λογισμικό

* Γνώση Υπολογιστών >> λογισμικό >> animation Λογισμικό

Πώς να Render σε Gmax

Rendering στο Gmax εξαρτάται από το είδος της υφής που πρόκειται για . Θα πρέπει πρώτα να καθοριστεί τι το υλικό είναι ότι σας προσπαθείτε να καταστήσει - όπως ένα οργανικό πράγμα όπως το γρασίδι ή ένα ζώο ή ένα ανόργανο πράγμα όπως ένα χρυσό δαχτυλίδι ή ένα τοίχο του κάστρου . Στη συνέχεια, θα πρέπει να κατασκευάσει το πολύγωνο που η υφή θα στρώσεις επάνω. Αυτό είναι απλό αλλά δύσκολο , καθώς θα πρέπει να εξισορροπήσει την πολυπλοκότητα με τους πόρους απόδοση σας . Οδηγίες
Η 1

Σχεδιάστε τις ιδέες σας πρώτα σε χαρτί . Μπορεί να έχετε πολλές ιδέες , τόσο για την υφή και το πολυγωνικό μοντέλο που θα αποδοθεί στο . Βάλτε όλες αυτές τις ιδέες στο χαρτί ώστε να μπορείτε να δείτε πως τα σχέδια φαίνονται σε σύγκριση με κάθε άλλη . Ζητήστε από τους άλλους ανθρώπους οποία υφή και πολύγωνα κοιτάξουμε το καλύτερο για το στυλ που θέλετε να χρησιμοποιήσετε . Εάν καταστεί ένα παιδικό καρτούν , να ζητήσει από τα παιδιά ? Εάν το σχεδιασμό ενός video game, στη συνέχεια, να ζητήσει από τους παίκτες 2

Χρησιμοποιήστε μια βούρτσα πολύγωνο να κατασκευάσει το μοντέλο στο οποίο θέλετε να καταστήσει μια υφή . . Κάντε κλικ στο σχήμα πολύγωνο στη γραμμή εργαλείων και στη συνέχεια κάντε κλικ στο χώρο εργασίας σας . Χρησιμοποιήστε το ποντίκι για να κάρο τα σημεία vertice προς τα έξω και προς τα μέσα για να διαμορφώσει το πολύγωνο τον τρόπο που θέλετε .
Εικόνων 3

Κάντε κλικ στο πολύγωνο που αντιμετωπίζει ότι θέλετε να καταστήσει με υφή . Πρώτα εφαρμόζεται ένα στρώμα βάσης για την υφή . Θα πρέπει να αποφασίσει αν η υφή πρόκειται να είναι φωτεινά ή σκοτεινά . Αν φωτεινό , επιλέξτε το άσπρο στο χρώμα κλίση ? Αν η σκοτεινή , στη συνέχεια, χρησιμοποιήστε το μαύρο υφή από το χρώμα κλίση . Απλά κάντε κλικ στο χρώμα και στη συνέχεια κάντε κλικ στο κουμπί συν στο πλαίσιο στρώματα να δημιουργήσουν άλλο ένα στρώμα .
Η 4

Συμπληρώστε την δεύτερη στρώση με το πιο σκούρο χρώμα αποχρώσεις που θέλετε για την υφή . Για παράδειγμα , εάν καταστεί γρασίδι , χρησιμοποιήστε ένα σκούρο πράσινο? Εάν καταστεί σκουριασμένα μέταλλα, στη συνέχεια, καθιστούν τη σκοτεινή σκουριά . Προσθήκη του θορύβου στο στρώμα για να δώσει την υφή κάποια παραλλαγή . Στη συνέχεια, χρησιμοποιήστε ένα 5 - pixel Gaussian blur για να κάνει το βλέμμα πιο φυσικό , ακόμη και αν το αντικείμενο είναι αφύσικη . Τρισδιάστατα θόρυβος φαίνεται πάρα πολύ τεχνητό και θα κάνει την υφή σας φαίνεται ψεύτικο , αν δεν το θάμπωμα .
5

Εφαρμόστε την τελική , φωτεινή στρώμα . Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το φωτεινότερο χρώμα στην κορυφή, διότι οποιαδήποτε σκοτεινή στρώμα πάνω από τα φωτεινά θα κάνει το βλέμμα σκοτεινό . Χρησιμοποιήστε το εργαλείο γόμα για να φέρει έξω το στρώμα κάτω από την αφαίρεση τμημάτων του ανώτερου στρώματος . Χρησιμοποιήστε μια λεπτή αφή δεδομένου ότι είναι εύκολο να παρασυρθούμε , ώστε να είναι έτοιμοι να χρησιμοποιήσετε το κουμπί undo .
Η
εικόνων

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα