λογισμικό

* Γνώση Υπολογιστών >> λογισμικό >> animation Λογισμικό

Tutorial για Flash Memory Game

παιχνίδια μνήμης είναι εύκολο να δημιουργήσετε το Flash. Flash διαδραστικότητα ταινία μπορεί να επιτευχθεί χωρίς την ανάπτυξη χρειάζεται να γράψετε τα τεράστια ποσά του κωδικού . Θα πρέπει να χρησιμοποιήσετε κάποια ActionScript , αλλά η λογική του ένα παιχνίδι μνήμης είναι απλή και , επομένως, δεν είναι πάρα πολύ δύσκολο να δημιουργηθεί . Οι κύριες δραστηριότητες που εμπλέκονται στη δημιουργία ενός παιχνιδιού μνήμης Flash πιθανότατα θα είναι : η δημιουργία των οπτικών στοιχείων ( το σχεδιασμό της διασύνδεσης και αντικείμενα) , που υλοποιεί τη λειτουργικότητα παιχνίδι χρησιμοποιώντας ActionScript , και τη δοκιμή του παιχνιδιού για να βεβαιωθείτε ότι λειτουργεί σωστά. Οδηγίες
Η

1 Δημιουργήστε ένα νέο αρχείο Flash και προσθέστε τα βασικά οπτικά στοιχεία . Αποφασίστε σχετικά με το μέγεθος και τη διάταξη που θέλετε να χρησιμοποιήσετε για το παιχνίδι σας και να δημιουργήσετε εικόνες φόντου . Ασκηθείτε ένα πρόχειρο σχέδιο προτού να αρχίσετε πραγματικά την κατασκευή των στοιχείων σε Flash . Σχεδιάστε ένα σχέδιο σε χαρτί. 2

Δημιουργήστε τις κάρτες μνήμης σας . Κάθε κάρτα θα πρέπει να είναι το ίδιο μέγεθος και σχήμα , έτσι μπορείτε να θελήσετε να χρησιμοποιήσετε μια γενική εικόνα φόντου για τους δημιουργώντας ένα γραφικό σύμβολο και αυτό να περιληφθεί σε κάθε σύμβολο κάρτα . Κάντε κάρτες Movie Σύμβολα Clip σας και να τους δώσουμε τα κατάλληλα σύμβολα και ονόματα Πρωτοδικείο . Βεβαιωθείτε ότι δεν υπάρχουν ζεύγη που ταιριάζουν κάρτες στο παιχνίδι . Επεξεργασία Κλιπ Movie κάρτα σας, ώστε να έχουν δύο πλαίσια . Δημιουργία βασικών καρέ σε κάθε αποσπάσματος ταινίας της κάρτας και το όνομα τους κάτι σαν " μπροστά " και " πίσω ", στην οποία οι προσώπου και στην πίσω πλευρά της κάρτας φαίνεται αντίστοιχα .
Εικόνων 3

Σε κάθε κάρτα Clip Movie , περιλαμβάνουν μια μεταβλητή στην ActionScript . Μπορείτε να το κάνετε αυτό με την προσθήκη ένα νέο στρώμα και την εισαγωγή κώδικα όπως αυτό:

var myReference : Αριθμός = 1 ?

Μέσα ταιριάζουν κάρτες ( δηλαδή τα ζεύγη τους στο παιχνίδι σας ) περιλαμβάνουν την ίδια αναφορά αριθμό . Για παράδειγμα , εάν έχετε τα ζώα στις κάρτες μνήμης σας , εντός δύο κάρτες που έχουν τις γάτες τους , θα πρέπει να περιλαμβάνει τον ίδιο αριθμό αναφοράς . Η αναφορά αυτή θα χρησιμοποιηθεί για να καθοριστεί αν ένα ζευγάρι των καρτών είναι ο ίδιος ή όχι .
Η 4

Προσθήκη κώδικα που θα καθορίζει τι συμβαίνει όταν μια κάρτα χτυπιέται, φέρνοντας παιχνίδι λογικής σας στο παιχνίδι . Κάρτες μνήμης σας θα πρέπει να αρχίσουν όλα το πρόσωπο προς τα κάτω το παιχνίδι . Όταν ο χρήστης κάνει κλικ σε ένα, θα πρέπει να παραδώσει . Για την υλοποίηση αυτού του αποτελέσματος , μπορείτε να προσθέσετε κώδικα ActionScript αναθέτοντας τη σχετική κάρτα Movie Clip στο " gotoAndStop " στο "μέτωπο" καρέ . Όταν ο χρήστης κάνει κλικ μια άλλη κάρτα , θα πρέπει να ελέγξετε αν ταιριάζει με το πρώτο . Ελέγξτε αν οι αριθμοί αναφοράς στις δύο κάρτες επιλέγονται είναι το ίδιο με τη χρήση της παρακάτω όρους δοκιμής:

αν ( firstCard.myReference == secondCard.myReference ) {

//Κωδικός πηγαίνει εδώ

}

Εάν οι αριθμοί δεν ταιριάζουν , θα πρέπει να καθοδηγούνται οι κάρτες για να γυρίσει πίσω πάνω , το οποίο απαιτεί από αυτούς να πάει στο "πίσω" το πλαίσιο. Εάν οι αριθμοί ταιριάζουν, οι κάρτες μπορούν να παραμείνει στραμμένη προς τα επάνω . Είτε έτσι είτε αλλιώς , ο παίκτης θα πρέπει στη συνέχεια να είναι σε θέση να κάνει μια νέα επιλογή .
5

Ορίστε τι συμβαίνει στα διάφορα στάδια στο παιχνίδι σας . Κάθε φορά που ο παίκτης επιλέγει μια κάρτα , η λογική του παιχνιδιού σας θα πρέπει να συμπεριφέρονται με διαφορετικό τρόπο ανάλογα με το αν η κάρτα είναι η πρώτη ή η δεύτερη σε ένα ζευγάρι . Για παράδειγμα , όταν η κάρτα είναι η πρώτη σε ένα ζευγάρι , μπορείτε απλά να το γυρίσει και να περιμένει για το δεύτερο που θα επιλεγεί . Όταν είναι η δεύτερη σε ένα ζευγάρι , θα πρέπει να πραγματοποιήσει τη δοκιμή για να δούμε αν οι κάρτες ταιριάζουν . Για να το κάνετε αυτό , μπορείτε να συμπεριλάβετε μια Boolean μεταβλητή που εναλλάσσεται απλά κάθε φορά που η κάρτα έχει πατηθεί. Στην κορυφή του κώδικα ActionScript σας :

var δεύτερο : Boolean = false ?

Var firstCard_mc : MovieClip ?

Var secondCard_mc : MovieClip ?

Εντός η " onPress " κώδικα για κάθε ταινία της κάρτας { Trace (" CORRECT" ) ? }

Else { firstCard_mc.gotoAndStop ( " back" ) ? SecondCard_mc.gotoAndStop ( " back" ) ? είναι μια απλοϊκή παράδειγμα και έτσι μπορεί να θέλετε να δημιουργήσετε πιο εξελιγμένα εφέ , αφού έχετε τη λογική του παιχνιδιού στη θέση του .
Η
εικόνων

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα