λογισμικό

* Γνώση Υπολογιστών >> λογισμικό >> animation Λογισμικό

Πώς να κάνω μια Flash Βασισμένο Web Site

πρόγραμμα Flash της Adobe προσφέρει μια επαγγελματική πλατφόρμα για την παρουσίαση σε απευθείας σύνδεση γραφικά , εικόνες, κινούμενα σχέδια και ταινίες σε ένα ακροατήριο . Flash χρησιμοποιεί ActionScripting να εφαρμόσει λογική για διάφορα στοιχεία του σχεδίου , επιτρέποντας στους χρήστες να αλληλεπιδρούν με το περιεχόμενο στις μεθόδους που δημιουργούνται από τον προγραμματιστή . Το Flash είναι ένα ισχυρό πρόγραμμα και σε επίπεδο εμπειρογνωμόνων της εμπειρία είναι απαραίτητη για να χρησιμοποιήσετε το πρόγραμμα στο έπακρο τις δυνατότητές του . Εξοπλισμένο με μια βασική εξοικείωση με το Flash , ένας προγραμματιστής μπορεί να χτίσει μια απλή ιστοσελίδα ως σημείο εκκίνησης για τη δημιουργία πολύπλοκων διαδραστικών έργων σε Flash . Οδηγίες
Η

1 Ανοίξτε το πρόγραμμα Flash και πηγαίνετε στο " Αρχείο" > " New . " Θα εμφανιστεί το " Νέο έγγραφο " παράθυρο διαλόγου , που σας επιτρέπει να επιλέξετε τον τύπο αρχείου . Επιλέξτε το " Flash File ( ActionScript 2.0 ) " ρύθμιση . ActionScript είναι η γλώσσα προγραμματισμού που χρησιμοποιείται από το Flash για να προσθέσετε τη λογική και την αλληλεπίδραση σε ένα αντικείμενο στο πλαίσιο του έργου . Σε αυτό το σεμινάριο , θα χρησιμοποιήσουμε τις βασικές ActionScript 2.0 γλώσσα για να ενεργοποιήσει τα κουμπιά πλοήγησης για την περιοχή . Για να μάθετε περισσότερα σχετικά με ActionScripting και να κατανοήσουν καλύτερα ποια έκδοση είναι κατάλληλη για τους στόχους του προγραμματισμού Flash σας για τα μελλοντικά σχέδια , επισκεφθείτε την τοποθεσία της Adobe tutorials για να μάθετε τις διαφορές μεταξύ AS 2.0 και 3.0 AS πριν από την επένδυση το χρόνο στην εκμάθηση της γλώσσας , καθώς οι δύο εκδόσεις διαφέρουν δραματικά . 2

Ρυθμίστε τις διαστάσεις του έργου σας στο επιθυμητό μέγεθος της ιστοσελίδας σας . Επιλέξτε " Ιδιότητες" > "Size" και ορίστε τις διαστάσεις του σταδίου σας , το οποίο αντιπροσωπεύει την ιστοσελίδα σας . Έρευνα από την ιστοσελίδα W3Schools δείχνει ότι η πλειοψηφία των χρηστών του Διαδικτύου εργάζονται σε προγράμματα περιήγησης μεγαλύτερο από 1024 pixels σε πλάτος και ύψος 768 pixels . Το στάδιο είναι ο χώρος εργασίας βρίσκεται κάτω από το Timeline και αντιπροσωπεύει το τελικό μέγεθος του έργου σας και θα εμφανίσει όλα τα οπτικά στοιχεία του δικτυακού σας τόπου . Το Timeline περιέχει Κορνίζες , όπου το περιεχόμενο τοποθετείται σε ένα χρόνο σχέση με το υπόλοιπο του έργου . Το Timeline χρησιμοποιεί ένα playhead που κατευθύνεται από ActionScripting να κινούνται σε όλο το Timeline , εμφανίζει περιεχόμενο από κάθε πλαίσιο πάνω στο Στάδιο .
Εικόνων 3

Ρυθμίστε το χρώμα του φόντου του έργου σας πηγαίνοντας στο " Ιστορικό "κουτί και να πάρει ένα χρώμα και να επιλέξετε ένα Frame Rate στα 12 fps ή καρέ ανά δευτερόλεπτο . Ποσοστά πλαισίων που χρησιμοποιούνται για κινούμενα σχέδια και τα περισσότερα βίντεο στο Διαδίκτυο ορίζεται σε 30 fps , αν και η προεπιλεγμένη ρύθμιση είναι 12 fps . Η fps θα ποικίλει ανάλογα με κάθε έργο και μπορεί να αλλάξει ανά πάσα στιγμή .
Η 4

Εισαγωγή εικόνων , γραφικών και βίντεο που δημιουργήθηκαν έξω από το Flash , στη Βιβλιοθήκη , η οποία οργανώνει όλα τα οπτικά στοιχεία του ενεργητικού , για να τα προσθέσετε στο το έργο . Επιλέξτε " Αρχείο" > " Εισαγωγή " > "Εισαγωγή στη βιβλιοθήκη" και ακολουθήστε το παράθυρο διαλόγου και επιλέξτε "Εισαγωγή ".
5

Επισημάνετε το Layer στο Timeline δίπλα στην πρώτη σας Frame . Απλά κάντε διπλό κλικ στο Layer και να μετονομάσετε σύμφωνα με το κύριο στοιχείο στην σκηνή σε αυτό το Layer , όπως φόντο, πλοήγησης ή κειμένου . Ονομάστε αυτό το πρώτο Layer " Ενέργειες " και να δημιουργήσετε ένα νέο στρώμα κάτω από το χαρακτήρισε " Ιστοσελίδα ". Πηγαίνετε στο "Εισαγωγή " > " Timeline " > "Layers " για να δημιουργήσετε το νέο Layer .
Η 6

Χρησιμοποιώντας το εργαλείο επιλογής , επιλέξτε το πρώτο Πλαίσιο στο " Ενέργειες " Layer με το νούμερο ένα πάνω από αυτό , και να εισάγετε ένα κενό καρέ-κλειδί . Πηγαίνετε στο "Εισαγωγή " > " Timeline " > "Blank Keyframe » και μια σαφής κύκλο θα εμφανίζονται στο πλαίσιο . Επαναλάβετε το βήμα για τον ίδιο Layer και Πλαίσιο 2 .
Η 7

Επισημάνετε το πρώτο Πλαίσιο στο " Ενέργειες " Layer και πηγαίνετε στο " Παράθυρο " > " Δράσεις " και θα εμφανιστεί ένα παράθυρο με την ένδειξη " Ενέργειες -Frame . " Αυτό δείχνει ότι είστε έτοιμος ActionScript για να προσθέσετε το πραγματικό πλαίσιο , αντί ενός αντικειμένου , όπως ένα κουμπί ή μια ταινία , η οποία είναι μια πιο κοινή δράση .
8

Τοποθετήστε ένα " Stop" Δράση για την το πρώτο καρέ εισάγοντας το ακόλουθο κείμενο στο «Δράση -\u2028Πλαίσιο" παράθυρο

stop () ? .

Αν το κείμενο εισαχθεί σωστά , το σενάριο θα γίνει μπλε ή πράσινο ανάλογα με τη δράση , και ένα μικρό πεζό "α" θα εμφανιστεί στο πλαίσιο πάνω από το σύμβολο καρέ-κλειδί . Το "Stop " Δράση θα πει το playhead να σταματήσει σε αυτό το πλαίσιο και να κινηθεί μόνο όταν μια άλλη δράση εφαρμοστεί και αλλού στο Stage . Αυτό θα προκαλέσει το Flash για να εμφανίσετε μόνο το πρώτο σας Frame , η ιστοσελίδα σας για αυτό το σεμινάριο , έως ότου ο χρήστης κάνει κλικ σε ένα κουμπί πλοήγησης .
Η 9

Προσθήκη περιεχομένου στη σκηνή για να χρησιμεύσει ως αρχική σας σελίδα . Επισημάνετε το δεύτερο στρώμα με την ένδειξη " σελίδα " για να προσθέσετε περιεχόμενο σε αυτό το στρώμα . Κλειδώστε το Layer δράσης πάνω από αυτό κάνοντας κλικ στο εικονίδιο με το λουκέτο δίπλα στο Layer για να κρατήσει από λάθος την προσθήκη περιεχομένου σε λάθος στρώμα . Χρησιμοποιήστε το εργαλείο κειμένου για να προσθέσετε αντιγραφή , drag and drop τις εικόνες από τη Βιβλιοθήκη για να προσθέσετε γραφικά στοιχεία και τοποθετήστε τα πάντα στις κατάλληλες θέσεις . Επαναλάβετε τα ίδια βήματα που χρησιμοποιείται για να δημιουργήσει την ιστοσελίδα για να προσθέσετε μια δεύτερη σελίδα στην ιστοσελίδα . Δημιουργήστε ένα νέο στρώμα , προσθέστε το καρέ-κλειδί στο πλαίσιο 2 , προσθέστε το "Stop δράσης " στο " Ενέργειες " Layer και να προσθέσετε ένα κενό καρέ-κλειδί στο πρώτο πλαίσιο δίπλα στο νέο Layer . Αυτό θα κρατήσει το Layer κενό και να μην επηρεάζει το περιεχόμενο της αρχικής σελίδας στο Πλαίσιο 1 .
Η 10

Δημιουργήστε ένα κουμπί πλοήγησης που χρησιμοποιεί ένα σύμβολο ή ένα γραφικό από τη Βιβλιοθήκη είτε με τη δημιουργία ενός αντικειμένου χρησιμοποιώντας το Οβάλ ή Τετράγωνο εργαλείων . Να είστε βέβαιος ότι το αντικείμενο είναι από την Layer σελίδα . Χρησιμοποιήστε το εργαλείο επιλογής και να επιλέξετε το αντικείμενο . Πηγαίνετε στο "Τροποποίηση " > "Μετατροπή σε Symbol " και επιλέξτε " κουμπί . " Επισημάνετε το κουμπί με την σελίδα που θα ενεργοποιήσει , όπως " Σχετικά με εμάς ".

11

Πηγαίνετε στο " Παράθυρο " > " Ενέργειες ", ενώ επιλέγοντας ακόμα το κουμπί μόλις δημιουργήσατε και να προσθέσετε αυτό το ActionScript στο κουμπί?

για ( release) { gotoAndStop ( 2 ) ? }

βεβαιωθείτε ότι οι δράσεις Παράθυρο λέει «Δράσεις -Button " στην κορυφή ή το σενάριο δεν θα πρέπει να προστίθεται στο αντικείμενο . Το σενάριο πρέπει να δούμε ακριβώς όπως το σενάριο πάνω ή το κουμπί δεν θα λειτουργήσει.
Η 12

Αποθηκεύστε το έργο σας ως " index.fla " και το αρχείο αυτό θα χρησιμεύσει ως κύριο αρχείο έργου σας . Η FLA δεν θα πρέπει να τοποθετηθεί στο διαδίκτυο , αλλά μόλις τα αρχεία υποστήριξης έχουν δημιουργηθεί από τη δημοσίευση μια προεπισκόπηση , μπορούν να ανεβάσει στο server σας και το site σας θα είναι ζωντανά . Η ετικέτα " δείκτης " , θα πει ο διακομιστής σας ότι αυτό λειτουργεί ως αρχική σελίδα.
Η 13

Δημοσιεύστε μια προεπισκόπηση για να ελέγξετε την εργασία σας και να δημιουργήσετε την υποστήριξη των αρχείων σας , το SWF , το HTML και το JavaScript . Ο ιστότοπος δεν θα λειτουργήσει χωρίς αυτά τα τρία αρχεία . Πηγαίνετε στο "Αρχείο" > " Publish Preview " > "Default" και Flash θα δείτε το site σας σε ένα παράθυρο του προγράμματος περιήγησης εκτός σύνδεσης . Εάν δεν προκύψουν ζητήματα προγραμματισμού και οι λειτουργίες χώρο όπως επιθυμείτε , ανεβάστε το SWF , HTML και JavaScript στο διακομιστή σας και το site θα είναι ζωντανή .
Η
εικόνων

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα