λογισμικό

* Γνώση Υπολογιστών >> λογισμικό >> animation Λογισμικό

Αρχάριοι Tutorial για το Flash 8

Flash 8 χρησιμοποιείται για να δημιουργήσει τα αρχεία κινουμένων σχεδίων . Η σελίδα σας θα ανοίξει με τον πίνακα εργαλείων στα αριστερά , χρονοδιάγραμμα στην κορυφή /μεσαίο τμήμα , τα στρώματα κάτω από το χρονοδιάγραμμα , το στάδιο στο κέντρο της οθόνης σας, όπου θα πραγματοποιηθεί το έργο σας , και ο πίνακας δράσεων κάτω από τη σκηνή . Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το Flash 8 για να δημιουργήσετε κίνηση και κινούμενα σχέδια σχήμα . Θα χρειαστεί να ομαδοποιήσετε αντικείμενα σε ένα animation κίνηση και να σπάσει τα αντικείμενα μεταξύ τους σε ένα animation σχήμα , έτσι ώστε να μπορεί να λειτουργήσει σωστά . Οδηγίες
Η

1 Ανοίξτε ένα νέο έγγραφο Flash επιλέγοντας "Αρχείο" και " Νέα " από τη γραμμή εργαλείων στο Flash . Στη συνέχεια, επιλέξτε το " Circle εργαλείο " ή " ορθογώνιο εργαλείο " από τον πίνακα εργαλείων . 2

Επιλέξτε το κουμπί " Χρώμα γεμίσματος " από τον πίνακα εργαλείων και επιλέξτε ένα χρώμα για το εσωτερικό του σχήμα σας . Για να αφήσετε το χρώμα κενές , επιλέξτε το κουμπί " Χωρίς χρώμα " , ενώ είναι επιλεγμένο το " Χρώμα γεμίσματος " επιλογή .
Εικόνων 3

Επιλέξτε το κουμπί " Stroke Color" από τον πίνακα εργαλείων και να επιλέξετε ένα χρώμα για το περίγραμμα του σχήματος σας . Αν προτιμάτε να μην εφαρμόσετε ένα περίγραμμα , επιλέξτε το κουμπί « Δεν Stroke " , ενώ έχει επιλεγεί η " Stroke Color" επιλογή .
Η 4

Χρησιμοποιήστε το ποντίκι για να σχεδιάσετε το σχήμα πάνω στη σκηνή . Για να σχεδιάσετε ένα κύκλο ή ένα τετράγωνο , κρατήστε πατημένο το πλήκτρο "Shift" , όπως μπορείτε να σχεδιάσετε το σχήμα . Εάν προτιμάτε να σχεδιάσετε ένα ωοειδές ή ορθογώνιο , μην κρατάτε πατημένο το πλήκτρο Shift . Ένα καρέ-κλειδί ( dot) θα προστεθεί στο " Layer 1 " στη γραμμή χρόνου .
5

Επιλέξτε ολόκληρο το σχήμα , επιλέγοντας το keyframe . Στη συνέχεια, επιλέξτε " Τροποποίηση" και " Ομάδα " από τη γραμμή εργαλείων στην ομάδα το σχήμα .
Η

6 Τοποθετήστε τον κέρσορα στο πλαίσιο 20 του χρόνου. Επιλέξτε "Εισαγωγή ", " Timeline " και " καρέ-κλειδί " από τη γραμμή εργαλείων για να προσθέσετε ένα βασικό καρέ εκεί .
Η 7

Μετακινήστε το σχήμα σε μια νέα θέση στη σκηνή . Στη συνέχεια, επιστρέψτε στο χρονοδιάγραμμα , κάντε δεξί κλικ οπουδήποτε μεταξύ Πλαίσια 1 και 20 και επιλέξτε "Δημιουργία Motion Tween . "
8

Open " Ιδιότητες επιθεωρητής " από την επιλογή " Παράθυρο " και στη συνέχεια δύο φορές στο " Ιδιότητες" από τη γραμμή εργαλείων .
Η 9

Προσθέστε ένα νέο στρώμα επιλέγοντας το κουμπί "Insert Layer" εντός της προθεσμίας . Στη συνέχεια, επιλέξτε το "Εργαλείο κειμένου" από τον πίνακα εργαλείων .
Η 10

Επιλέξτε Πλαίσιο 1 " Layer 2 , " και στη συνέχεια τοποθετήστε το δείκτη του ποντικιού πάνω στη σκηνή και το είδος κειμένου στο χώρο εργασίας σας .

11

Πηγαίνετε στο Frame 20 " Layer 2" και να εισάγετε ένα βασικό καρέ εκεί .
Η 12

Επιλέξτε το κείμενο στη σκηνή για 20 καρέ και να προσθέσετε νέο κείμενο στη θέση του . Επιλέξτε ένα διαφορετικό χρώμα για το κείμενο από τον επιθεωρητή ιδιότητες .
Τετάρτη 13

Επιλέξτε το κείμενο στο " Layer 2 " στο πλαίσιο Πλαίσιο 1 . Στη συνέχεια, να διασπάσει το κόμμα επιλέγοντας "Αλλαγή " και " Break Apart" από τη γραμμή εργαλείων ( δύο φορές) . Προχωρήστε στο Frame 20 του ίδιου επιπέδου και να σπάσει το κείμενο , εκτός δύο φορές , καθώς και .
Η 14

Βεβαιωθείτε ότι " Layer 2 " είναι επιλεγμένο . Στη συνέχεια, πηγαίνετε στο ιδιότητες επιθεωρητή και επιλέξτε " Shape" από το " Tween ".
Η 15

Επιλέξτε " Control" και "Movie κειμένου" από τη γραμμή εργαλείων για να κάνετε προεπισκόπηση της εργασίας σας .
Η 16

Αποθηκεύστε την εργασία σας επιλέγοντας "Αρχείο" και "Αποθήκευση" από τη γραμμή εργαλείων . Στη συνέχεια, το όνομα του αρχείου σας και κάντε κλικ στο "Αποθήκευση".
Η 17

Προετοιμάστε το έγγραφο Flash για το web με την επιλογή "Αρχείο" και "Publish Settings " από τη γραμμή εργαλείων . "Flash" και " HTML " θα επιλεχθεί εξ 'ορισμού στο πλαίσιο της " Μορφές " καρτέλα . Ελέγξτε ξανά ότι « Flash Only" έχει επιλεγεί στην καρτέλα " HTML " . Στη συνέχεια, πατήστε "Δημοσίευση" και "OK".
Η
εικόνων

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα