λογισμικό

* Γνώση Υπολογιστών >> λογισμικό >> animation Λογισμικό

Πώς να πάρει το URL στο Flash

Οι ταινίες Flash που χρησιμοποιείται συνήθως στο διαδίκτυο , η οποία είναι ο λόγος που μπορεί συχνά να θέλετε να χρησιμοποιήσετε υπερ-συνδέσεις στο έργο σας Flash . Συμπεριλαμβανομένων μια σύνδεση στο πλαίσιο Flash είναι γρήγορα και εύκολα επιτυγχάνεται χρησιμοποιώντας μόνο μια μικρή ποσότητα του κώδικα . Όταν χρησιμοποιείτε το " getURL " εντολή , Flash ταινία σας θα χρησιμοποιήσετε το πρόγραμμα περιήγησης στο Web για να φέρω μια νέα σελίδα . Υπάρχουν διάφορες επιλογές για να εξετάσει από την άποψη του πώς θα χρησιμοποιήσετε το " getURL " μέσα τις ταινίες σας , ανάλογα με το τι είστε ελπίζοντας να επιτύχει . Οδηγίες
Η 1

Δημιουργία αρχείου Flash σας και να προσθέσετε οπτικά στοιχεία που χρειάζεστε χρησιμοποιώντας τα εργαλεία σχεδίασης . Αν θέλετε η " getURL " εντολή να εκτελέσει όταν ο χρήστης κάνει κλικ σε ένα αντικείμενο , να δημιουργήσει αυτό χρησιμοποιώντας ένα από τα κουμπιά ή το σχέδιο το δικό σας . Όταν έχετε τη σύνδεσή σας που , να το μετατρέψει σε σύμβολο πατώντας το πλήκτρο " F8" ή την επιλογή "Μετατροπή σε Symbol " από το μενού "Αλλαγή " . Επιλέξτε το κουμπί "Movie Clip" το ραδιόφωνο και να δώσει Σύμβολο σας ένα όνομα . Κάντε κλικ στο " OK" και να δώσει Symbol σας ένα Instance Name εισάγοντας " link_mc " στις "Ιδιότητες " πάνελ " Instance Name" κείμενο - πεδίο . 2

Εισαγωγή κωδικού ActionScript για να λειτουργήσει το σύνδεσμο σας. Δημιουργήστε ένα νέο στρώμα στο αρχείο Flash σας και να εισάγετε τον κωδικό στο πλαίσιο αυτό , επιλέγοντας το και το άνοιγμα του «Ενέργειες» του πίνακα , πληκτρολογώντας τα εξής :

link_mc.onRelease = λειτουργία ( ) { getURL ( " http://www . linkdomain.com " , " _blank " ) ? } ?

Αλλαγή της διεύθυνσης Web για να ταιριάζει στις ανάγκες σας . Χρησιμοποιώντας το " _blank" σημαίνει ότι η σύνδεση θα ανοίξει σε νέο παράθυρο ή καρτέλα της μηχανής περιήγησης . Εναλλακτικές τιμές είναι " _top " για το τρέχον παράθυρο πλαισίου ανώτατου επιπέδου , ​​" _parent " για τη μητρική του τρέχοντος πλαισίου , και το " _self " για το τρέχον πλαίσιο του παραθύρου .
Εικόνων 3

Αποστολή και λήψη δεδομένα χρησιμοποιώντας τη "μέθοδο" παράμετρο. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τα "GET " και " POST" μεθόδους για τις διευθύνσεις URL σας, συμπεριλαμβανομένων αυτών μέσα στον κώδικά σας . Αυτό είναι συνήθως χρησιμοποιείται για την αποστολή ή λήψη δεδομένων μεταξύ Flash ταινία σας και Server Side σενάρια , όπως σε αυτό το παράδειγμα :

var myLoader_mc : MovieClip = _root.createEmptyMovieClip ( " myLoader_mc " , _root.getNextHighestDepth ( ) ) ?

myLoader_mc.somedata = "a bit δεδομένων "?

myLoader_mc.getURL ( " http://mydomain.com/my_server_side_script.php " , " _blank " , " GET " ) ?
Φτηνές 4

Χρησιμοποιήστε " getURL " για μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου . Μπορείτε να συμπεριλάβετε ένα σύνδεσμο " mailto " στην εργασία σας, χρησιμοποιώντας το Flash " getURL " σύμφωνα με την ακόλουθη σύνταξη :

link_mc.onRelease = λειτουργία ( ) {

getURL ( " mailto : κάποιος @ theirdomain . com " ) ? } ?

Αυτό εκτελεί με τον ίδιο τρόπο ως" mailto " σύνδεσμο στο HTML , και θα ανοίξει το προεπιλεγμένο πρόγραμμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του χρήστη όταν πατηθεί
5

. Χρησιμοποιήστε " getURL " για να καλέσετε JavaScript . Μπορείτε να καλέσετε λειτουργίες JavaScript από τον κώδικα Flash σας , και θα εργαστεί στη βάση ότι το Flash ταινία σας λειτουργεί μέσα από ένα παράθυρο του browser . Χρησιμοποιήστε την ακόλουθη σύνταξη :

link_mc.onRelease = λειτουργία ( ) {

getURL ( " javascript : alert (' I άνοιξε από το Flash ')" )?} ?

Με τον τρόπο αυτό , το « getURL " εντολή παρέχει μια διεπαφή μεταξύ της ταινία Flash και JavaScript σας τρέχει μέσα στο πρόγραμμα περιήγησης στο Web που περιέχει .
Η
εικόνων

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα