λογισμικό

* Γνώση Υπολογιστών >> λογισμικό >> animation Λογισμικό

Πώς να έχει πρόσβαση σε δεδομένα για αριθμητικά Steppers

Στο Adobe Flash Actionscript προγραμματισμού , μια αριθμητική stepper είναι ένα πλαίσιο στην οθόνη, με μια αριθμητική τιμή που ένας χρήστης μπορεί να αλλάξει με την πληκτρολόγηση της τιμής . Το κουτί έχει , επίσης, μέχρι και κάτω βέλος που ο χρήστης μπορεί να κάνει κλικ για να αυξήσετε και να μειώσετε την τιμή . Μπορείτε να δημιουργήσετε, να καθορίσει τις παραμέτρους και να έχουν πρόσβαση στα δεδομένα για ένα αριθμητικό stepper χρησιμοποιώντας το στοιχείο NumericStepper σε Flash . Τα πράγματα που θα χρειαστείτε
Adobe Flash
Η Εμφάνιση Περισσότερες οδηγίες
Η 1

ξεκινήσει Flash κάνοντας κλικ στο " Έναρξη", " Όλα τα προγράμματα , " τότε " Adobe Flash ". Δημιουργήστε ένα νέο έγγραφο Flash επιλέγοντας "Αρχείο ", " Νέα " και " Actionscript 3.0" από το κύριο μενού . 2

Κάντε κλικ στην καρτέλα " Βιβλιοθήκη " στη δεξιά στήλη . Στην κατακόρυφη γραμμή στο αριστερό μέρος της καρτέλας , κάντε κλικ στο εικονίδιο "Στοιχεία " . Επιλέξτε " Αριθμητικό Stepper " και σύρετε στη σκηνή . Επιλέξτε " Ετικέτα " και σύρετέ το στάδιο , καθώς και .
Εικόνων 3

δεξί κλικ στην καταχώρηση ένδειξη " NumericStepper " κάτω από την "Βιβλιοθήκη" ομάδα κάτω " Component Ενεργητικού " και επιλέξτε " Component ορισμός ... " Ρυθμίστε τις παραμέτρους όπως το ελάχιστο , το μέγιστο και το μέγεθος του βήματος .
Η

4 Κάντε δεξί κλικ στο πρώτο πλαίσιο στο παράθυρο " Timeline " και επιλέξτε " Ενέργειες " για να ανοίξετε το παράθυρο " Δράσεις - Πλαίσιο" , σε το οποίο μπορείτε να εισάγετε τον κωδικό ActionScript για τη δημιουργία και την πρόσβαση στο αριθμητικό stepper .
5

πληκτρολογήστε τον κωδικό στο " δράσεις -Frame " παράθυρο για να δημιουργήσετε το αριθμητικό stepper και την ετικέτα . Για παράδειγμα :

var ns : NumericStepper = νέα NumericStepper ( ) ?

Var nsLabel : Label = νέο σήμα ( ) ?
Η 6

Δείτε τα δεδομένα στο αριθμητικό stepper χρησιμοποιώντας την «αξία» ιδιοκτησίας. Για παράδειγμα , ο κωδικός τύπου στο παράθυρο " Ενέργειες - Πλαίσιο " για να αποκτήσετε πρόσβαση και να εμφανίσει τα αριθμητικά δεδομένα stepper όταν αλλάζει , χρησιμοποιώντας την ετικέτα που δημιουργήσατε

flash.events.Event εισαγωγής ? .

nsLabel.text = "Αριθμητικά Stepper Value = " + ns.value ?

ns.addEventListener ( Event.CHANGE , getStepperValue ) ?

λειτουργία getStepperValue ( συμβάν: ) : void {

nsLabel.text = "Αριθμητικά Stepper Value = " + event.target.value ?

} ?
Η

7 Κάντε κλικ στο κουμπί "Έλεγχος - Movie Test" από το μενού να δοκιμάσει αριθμητικό stepper σας και να δείτε πώς θα εμφανίζει τα τρέχοντα δεδομένα στο πεδίο ετικέτα , όπως μπορείτε να αλλάξετε την τιμή του αριθμητικού stepper .
Η
εικόνων

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα