λογισμικό

* Γνώση Υπολογιστών >> λογισμικό >> animation Λογισμικό

Ιδέες για ένα τελικό σχέδιο στο Maya 3D

Maya , μια σουίτα λογισμικού που παράγεται από την Autodesk , είναι ένας από τους κορυφαίους 3D modeling και animation προϊόντων στον κόσμο . Χρησιμοποιείται από όλους, από Hollywood ειδικά εφέ σπίτια στις τάξεις animation κολέγιο , Μάγια είναι ένα εξαιρετικά ευέλικτο εργαλείο . Μαθήματα Animation απαιτούν συχνά τους μαθητές να παράγουν μια ταινία μικρού μήκους με τη χρήση λογισμικού, όπως Μάγια για να επιδείξει τις δεξιότητες που έχουν μάθει . Αυτά τα τελευταία έργα έχουν μερικές φορές συγκεκριμένες απαιτήσεις , αλλά είναι συνήθως ανοιχτές . Μελέτη χαρακτήρα
Η

Ανεξάρτητα από το τι βασική ιδέα σας είναι , είναι σχεδόν πάντα μια καλή ιδέα να έχουμε ένα χαρακτήρα να είναι τουλάχιστον μέρος της το επίκεντρο του animation σας . Ο χαρακτήρας μπορεί ακόμη και να είναι ένα άψυχο αντικείμενο . Το θέμα είναι να δώσουμε κάτι για να ταυτιστούν με το κομμάτι στον θεατή .

Animations μελέτη χαρακτήρων κάνουν ένα ιδιαίτερο χαρακτήρα ολόκληρο το σημείο του animation . Μια καλή ιδέα είναι να κάνετε ένα σύντομο animation που χρησιμοποιεί μια κατάσταση για να εξηγήσει τη φύση ή τα συναισθήματα του χαρακτήρα . Σε μια μελέτη του χαρακτήρα , οι περισσότερες από τις εργασίες μοντελοποίησης και η ύφανση θα πρέπει , φυσικά , να πάει στο χαρακτήρα . Ακόμα, είναι σημαντικό να μην ελαφρά το περιβάλλον του , ειδικά εάν η αλληλεπίδραση του χαρακτήρα με το περιβάλλον είναι η κύρια συσκευή που χρησιμοποιείται για να τονίσει τη φύση του.
Εικόνων Καθημερινά αντικείμενα
Η

Μια πιθανή θέμα για την τελική κίνηση θα μπορούσε να είναι μια ασυνήθιστη κατάσταση που περιλαμβάνει αντικείμενα καθημερινής χρήσης. Θα μπορούσατε να εμψυχώσει επιφάνεια εργασίας σας , για παράδειγμα , που δείχνει συρραπτικό και στυλό έρχονται στη ζωή το βράδυ μετά φύγετε σας . Θα μπορούσατε να εμψυχώσει ένα σύντομο χρονογράφημα που αφορούν συσκευές κουζίνας ή το εσωτερικό ενός γκαράζ .

Από τη σκοπιά του εμψυχωτή , το μεγάλο πράγμα για αυτές τις κινήσεις είναι ότι τα μοντέλα για τα στοιχεία του κομματιού είναι παντού γύρω μας . Αυτό καθιστά τις διαδικασίες μοντελοποίησης και animation πολύ πιο εύκολο από ό, τι αν είχαν εφεύρει αντικείμενα για να συμπληρώσετε το εικονικό περιβάλλον . Στην περίπτωση αυτή , ο χαρακτήρας θα μπορούσε να είναι ένα συγκεκριμένο αντικείμενο ή κάτι σχετικά με την κλίμακα των αντικειμένων - . Ένα έντομο ή το ποντίκι , ίσως

Η Walk -Through
Η

Walk -through μπορούν να χρησιμοποιηθούν για να εξερευνήσουν ένα πολύπλοκο και εντυπωσιακό 3D περιβάλλον γεμάτο ενδιαφέρον και κίνηση . Μπορείτε να εμψυχώσει μια σκηνή κυνηγητό μεταξύ δύο αεροσκαφών , καθώς πάπια και υφαίνουν μέσω του εδάφους , είτε λόφους και ρεματιές ή ίσως ένα αστικό τοπίο . Εναλλακτικά , θα μπορούσε να εμψυχώσει μια βόλτα - μέσω ενός συνετρίβη ή εγκαταλελειμμένων εξωγήινο διαστημόπλοιο ή οποιοδήποτε τέτοιο περιβάλλον, πλούσιο σε τόκους . Βεβαιωθείτε ότι η κίνηση δεν είναι απλά μια εξερεύνηση ενός στατικού περιβάλλοντος και ότι η κίνηση συλλαμβάνει το μάτι του θεατή .
Η
εικόνων

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα