχίας της ροής του παιχνιδιού . Για παράδειγμα , όταν ένας πύραυλος χτυπά ένα διαστημόπλοιο , ο κώδικας θα πρέπει να γράψει ότι κάνει το διαστημόπλοιο να εκραγεί . Εναλλακτικά , εάν χάσει , ο κώδικας θα πρέπει να είναι γραπτή , έτσι ώστε ο πύραυλος και το διαστημόπλοιο που φέρουν συνεχίζεται .
5

Δοκιμάστε το πρόγραμμα . Αφού έχετε γράψει τον κωδικό σας , θα πρέπει να το ελέγξετε προσεκτικά . Πρώτη δοκιμή όλες τις διαφορετικές εισόδους ελέγχου , όπως κουμπιά , τα πλήκτρα και τα ποντίκια και να δούμε αν κάνουμε ό, τι είχε προβλεφθεί. Αφού έχετε επιβεβαιώσει ότι εργάζονται , παίζουν το παιχνίδι αρκετές φορές . Βάλτε το παιχνίδι μέσω των ρυθμών του . Για παράδειγμα , βλήματα πυρκαγιάς , το ταχύτερο δυνατόν , προσπαθήστε να μεταφέρετε αντικείμενα που μπορείτε να ελέγξετε έξω από την οθόνη και να δούμε τι θα συμβεί .
Η 6

Αφήστε τους φίλους σας , ελέγξτε το παιχνίδι . Ανεβάστε το πρόγραμμα στο Internet και να δούμε πώς θα εκτελεί εκεί . Ελέγξτε για να δείτε πόσο καιρό παίρνει πάρα κατεβάσετε το πρόγραμμα και να αναζητήσουν προβλήματα χρονισμού συγχρονισμού . Συχνά μπορεί να χρειαστεί να επανασχεδιάσουν τον κώδικα έτσι ώστε δεν υπάρχει καμία καθυστέρηση από τη στιγμή που θα ενεργοποιήσετε ένα αντικείμενο , όπως η εκτόξευση ενός πυραύλου , καθώς και ο χρόνος που ανταποκρίνεται .
Η
εικόνων

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα