λογισμικό

* Γνώση Υπολογιστών >> λογισμικό >> animation Λογισμικό

Πώς να χρησιμοποιήσετε MovieClips Όπως Κουμπιά

σύμβολα MovieClip είναι συστατικά του Flash animation που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ξανά μέσα σε ένα animation Flash . Έχουν το δικό τους χρονοδιάγραμμα που λειτουργεί ανεξάρτητα από το χρονοδιάγραμμα της ταινίας . Όλα τα αντικείμενα , όπως είναι κινούμενα κουμπιά , τα οποία ελέγχονται από ActionScript πρέπει να μετατραπούν σε σύμβολα ταινία clip και δίνεται ένα όνομα εμφάνισης . Αυτό το όνομα εμφάνισης καλείται σε κώδικα ActionScript και σας δίνει τη δυνατότητα να εμψυχώσει το αντικείμενο της κύριας ταινίας . Οδηγίες
Η 1

Open Flash . Χρησιμοποιήστε το εργαλείο πλατεία για να δημιουργήσετε ένα ορθογώνιο στη σκηνή . Χρησιμοποιήστε το εργαλείο κειμένου για να βάλει μια ετικέτα πάνω του με το όνομα " κουμπί ". 2

Επιλέξτε τα δύο γραφικά . Πιέστε το πλήκτρο F8 . Επιλέξτε " Clip Movie " στο pop -up παράθυρο " Δημιουργία νέου Σύμβολο " . Εισόδου "Κουμπί " στο πεδίο "Όνομα" .
Εικόνων 3

Επιλέξτε την ταινία - κλιπ " κουμπί . " Πηγαίνετε στο Properties Inspector , το οποίο είναι κάτω από τη σκηνή. Εισαγάγετε ένα όνομα παράδειγμα της " my_button . "
4

Κάντε διπλό κλικ στην ταινία - κλιπ για την ενεργοποίηση του timeline . Τοποθετήστε ένα νέο στρώμα κάνοντας κλικ στο εικονίδιο του Layer , το οποίο είναι κάτω από το Timeline . Το εικονίδιο μοιάζει με μια σελίδα με ένα κάτω γωνία ανάποδου . Ονομάστε το " ετικέτες ". Τοποθετήστε ένα δεύτερο στρώμα και ονομάστε το " Ενέργειες ".
5

Χρησιμοποιήστε το εργαλείο επιλογής για να κάνετε κλικ πάνω στη σκηνή μία φορά . Αυτό θα απενεργοποιήσει το έργο τέχνης του κουμπιού . Κάντε δεξί κλικ στο ορθογώνιο . Επιλέξτε " Μοιράστε σε στρώματα . " Το ορθογώνιο και το κείμενο θα χωρίσει και θα εμφανιστεί σε δύο διαφορετικά στρώματα . Τέσσερα στρώματα σε σας ταινία κλιπ είναι : « Ενέργειες », « ετικέτες », « κείμενο » και
Η

6 Κάντε κλικ στο Πλαίσιο 1 στο " ετικέτες " timeline στρώμα " φόντο. ». Πηγαίνετε στο Properties Inspector και εισόδου " up" στο πεδίο ετικέτα πλαισίου . Κάντε κλικ στο πλαίσιο 10 του " Ετικέτες" timeline στρώμα . Πατήστε το πλήκτρο " F6 " για να δημιουργήσετε ένα καινούργιο keyframe . Πηγαίνετε στο Properties Inspector , εισόδου " πάνω " στο πεδίο ετικέτα πλαισίου . Το βασικό καρέ καρέ 10 ξεκινά το κινούμενο ανατροπής .
Η

7 Κάντε κλικ στο Πλαίσιο 30 στο " Ετικέτες" timeline στρώμα . Πατήστε το πλήκτρο " F6 " για να δημιουργήσετε ένα καινούργιο keyframe . Πηγαίνετε στο Properties Inspector και τη βαφτίζουν « έξω ». Κάντε κλικ στο Πλαίσιο 40 . Πατήστε το πλήκτρο " F5 ". Αυτή η συντόμευση θα προσθέσει 10 καρέ καρέ μεταξύ 30 και 40 .
8

Κάντε κλικ στο Πλαίσιο 1 στο " Ενέργειες " timeline στρώμα . Πατήστε το πλήκτρο " Επιλογή " συν " F9 . " Input " stop () " σε δράσεις οι pop -up παράθυρο , στη συνέχεια, κλείστε το. Αυτό το βήμα κρατά την ταινία από το παιχνίδι μέχρι να κυλήσει πάνω από το κουμπί .
Η

9 Κάντε κλικ στο Πλαίσιο 1 στο " Ενέργειες " timeline στρώμα . Κρατήστε πατημένο το πλήκτρο "Επιλογή" ( " Alt " σε ένα PC ) και σύρετε προς τα δεξιά . Απελευθερώστε στο Πλαίσιο 20 . Αυτό θα προσθέσει ένα νέο keyframe στο καρέ 20 και να εφαρμόσει το σταματήσει δράση . Το κουμπί σας θα παραμείνουν μέχρι να επισημανθεί roll-off αυτό.
Η 10

Κάντε κλικ στο Πλαίσιο 20 στο " Ενέργειες " timeline στρώμα . Κρατήστε πατημένο το πλήκτρο "Επιλογή" και σύρετε . Απελευθερώστε στο Πλαίσιο 40 . Το κουμπί θα επιστρέψει στη φυσιολογική του κατάσταση μετά το roll-off .
Η 11

Κάντε κλικ στο Πλαίσιο 40 στο χρονοδιάγραμμα του " κειμένου " στρώμα . Πατήστε το πλήκτρο " F5 " για να αντιγράψετε τα καρέ καρέ από 1 έως 40 . Το κείμενο του κουμπιού δεν αλλάζει .
Η 12

Επιλέξτε το φόντο ορθογώνιο πάνω στη σκηνή . Μετατρέψτε το σε ένα σύμβολο ταινία clip με τον ίδιο τρόπο που κάνατε στο Βήμα 2 , αλλά επιλέγεται μόνο το σχήμα . Το κείμενο έχει διαχωριστεί από το γραφικό . Ονομάστε το νέο κλιπ ταινία σύμβολο " Button Anim . "

13

Εισαγωγή νέων βασικών καρέ για καρέ 10 και 20 καρέ το χρονοδιάγραμμα του «φόντο» στρώμα . Κάντε κλικ στο Πλαίσιο 20 στο " παρασκήνιο " στρώμα . Χρησιμοποιήστε το Free Transform Tool για να επεκτείνει το ορθογώνιο πάνω στη σκηνή προς τα δεξιά περίπου 20 pixels . Κάντε δεξί κλικ σε οποιοδήποτε πλαίσιο μεταξύ των πλαισίων 10 και 20 . Επιλέξτε "Δημιουργία Motion Tween . "
Η 14

Κάντε κλικ στο Πλαίσιο 30 στο χρονοδιάγραμμα της «φόντο» στρώμα . Τοποθετήστε ένα βασικό καρέ . Κάντε δεξί κλικ στο Πλαίσιο 1 και επιλέξτε "Copy Frames ". Κάντε δεξί κλικ στο πλαίσιο 40 και επιλέξτε "Κουφώματα Επικόλληση". Κάντε δεξί κλικ σε οποιοδήποτε πλαίσιο μεταξύ των πλαισίων 30 και 40 . Επιλέξτε "Δημιουργία Motion Tween . " Κάντε κλικ στο " Scene 1 " στη γραμμή επεξεργασίας στο πλαίσιο του Timeline . Επιστροφή στην κύρια χρονοδιάγραμμα .
Η 15

Τοποθετήστε ένα νέο στρώμα στην κορυφή της στοίβας στρώμα σας στην κύρια χρονοδιάγραμμα . Ονομάστε το " Ενέργειες ". Στρώμα Κάντε κλικ στο εικονίδιο με το λουκέτο για να την κλειδώσετε . Κάντε κλικ στο Πλαίσιο 1 στο " Ενέργειες " στρώμα . Πατήστε το πλήκτρο " Επιλογή " συν " F9 . " Είσοδος αυτόν τον κώδικα στο " Ενέργειες " παράθυρο :

btn_mc.buttonMode = true ?

Btn_mc.addEventListener ( MouseEvent.ROLL_OVER , onButtonOver ) ?

Btn_mc.addEventListener ( MouseEvent . ROLL_OUT , ​​onButtonOut ) ?

onButtonOver λειτουργία (ε : MouseEvent ) : void

{

e.currentTarget.gotoAndPlay ( " over" ) ?

}

onButtonOut Λειτουργία ( e: MouseEvent ) : void

{

e.currentTarget.gotoAndPlay ( " out" ) ?

}
Τετάρτη 16

Πιέστε το πλήκτρο " Ctrl " συν " Enter " για να ελέγξετε το κουμπί .
Η
εικόνων

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα