λογισμικό

* Γνώση Υπολογιστών >> λογισμικό >> animation Λογισμικό

Πώς να κάνω μια Button Flash CS3 της Adobe

Δημιουργία ενός κουμπιού στο Flash CS3 επιτρέπει στον προγραμματιστή να προσθέσει λογική για κάθε στοιχείο στην οθόνη , είτε πρόκειται για μια εικόνα , αντικείμενο , βίντεο ή γραφικά . Λογική επιτρέπει την αλληλεπίδραση μεταξύ του ακροατηρίου και του έργου και λέει Flash για να εκτελέσει την επιθυμητή ενέργεια όταν ο χρήστης αλληλεπιδρά με το κουμπί . ActionScripting είναι η γλώσσα προγραμματισμού που χρησιμοποιείται για την κατασκευή έργων Flash ? Μια σταθερή κατανόηση της γλώσσας και πώς λειτουργεί το πρόγραμμα είναι μια αναγκαιότητα για τη χρήση του Flash . Μια σταθερή εξοικείωση με το πρόγραμμα , τα εργαλεία και ο χώρος εργασίας είναι απαραίτητες για την ολοκλήρωση αυτής της φροντιστήριο . Πρόσθετες tutorials είναι διαθέσιμα στο τμήμα των πόρων του παρόντος άρθρου . Οδηγίες
Η 1

Open Flash και να αρχίσει ένα νέο αρχείο έργου με ActionScript 2.0 ή 3.0 . Flash χρησιμοποιεί ActionScripting ( AS ) ως γλώσσα προγραμματισμού για να προσθέσετε διαδραστικότητα με το έργο και τις δύο εκδόσεις της γλώσσας , AS 2.0 και 3.0 AS , είναι εντελώς διαφορετική . Βεβαιωθείτε ότι έχετε κατανοήσει τη μορφή που επιλέχθηκε καθώς κινείστε προς τα εμπρός στο έργο σας . 2

Χρησιμοποιήστε το εργαλείο αντικειμένου και να δημιουργήσει ένα κύκλο ή ένα τετράγωνο αντικείμενο στη σκηνή σας . Χρησιμοποιώντας γραφικά , φωτογραφίες ή βίντεο , όπως τα κουμπιά είναι επίσης μια επιλογή . Πηγαίνετε στο "Αρχείο" > "Εισαγωγή στη Βιβλιοθήκη " και επιλέξτε έξω από τα γραφικά σας, ακολουθώντας το πλαίσιο διαλόγου . Flash θα εισάγει τα περιουσιακά σας στοιχεία στη Βιβλιοθήκη . Για να τα τοποθετήσετε στο Στάδιο για τη μετατροπή σε ένα κουμπί , απλά drag and drop το αντικείμενο στο Στάδιο σας .
Εικόνων 3

Τοποθετήστε το αντικείμενο στην επιθυμητή θέση χρησιμοποιώντας το εργαλείο επιλογής για να το μετακινήσετε σε όλη την Στάδιο . Αφού καθοριστεί η θέση , κάντε κλικ στο αντικείμενο χρησιμοποιώντας το εργαλείο επιλογής . Μια λεπτή μπλε γραμμή θα δείξει ότι έχει επιλεγεί το αντικείμενο .
Η 4

αριστερό κλικ με το ποντίκι πάνω στο αντικείμενο και επιλέξτε "Μετατροπή σε Symbol " από το μενού . Θα εμφανιστεί ένα πλαίσιο διαλόγου , και μπορείτε να μετονομάσετε το κουμπί . Με τη λειτουργία του κουμπιού στο έργο - όπως το " Home" ή "Play" - θα σας βοηθήσει να οργανώσετε διάφορα σύμβολα και τα κουμπιά του έργου σας . Επιλέξτε το " κουμπί " και "OK " για να μετατρέψετε το αντικείμενό σας σε ένα κουμπί .
5

Προσθήκη ActionScript στο κουμπί για να πετύχουμε την επιθυμητή λειτουργικότητα αυτού του στοιχείου στο έργο σας . Οι επιλογές για την προσθήκη λογική σε ένα κουμπί είναι ατελείωτες , αλλά η κατανόηση AS γλώσσα και πώς λειτουργεί σε Flash είναι απαραίτητο να προγραμματίσετε τα διάφορα πλήκτρα και διαδραστικά στοιχεία του έργου .
Η 6

Επισημάνετε το νέο κουμπί χρησιμοποιώντας το εργαλείο επιλογής , και να πάει να εμφανίζεται " παράθυρο " > " Ενέργειες " και το παράθυρο " δράσεις -Button " . Εισάγετε ActionScripting σας σε αυτήν τη θέση για να προσθέσει λειτουργικότητα στο κουμπί σας . Μια κοινή εντολή για ένα κουμπί που χρησιμοποιείται για την πρόσβαση σε μια εξωτερική ιστοσελίδα έχει ως εξής : για ( release) { getURL ( " http://www.google.com " ) ? } Ο κωδικός πρέπει να αντιγραφεί ακριβώς για το κουμπί για να λειτουργήσει σωστά .
Η

7 Αποθηκεύστε το έργο σας και να δοκιμάσετε τη λειτουργικότητα των νέων κουμπί σας δημοσιεύοντας μια προεπισκόπηση . Πηγαίνετε στο "Αρχείο" > " Publish Preview " > "Default" - ένα πρόγραμμα περιήγησης εκτός σύνδεσης θα εμφανιστεί , επιτρέποντάς σας να δοκιμάσουν το site σας . Εάν το κουμπί δεν λειτουργεί όπως θα θέλατε , επιστροφή στη λάμψη και ένα " Compiler Λάθη " Θα εμφανιστεί το παράθυρο που δείχνει τα λάθη που έγιναν στον προγραμματισμό του κουμπιού .
Η
εικόνων

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα