λογισμικό

* Γνώση Υπολογιστών >> λογισμικό >> animation Λογισμικό

Πώς να εμψυχώσει χαρακτήρες στο Flash

Animation στο Adobe Flash μπορεί να είναι τόσο απλή ή σύνθετη , ανάλογα με τις ανάγκες σας . Από τη δημιουργία απλών σχημάτων 2D και κείμενο που κινείται με πλήρεις δυνατότητες σειρές animation κινούμενα σχέδια με 3D στοιχεία , η ικανότητα του Flash για να εμψυχώσει είναι πραγματικά καθολική . Μόλις έχετε το βασικό animation διαθέτει τα κάτω , πράγμα που συνεπάγεται την εμψύχωση μέσα από την κίνηση και το σχήμα - tweening , μπορείτε να προχωρήσετε με τις πιο προηγμένες πτυχές του animation μέσα ActionScripting και την εισαγωγή των εξωτερικών αρχείων . Οδηγίες
Προετοιμάστε τους χαρακτήρες σας

1

Σχεδιάστε τους χαρακτήρες σας , χρησιμοποιώντας τα εργαλεία του Flash ή σε ένα εξωτερικό πρόγραμμα όπως το Photoshop για την εισαγωγή σε Flash. Αυτό που είναι σημαντικό είναι να επιστήσω χαρακτήρες σας σε ξεχωριστά τμήματα : δικέφαλους μυς , τους βραχίονες , τα χέρια , τα δάχτυλα ( αν θα εμψυχώσει ) , τα μάτια , τα πόδια , τα πόδια , τον κορμό . Κάθε μέρος που θα πρέπει να κινηθεί σε κινούμενα σχέδια σας θα πρέπει να είναι το artwork του . 2

Εισαγωγή μέρη του χαρακτήρα σας σε Flash χρησιμοποιώντας το " Αρχείο" > " Εισαγωγή " > "Εισαγωγή στο Στάδιο " αν έχουν τους που σε κάποιο άλλο πρόγραμμα .
εικόνων 3

Ανοίξτε τη βιβλιοθήκη σε Flash πατώντας Ctrl + L στο πληκτρολόγιό σας . Σύρετε έξω όλα τα κύρια συστατικά του χαρακτήρα σας μέχρι το στάδιο . Τακτοποιήστε τους στη σκηνή στις κατάλληλες θέσεις .
Εικόνων Κίνηση χαρακτήρες σας
4

Τοποθετήστε τον κέρσορα στο πάνω αριστερά ή δεξιά γωνία του σταδίου , στη συνέχεια, κάντε κλικ και σύρετε ένα τετράγωνο γύρω από τα πάντα πάνω στη σκηνή για να το επιλέξετε . Κάντε δεξί κλικ σε ένα από τα μέρη και επιλέξτε " Μοιράστε σε Layers ". Flash θα θέσει αυτόματα κάθε μέρος του χαρακτήρα σας στο δικό του στρώμα της, η οποία είναι απαραίτητη για να εμψυχώσει τη χρήση tweens κίνηση.
5

Κάντε δεξί κλικ σε ένα από τα κινούμενα κομμάτια του χαρακτήρα σας και να επιλέξετε "Μετατροπή με Σύμβολο " από το μενού . Ονομάστε το τίποτα σύμβολο που είναι ειδικά για αυτό το κομμάτι είναι και κάντε κλικ στο "OK". Κάντε κλικ στο " ελεύθερο μετασχηματισμό " εργαλείο στη γραμμή εργαλείων και επιλέξτε το κομμάτι σας . Θα δείτε μια λευκή κουκίδα καταχώρισης στο κέντρο του κομματιού . Αυτό αντιπροσωπεύει όπου αυτό το κομμάτι θα " άρθρωση " ή να μετακινήσετε όταν κινουμένων σχεδίων , οπότε αν το κομμάτι είναι ένα μάτι ή ένα κορμό , μπορείτε να αφήσετε το dot καταχώριση, όταν είναι . Αν πρόκειται για ένα bicep , θα θελήσετε να σύρετε το dot στην κορυφή του bicep όπου θα συνδεθεί με τον κορμό . Αν το κομμάτι είναι ένα αντιβράχιο , θα σύρετε το dot εγγραφής στην κορυφή, όπου θα συνδεθεί με το δικέφαλο .
Η 6

Συνεχίστε να επιλέγετε όλα τα κινούμενα εξαρτήματα του χαρακτήρα σας που θα είχε μια « άρθρωσης " σύνδεση στην κυκλοφορία τους και να κινηθούν τα σημεία εγγραφής τους στο σωστό μέρος . Όταν τελειώσετε , μπορείτε να επιλέξετε το εργαλείο επιλογής από τη γραμμή εργαλείων και να μετακινήσετε όλα τα κομμάτια σας, ακριβώς στο σημείο όπου θέλετε να είναι στην αρχή του animation σας .
Η 7

δεξί κλικ στο χρονοδιάγραμμα και επιλέξτε " Insert keyframe " για ένα στρώμα ενός κινητού κομμάτια σας . Μετακινήστε το μέρος όπου θέλετε να είναι εκείνη τη στιγμή σε αυτό το καρέ-κλειδί . Κάντε δεξί κλικ στη λωρίδα χρόνου μεταξύ των βασικών καρέ που έχετε δημιουργήσει και επιλέξτε "Δημιουργία Motion Tween " ή "Δημιουργία κλασικό Tween " αν χρησιμοποιείτε τη νεότερη έκδοση του Flash .
8

Συνεχίστε να προσθέτετε keyframes ανάλογα με τις ανάγκες και την κίνηση των επιμέρους κομμάτια του animation σας και προσθέτοντας tweens κίνηση μέχρι το animation σας είναι πλήρης .
Η
εικόνων

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα