λογισμικό

* Γνώση Υπολογιστών >> λογισμικό >> animation Λογισμικό

Πώς να κάνει ένα παιχνίδι ντύνομαι Flash

Adobe Flash μπορεί να δημιουργήσει πολλά animated βίντεο και κλιπ . Μπορείτε επίσης να δημιουργήσετε διαδραστικά κινούμενα σχέδια με τον οποίο μπορείτε να ελέγξετε τα στοιχεία που έχετε δημιουργήσει και να τα μετακινήσετε ελεύθερα σε ολόκληρη την οθόνη . Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αυτές τις ίδιες αρχές για να δημιουργήσετε το δικό σας φόρεμα-up παιχνίδι . Με ActionScript , μπορείτε να δημιουργήσετε το δικό σας χαρακτήρα, πάνω στο οποίο μπορείτε να σύρετε και να ρίξετε τα ρούχα που έχετε δημιουργήσει . ActionScript είναι ένα κώδικα προγραμματισμού που χρησιμοποιούνται ειδικά για τον προγραμματισμό τα στοιχεία που δημιουργείτε στο Flash . Τα πράγματα που θα χρειαστείτε
Υπολογιστών
Adobe Flash
Η Εμφάνιση Περισσότερες οδηγίες
Η

1 Ανοίξτε το Adobe Flash στον υπολογιστή σας . Ξεκινήστε ένα νέο έργο . 2

δεξί κλικ στο " Layer 1 " στην καρτέλα " Timeline " στη σελίδα και κάντε κλικ στο " Ιδιότητες". Ονομάστε αυτό το στρώμα μετά το χαρακτήρα που θα καταρτίσει τα ρούχα για .
Εικόνων 3

Χρησιμοποιήστε το " Brush Tool " στην καρτέλα "Εργαλεία" για να σχεδιάσετε το χαρακτήρα σας .
Η 4

Τοποθετήστε ένα άλλο στρώμα στο χρονοδιάγραμμα . Μπορείτε να κάνετε κλικ στην καρτέλα "Εισαγωγή " στο πάνω μέρος του παραθύρου flash και επιλέξτε " Timeline ". Στη συνέχεια, κάντε κλικ στο " Layer " επιλογή . Μπορείτε επίσης να κάνετε κλικ στο μικρό εικονίδιο στο παράθυρο " Timeline " που μοιάζει με ένα πακέτο κολλώδεις σημειώσεις
5

Ονομάστε το στρώμα μετά το ρούχο που θα θέλατε , όπως : . " . Shirt1 " Αυτό το στρώμα θα αποτελέσει το πρώτο ρούχο σας για τον χαρακτήρα σας . Φροντίστε να επιλέξετε το στρώμα ρούχα, έτσι ώστε να εμφανίζεται τονισμένο .
Η 6

Σχεδιάστε ένα πουκάμισο ή οποιοδήποτε ρούχο που θέλετε πάνω από τον χαρακτήρα σας . Μπορείτε να συμπληρώσετε το ρούχο σας με διαφορετικά χρώματα , αν θέλετε . Βεβαιωθείτε ότι τα στρώματα σας για τα ρούχα πάντα παραπάνω λίστα στρώμα του χαρακτήρα σας . Με αυτό τον τρόπο , το στρώμα ρούχα σας μπορεί να εμφανιστεί στην κορυφή αντί του πίσω από τον χαρακτήρα σας .
Η

7 Κάντε διπλό κλικ στο στρώμα για τα ρούχα , έτσι ώστε να επιλέγει αυτόματα και αναδεικνύει το στοιχείο ρούχα που συνέταξε . Μπορείτε επίσης να κάνετε διπλό κλικ τα ρούχα που επέστησε στο στάδιο animation .
8

δεξί κλικ στο επισημασμένο στοιχείο και επιλέξτε "Μετατροπή σε Symbol . " Ένα πλαίσιο διαλόγου θα εμφανιστεί στην οθόνη . Ονομάστε το τίποτα σύμβολο που θέλετε . Σε αυτή την περίπτωση ίσως κάτι από το οποίο μπορείτε να προσδιορίσετε το στοιχείο σας σε ρούχα, όπως « shirt1 . "
Η 9

Επιλέξτε την επιλογή "Movie Clip" από την κατηγορία "Τύπος " . Αυτό θα κάνει το στοιχείο ρούχα σε ένα σύμβολο ταινία clip .
Η 10

Κάντε κλικ στο στρώμα ρούχα για να τονίσει τα ρούχα . Κάντε κλικ στην καρτέλα " Παράθυρο " στο πάνω μέρος της οθόνης και στη συνέχεια κάντε κλικ στο " Ενέργειες ". Θα εμφανιστεί ένα παράθυρο " Δράσεις -Frame " . Μπορείτε επίσης να πατήσετε το πλήκτρο " F9 " στο πληκτρολόγιό σας για να εμφανιστεί το παράθυρο
Η 11

Πληκτρολογήστε τον κωδικό στο πλαίσιο της « Δράσεις - Πλαίσιο" για κάθε γραμμή , όπως αναφέρεται : .

Γραμμή1 : on (press ) {

Γραμμή2 : startDrag ( "" ) ? }

line3 : για ( release) {

line4 : stopDrag ( ) ? }
Τετάρτη 12

Πατήστε το πλήκτρο " Ctrl " και το κουμπί "Enter" για να δοκιμάσουν το παιχνίδι λάμψης . Μετακινήστε τα ρούχα πάνω του χαρακτήρα σας . Επαναλάβετε τα βήματα για περισσότερα ρούχα .
Η
εικόνων

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα