λογισμικό

* Γνώση Υπολογιστών >> λογισμικό >> animation Λογισμικό

Πώς να αλλάξετε άνθρωποι Into Animations

Animation είναι μια μορφή τέχνης που είναι σχεδόν τόσο παλιά όσο και τη σκηνοθεσία. Εφ 'όσον έχει υπάρξει animation , υπήρξαν εμψυχωτές που έχουν αλλάξει οι άνθρωποι σε αυτές τις κινήσεις . Είναι μια μέθοδος που σας επιτρέπει να τοποθετήσετε τους ανθρώπους , παρελθόν και το παρόν , σε περιβάλλοντα και καταστάσεις , όπου ποτέ δεν θα πάει στην πραγματική ζωή . Ενώ τα παραδοσιακά animators απαραίτητο χαρτί και μολύβι για να εκτελέσει τη μετατροπή , με τη χρήση ενός υπολογιστή , μπορείτε να δημιουργήσετε ένα πρότυπο του ατόμου που θέλετε να προσθέσετε κίνηση. Μόλις γίνει αυτό, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το ίδιο λογισμικό για να εμψυχώσει αυτό το μοντέλο . Αυτό σας επιτρέπει να μετακινήσετε το μοντελοποιημένη πρόσωπο με όποιο τρόπο θέλετε , αλλάζοντας το πρόσωπο σε μια κινούμενη εικόνα της επιλογής σας . Τα πράγματα που θα χρειαστείτε
μηχανή
PC
Επίπεδος σαρωτής
3D λογισμικό μοντελοποίησης /animation

Παρουσίαση Περισσότερες οδηγίες
δημιουργία του μοντέλου
Η 1

Δημιουργία εικόνες αναφοράς του θέματός σας με τη λήψη φωτογραφίες της από πολλαπλές οπτικές γωνίες . Οι γωνίες που πρέπει να καλυφθούν είναι το μέτωπο , και οι δύο πλευρές , το πίσω , μια όψη τριών τετάρτων συμπεριλαμβανομένων των εμπρός και στα πλάγια και πίσω και τις πλευρές , και ένα μοναδικό πλήρες σώμα και το κεφάλι shot . Βεβαιωθείτε ότι έχετε λάβει όλες τις φωτογραφίες από την ίδια απόσταση , και υπό τις ίδιες συνθήκες φωτισμού . 2

Μετατρέψτε τις εικόνες αναφοράς σε . Jpg , ή . Gif μορφές αρχείων του υπολογιστή για χρήση με προγράμματα κινουμένων σχεδίων . Είτε αποθηκεύσετε τις φωτογραφίες απευθείας από μια ψηφιακή φωτογραφική μηχανή , εάν χρησιμοποιηθεί ένα για να πάρετε τις εικόνες , ή να σαρώσετε φυσικές φωτογραφίες στον υπολογιστή σας, χρησιμοποιώντας ένα επίπεδο σαρωτή που συνδέεται με ένα PC .
Εικόνων 3

Ξεκινήστε μια 3D πρόγραμμα μοντελοποίησης /animation , όπως 3D Studio Max ή Maya . Εισάγετε τις φωτογραφίες αναφορά στο πρόγραμμα και να τα χρησιμοποιούν ως οδηγό για την τροποποίηση βασικών σχημάτων σε μέρη του σώματος και χαρακτηριστικά . Χρησιμοποιήστε κύλινδροι για τα βασικά τμήματα του σώματος , όπως τα χέρια , τα πόδια και τον κορμό , με έναν κύβο για το κεφάλι . Για αργότερα ευκολία animation , χρησιμοποιήστε ένα ξεχωριστό κύλινδρο για κάθε τμήμα που χωρίζονται από μια κοινή . Τροποποιήστε τα μέρη του σώματος με τη μετακίνηση διάφορα σημεία του σχήματος για να ταιριάζει με τις καμπύλες του σώματος του ατόμου .
Η

4 Συνδέστε τα μέρη του σώματος διαμορφώνεται από την ένωση των κυλίνδρων μεταξύ τους χρησιμοποιώντας το σύστημα σύνδεσης του προγράμματος του 3D . Προετοιμάστε το μοντέλο για τα κινούμενα σχέδια με την προσθήκη ενός σκελετό από σύνολο εργαλείων του προγράμματος 3D και στη συνέχεια συνδέει κάθε μέρος του σώματος σε ένα αντίστοιχο των οστών πάνω στον σκελετό . Βεβαιωθείτε ότι έχετε συνδέσει τα μέρη χρησιμοποιώντας δύο σημεία αγκύρωσης , τόσο στο πάνω και το κάτω μέρος του τμήματος , με την από κοινού μεταξύ των μερών που συνδέονται με ένα κοινό στο σκελετό για τα κινούμενα σχέδια .
Εικόνων Εμψύχωση το μοντέλο

5

Ρύθμιση εκκίνησης καρέ της κινούμενης εικόνας σας . Χρησιμοποιήστε τις αρθρώσεις του μοντέλου να δημιουργήσει το μοντέλο σας σε μια θέση εκκίνησης . Επισημάνετε το μέρος του σώματος με το μοντέλο σας που θέλετε να μετακινήσετε και στη συνέχεια να προχωρήσουμε στη θέση της.
Η 6

Advance στο επόμενο πλαίσιο για τα κινούμενα σχέδια σας χρησιμοποιώντας το 3D λογισμικό και στη συνέχεια να κινηθεί ελαφρώς το μοντέλο σας με την αλλαγή της θέτουν . Όσο μεγαλύτερη είναι η κίνηση με κάθε καρέ , η πιο σπασμωδική η κινούμενη εικόνα θα εμφανιστεί και το πιο γρήγορα το μοντέλο σας θα φαίνεται να κινείται , γι 'αυτό κρατήστε τις κινήσεις για την ομαλή αυξητική εμψύχωση . Κάθε καρέ μιας ταινίας είναι 1/24th του δευτερολέπτου , έτσι ώστε κίνηση σας μεταξύ των πλαισίων θα πρέπει να αντιπροσωπεύει την απόσταση των μοντελοποιημένη μέρος κινείται σε 1/24th του χρόνου ενός δευτερολέπτου . Προωθήστε το πλαίσιο και να μετακινήσετε το μοντέλο να συνεχισθεί animation.
Η 7

Render τα κινούμενα καρέ χρησιμοποιώντας το λογισμικό 3D σε μια κοινώς ορατή μορφή αρχείου για την ανταλλαγή . Καθιστώντας το πλαίσιο θα μετατρέψει το 3D πληροφορίες που περιέχονται σε κάθε καρέ σε 2D απεικόνιση , με τους χρόνους απόδοσης καθορίζεται από την ισχύ του υπολογιστή , την πολυπλοκότητα του animation και τα μοντέλα , και το μήκος του animation .

Η

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα