λογισμικό

* Γνώση Υπολογιστών >> λογισμικό >> animation Λογισμικό

Πώς να κάνω μια μουσική Flash παιχνίδι

Ένας από τους κύριους λόγους ταινίες Flash που χρησιμοποιούνται τόσο συχνά είναι ότι σας δίνουν τη δυνατότητα να συνδυάσετε διαφορετικά μέσα για την επίτευξη διεγερτικά αποτελέσματα . Χρησιμοποιώντας μουσικής εντός Flash είναι συνήθως μια απλή διαδικασία και μπορεί να δημιουργήσει μια ευχάριστη και αξέχαστη εμπειρία για τους χρήστες σας . Πολλά παιχνίδια Flash χρησιμοποιούν ήχο σε κάποια μορφή , συμπεριλαμβανομένων τόσο τη μουσική και ηχητικά εφέ . Τα κύρια καθήκοντα που εμπλέκονται στην παραγωγή ένα μουσικό -based παιχνίδι Flash προετοιμασία των αρχείων ήχου , την εισαγωγή αυτών σε Flash , και κάνοντας interface του παιχνιδιού σας . Οδηγίες
Η 1

Προετοιμασία των αρχείων ήχου σας . Συγκεντρώστε τα αρχεία μουσικής που σκοπεύετε να χρησιμοποιήσετε το Flash και να βελτιστοποιήσει τους για το παιχνίδι σας . Αυτό μπορεί να περιλαμβάνει τη μετατροπή τους σε μια συμβατή μορφή , όπως MP3 . Μπορεί επίσης να θέλετε να επεξεργαστείτε τα αρχεία ήχου αν σκοπεύετε να χρησιμοποιείτε μόνο μέρος τους και θα πρέπει να προσπαθήσετε να πάρετε το αρχείο μεγέθη όσο το δυνατόν χαμηλότερα , ιδιαίτερα αν το παιχνίδι σας πρόκειται να παίξει στο Web . Τοποθετήστε όλα τα αρχεία ήχου σας στον ίδιο κατάλογο . 2

Δημιουργία αρχείου Flash σας και την προετοιμασία για τη λειτουργία του παιχνιδιού σας . Δημιουργήσετε και να αποθηκεύσετε ένα νέο αρχείο στο Flash , για τον καθορισμό των ιδιοτήτων εγγράφου για να ταιριάζει στις ανάγκες σας . Χρησιμοποιήστε τα εργαλεία σχεδίασης και τα προαιρετικά εξαρτήματα για να δημιουργήσετε οπτικά στοιχεία που θέλετε να εμφανιστούν μέσα στο παιχνίδι . Σχεδιάστε την οπτική διάταξη του παιχνιδιού σας και να σχεδιάσουμε τα διαδραστικά στοιχεία που σκοπεύετε να χρησιμοποιήσετε , όπως γραφικών , κλιπ ταινιών και σύμβολα κουμπιού.
Εικόνων 3

Αποφασίστε πώς θέλετε να συμπεριλάβετε τον ήχο στο παιχνίδι σας . Μπορείτε να εισάγετε ήχο σε γενικές γραμμές δύο τρόπους . Αν το εισαγάγει στο πλαίσιο της ανάπτυξης του περιβάλλοντος , τα αρχεία ήχου που θα περιλαμβάνονται σε βιβλιοθήκη σας και, τελικά, μέσα εξαγόμενο αρχείο SWF σας . Εάν επιλέξετε να μην συμπεριληφθούν στο αρχείο Flash , μπορείτε να το εισαγάγετε μέσω του Διαδικτύου , όταν το παιχνίδι παίζεται . Εισαγωγή δυναμικά με αυτόν τον τρόπο κάνει το Flash αρχείο μικρότερη και συνεπώς πιο γρήγορα να φορτώσει , όμως , σημαίνει επίσης ότι ο ήχος θα χρειαστεί χρόνος για να φορτώσει μετά το ίδιο το παιχνίδι έχει φορτωθεί .
Η 4

Εισαγωγή ήχου σας . Για να εισαγάγετε τα αρχεία ήχου σας για να συμπεριληφθούν στην τελική SWF , επιλέξτε "Αρχείο ", " Εισαγωγή ", " Εισαγωγή στη Βιβλιοθήκη , " και επιλέξτε κάθε αρχείο ήχου που χρειάζεστε. Δώστε τα στοιχεία του ήχου σας ονόματα Linkage ώστε να μπορείτε να ανατρέχετε σε αυτές στον κώδικά σας , κάνοντας δεξί κλικ ή επιλέγοντας τους στον πίνακα Βιβλιοθήκη, επιλέγοντας " Σύνδεση " από το μενού του πίνακα , ελέγχοντας « εξαγωγής για ActionScript " και επιλέγοντας ένα όνομα , όπως " game_snd " για χρήση σε ActionScript σας . Για την εισαγωγή του ήχου σας, ενώ το αρχείο Flash εκτελεί με ActionScript 3.0 , μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την ακόλουθη σύνταξη :

var sound_request : URLRequest = νέα URLRequest ( " soundfile.mp3 ")?

Var game_snd : Ήχος = νέα Sound ( ) ?

game_snd.load ( sound_request ) ?
5

Επισυνάψτε τα στοιχεία ήχου σε αντικείμενα μέσα το παιχνίδι σας . Ανάλογα με τη λογική του παιχνιδιού σας , θα πρέπει να ελέγχουν την αναπαραγωγή του ήχου ανάλογα με την αλληλεπίδραση των χρηστών . Για παράδειγμα , εάν θέλετε έναν ήχο για να παίξει, όταν ο χρήστης κάνει κλικ σε ένα αντικείμενο Clip ταινία που ονομάζεται " play_mc " μπορείτε να το κάνετε ως εξής :

λειτουργία playPressed ( eventObject : MouseEvent )

{ game_snd.play ( ) ? }

play_mc.addEventListener ( MouseEvent.CLICK , playPressed ) ?

Ασκηθείτε τι θέλετε η λογική του παιχνιδιού σας να είναι , και να περιλαμβάνει κώδικα ActionScript για την εφαρμογή της .
Η
εικόνων

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα