λογισμικό

* Γνώση Υπολογιστών >> λογισμικό >> animation Λογισμικό

Πώς να δημιουργήσετε ένα Poser Εικόνα

Poser είναι ένα 3D modeling , την τέχνη και την εφαρμογή animation διανέμεται από SmithMicro . Είναι χρησιμοποιείται για να καταστήσει φωτο- ρεαλιστικά γραφικά, δημιουργούν ταινίες κινουμένων σχεδίων , και να δημιουργήσει στοιχεία που μπορούν να χρησιμοποιηθούν μέσα σε Poser ή εξάγονται σε άλλα 3D προγράμματα . Μπορείτε να εισάγετε μοντέλα κατασκευασμένα με τις εφαρμογές 3D modeling σε Poser , να τους δώσουμε μια δομή των οστών και να τα αποθηκεύσετε ως στοιχεία Poser . Μπορείτε να προσαρμόσετε περαιτέρω τα στοιχεία κάνοντας τροποποιήσεις στο πρόσωπο και να ντύσει με κοστούμι . Οδηγίες
Η 1

Αποκτήστε ένα μοντέλο 3D εικόνα . 3D μοντέλα χαρακτήρων μπορεί να βρεθεί χωρίς κόστος στο διαδίκτυο ή να αγοράζονται . Μπορείτε επίσης να το μοντέλο το δικό σας 3D χαρακτήρα σε μια εφαρμογή μοντέλων όπως 3dsMax , Μάγια , LightWave ή Blender . 2

Εισαγωγή του σχήμα 3D σε Poser . Poser θα δεχτεί 3dsMax , DXF , LightWave , Collada και τα αρχεία Wavefront OBJ . Κάντε κλικ στην καρτέλα " Ρυθμίσεις " και να διαγράψετε το προεπιλεγμένο χαρακτήρα . Κάντε κλικ στο " Αρχείο " highlight " Εισαγωγή " και επιλέξτε τη μορφή αρχείου του μοντέλου σας . Πηγαίνετε στον κατάλογο όπου είναι αποθηκευμένο το μοντέλο . Κάντε διπλό κλικ στο αρχείο και θα φορτώσει στο "Ρύθμιση Room . "
Εικόνων 3

Προσθήκη δομή των οστών με την εικόνα 3D . Επιλέξτε το εικονίδιο "Bone Εργαλείο Δημιουργίας " από τα " εργαλεία επεξεργασίας . " Τα οστά είναι ιεραρχικό και το πρώτο οστό που δημιουργείτε θα είναι η μητρική των οστών για το μοντέλο . Σχεδιάστε το οστό στο κορμό του σχήματος αν είναι ένα δίποδο . Επισυνάψτε επιπλέον οστά στο κεντρικό οστό για τα χέρια, τα πόδια και το λαιμό . Τα οστά σας θα πρέπει να συνδεθεί σε χώρους όπου το μοντέλο θα λυγίσει , όπως ώμους , τους αγκώνες , τα γόνατα , αυχένα ή τη μέση .
Η 4

Ονομάστε τα οστά στην Ιεραρχία παράθυρο στα δεξιά . Χρησιμοποιήστε ονόματα όπως το ισχίο , το λαιμό , το δεξί ώμο και το αριστερό μηρό εύκολα να συνεργαστεί με και να προσαρμόσει τα οστά . Στην Ιεραρχία παράθυρο , θα δείτε τη σχέση των οστών μεταξύ τους . Για παράδειγμα , το δεξιό ώμο θα πρέπει να συνδεθεί με τη σωστή κολάρο πάνω από αυτό και το δεξιό βραχίονα κάτω από αυτό .
5

Περιστρέψτε το μοντέλο και ρυθμίστε τη θέση των οστών . Σε 3D χώρο , αντικείμενα, όπως τα οστά βρίσκονται στον Χ ( αριστερά /δεξιά ) , y ( πάνω /κάτω ) και z ( εμπρός /πίσω ) άξονες . Αν δείτε το μοντέλο από διαφορετικές οπτικές γωνίες , θα δείτε την ακριβή τοποθέτηση των οστών στο πλαίσιο του μοντέλου και να τις προσαρμόσετε με το « Μετάφραση /Pull Tool . "
Η Ομάδα 6

τα οστά να τα πολύγωνα του μοντέλου 3D με το " εργαλείο ομαδοποίησης . " Κάντε κλικ στο " Ομαδοποίηση εργαλείο " και το παράθυρο " Ομάδα Editor" θα εμφανιστεί . Χρησιμοποιήστε τα βέλη αριστερά και δεξιά για να μετακινηθείτε μέσα από τα οστά . Τα πολύγωνα που Poser έχει συνδεθεί με τα διάφορα οστά θα επισημανθεί με το μοντέλο σας . Χρησιμοποιήστε την επιλογή " Ομαδοποίηση εργαλείο " για να αναδείξει και να προσθέσετε ή να αφαιρέσετε τα πολύγωνα από τα οστά .
Η

7 Κάντε κλικ στο drop-down μενού " Παράθυρο " και επιλέξτε " Κοινή Editor. " Κάντε κλικ στα οστά στο μοντέλο 3D και χρησιμοποιήστε τα κουμπιά στην κοινή editor, στην κάτω αριστερή γωνία της οθόνης για να ρυθμίσετε την κατεύθυνση της κίνησης του κάθε κοινού όταν σκύβει και ανατροπές .
8

Αποθηκεύστε το αρχείο μοντέλο ως ένα σχήμα Poser , στη συνέχεια, επανατοποθετήστε . Θα φορτώσει στο παράθυρο " Pose " . Από αυτό το παράθυρο , μπορείτε να ρυθμίσετε τον αριθμό σε μια στάση ή να εφαρμόσετε μια κινούμενη εικόνα . Αν τα οστά ή στις αρθρώσεις δεν λειτουργούν όπως θα νόμιζαν ότι θα , επιστρέψει στο δωμάτιο εγκατάστασης και στις αναγκαίες προσαρμογές στο σχήμα .
Η
εικόνων

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα