λογισμικό

* Γνώση Υπολογιστών >> λογισμικό >> animation Λογισμικό

2D Animation Με Flash CS3 Tutorial

Δημιουργία 2D animation είναι μια από τις πιο κοινές χρήσεις για το Adobe Flash . Πρόκειται για ένα πρόγραμμα ευρείας εκτίμησης λόγω της προσαρμοστικότητάς του , επιτρέποντας κινούμενα σχέδια διαφόρων τύπων και στυλ . Flash επιτρέπει την "παλιά σχολή" καρέ -καρέ animation , όπου τα ίδια αντικείμενα εικόνα άλλαξε ελαφρώς μόνο από πλαίσιο σε πλαίσιο , στην κίνηση animation tweening , όπου Flash κάνει αυτόματα το μεγαλύτερο μέρος του έργου , ακόμη και ActionScript animation , όπου προηγμένη κώδικα προγραμματισμού δύο ισοπαλίες και ζωντανεύει τα απαραίτητα αντικείμενα . Τα πράγματα που θα χρειαστείτε
Adobe Flash CS3
Μια βασική κατανόηση της διασύνδεσης Flash

Παρουσίαση Περισσότερες οδηγίες
Ισοπαλία και Προετοιμασία αντικείμενα για Animation
Η 1

εμείς πάμε για να συντάξει και να εμψυχώσει έναν χιονάνθρωπο έτσι για πρώτη φορά , χρησιμοποιώντας το εργαλείο Oval να σχεδιάσετε ένα μαύρο κύκλο με λευκό γέμισμα στη σκηνή , αρκετά μεγάλη για να είναι το σώμα . Με αυτόν τον κύκλο , πιέστε " F8" στο πληκτρολόγιό σας για να το μετατρέψει σε σύμβολο και ονομάστε το "σώμα" . 2

Χρησιμοποιήστε το εργαλείο Oval να σχεδιάσετε ένα δεύτερο κύκλο πάνω από το σώμα να εκπροσωπεί το το κεφάλι . Μην ανησυχείτε για την ακριβή τοποθέτηση του ότι μόλις τώρα . Όταν τελειώσετε, επιλέξτε το και πατήστε το πλήκτρο "F8 " για να το μετατρέψει σε ένα σύμβολο και ονομάστε το " κεφάλι" .
Εικόνων 3

Χρησιμοποιήστε το εργαλείο γραμμής για να σχεδιάσετε ένα βραχίονα stick για το χιονάνθρωπο σας οπουδήποτε το στάδιο . Draw τρεις μικρότερες γραμμές που συνδέονται με το τέλος της για τα «δάκτυλα» . Κρατήστε πατημένο το πλήκτρο shift και επιλέξτε όλες τις τέσσερις γραμμές με το ποντίκι σας και πατήστε "F8 " για να το μετατρέψει σε ένα κλιπ ταινίας . Ονομάστε το clip "χέρι " .
Η 4

Με το κλιπ ταινία βραχίονα επιλέγεται , κρατήστε πατημένο το πλήκτρο " CTRL " και κάντε κλικ και σύρετε ένα αντίγραφο κάπου αλλού πάνω στη σκηνή . Αυτό θα είναι το δεύτερο σκέλος .
5

Σχεδιάστε ένα μικρό , άσπρο κύκλο να εκπροσωπεί το εξωτερικό του ματιού . Γυρίστε το σε ένα σύμβολο και ονομάστε το "μάτι" . Παρόμοια με το στάδιο με το χέρι , σύρετε ένα αντίγραφο του πάνω στη σκηνή για το δεύτερο μάτι .
Η 6

Σχεδιάστε μια μύτη με οποιοδήποτε τρόπο που φαίνεται ελκυστικό για εσάς . Μπορείτε να πρόκειται για ένα απλό μαύρο κύκλο , ή ένα τρίγωνο , ή ακόμα και ένα πολύπλοκο σχήμα καρότο κάνει , αν το επιθυμείτε. Όταν τελειώσετε , επιλέξτε το και να το μετατρέψει σε σύμβολο που ονομάζεται «μύτη» .
Η 7

Σχεδιάστε ένα μικρό μαύρο κύκλο για να είναι τα «κουμπιά» κάτω από το μπροστινό μέρος του σώματος χιονάνθρωπο σας . Δημιουργήστε αντίγραφα από αυτό τη στιγμή που θα έχουν μετατραπεί σε ένα σύμβολο που ονομάζεται " κουμπί" και τα βάζουμε στη θέση τους στο σώμα . Δημιουργία δύο αντίγραφα του κουμπιού και τα βάζουμε στο κέντρο των ματιών σας για να χρησιμεύσει ως μαθητή .
8

Σχεδιάστε ένα καπέλο για χιονάνθρωπο σας , και πάλι , είναι τόσο απλό ή τόσο περίπλοκο όπως θέλετε , και να το μετατρέψει σε ένα σύμβολο που ονομάζεται « καπέλο ».
εικόνων Βάλτε πάντα μαζί και να εμψυχώσει αυτό .
Η 9

Τακτοποιήστε όλα τα κομμάτια του χιονάνθρωπο σας στη σωστή τους θέση στο το στάδιο . Εάν ένα σύμβολο συρόμενες «πίσω» από ένα άλλο , όπως μπορείτε να το μετακινήσετε , πηγαίνετε στο μενού "Αλλαγή" και επιλέξτε "Τακτοποίηση " τότε " Bring to Front " . Με το εργαλείο επιλογής ενεργό , κάντε κλικ και σύρετε ένα ορθογώνιο πλαίσιο οριοθέτησης γύρω χιονάνθρωπο σας για να επιλέξετε όλα τα κομμάτια της , στη συνέχεια, πατήστε "F8 " για να μετατρέψει όλα αυτά τα σύμβολα σε ένα σύμβολο που ονομάζετε " χιονάνθρωπος " .
Η 10

κάντε διπλό κλικ στο σύμβολο χιονάνθρωπο σας για να εισάγετε και να σχεδιάσετε ένα άλλο ορθογώνιο γύρω από αυτό με το εργαλείο επιλογής για να επιλέξετε όλα τα κομμάτια . Κάντε δεξί κλικ και επιλέξτε "διανέμω σε Layers" . Αυτό βάζει το κάθε ένα από τα κομμάτια του χιονάνθρωπο σας για δικό του, ατομικό στρώμα , το οποίο είναι μια απαίτηση, αν θέλετε να Flash ταξύ της κίνησης .
Η 11

Στη γραμμή του χρόνου , κάντε αριστερό κλικ και κρατήστε πατημένο το κάτω από το πλαίσιο 30 του ανώτερου στρώματος και σύρετε προς τα κάτω για να επιλέξετε το πλαίσιο για όλα τα στρώματα . Κάντε δεξί κλικ και επιλέξτε "Εισαγωγή καρέ " . Αυτό επεκτείνει τη γραμμή χρόνου, για όλες του τις συνιστώσες χιονάνθρωπο σε αυτό το σημείο .
Η 12

Βρείτε το στρώμα με το δεξί τμήμα του βραχίονα σας σε αυτό , στη συνέχεια, κάντε δεξί κλικ στο πλαίσιο 15 για το στρώμα και επιλέξτε " εισάγετε keyframe " . Με επιλεγμένη αυτή keyframe , πάρτε αυτό το χέρι και να το μετακινήσετε προς τα κάτω αν είναι πάνω ή εάν θέλει να είναι προς τα κάτω. Στη συνέχεια, βρείτε το στρώμα με το αριστερό τμήμα χέρι σας σε αυτό , κάντε δεξί κλικ στο πλαίσιο 15 , τοποθετήστε ένα βασικό καρέ και να κάνει το ίδιο πράγμα .
Η 13

Κάντε δεξί κλικ στο keyframe 30 για το αριστερό σας χέρι και να το μετακινήσετε πίσω στην αρχική του θέση. Κάντε το αυτό για το δεξί χέρι , καθώς και .
Η 14

Στο χώρο μεταξύ keframe 1 και 15 στη γραμμή χρόνου για το αριστερό χέρι σας , κάντε δεξί κλικ και επιλέξτε "Δημιουργία κλασικό ανάμεσα " . Κάνετε το ίδιο πράγμα στο χώρο μεταξύ των keyframes 15 και 30 .
Η

15 Επαναλάβετε το βήμα 6 παραπάνω , αυτή τη φορά για το δεξί χέρι . Πατήστε ctrl + enter για να ελέγξετε την ταινία σας και να παρακολουθήσετε την κίνηση .
Η
εικόνων

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα