λογισμικό

* Γνώση Υπολογιστών >> λογισμικό >> animation Λογισμικό

Πώς να προγραμματίσετε μια απλή Flash παιχνίδι

Adobe Flash σας επιτρέπει να δημιουργήσετε τα σχέδια web-based desktop και κινούμενα σχέδια , συμπεριλαμβανομένων και των παιχνιδιών . Το έργο σας μπορεί να κυμαίνονται από απλά έως πολύ περίπλοκη , και να ενσωματώσει διάφορα αντικείμενα πολυμέσων , όπως βίντεο και ήχου . ActionScript είναι το υποκείμενο κώδικα προγραμματισμού για το Flash και περιέχει πολλές μέθοδοι που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να δημιουργήσετε διαδραστικά παιχνίδια . Δημιουργήστε ένα απλό τραγούδι - που ταιριάζουν παιχνίδι Flash χρησιμοποιώντας μερικές βασικές μεθόδους ActionScript . Τα πράγματα που θα χρειαστείτε
3 MP3 αρχεία μουσικής
2 MP3 αρχεία ήχου για σωστές και λάθος απαντήσεις

Παρουσίαση Περισσότερες οδηγίες
Η 1

ξεκινήσει Flash κάνοντας κλικ στο εικονίδιο στην επιφάνεια εργασίας ή τον εντοπισμό στο αρχείο Προγράμματα . Δημιουργήστε ένα νέο έργο με την επιλογή "Αρχείο" και στη συνέχεια " New " από το μενού στην κορυφή . Εισαγωγή τρεις MP3s από τα τραγούδια με την επιλογή "Αρχείο ", " Εισαγωγή" και "Εισαγωγή στη βιβλιοθήκη" στοιχεία μενού . Επιλέξτε τα αρχεία σας από το παράθυρο του προγράμματος περιήγησης . 2

Εντοπίστε τα αρχεία στο "Βιβλιοθήκη" του πίνακα και κάντε δεξί κλικ σε ένα . Επιλέξτε " Σύνδεση " και πληκτρολογήστε " mysong0 " στο πεδίο "Αναγνωριστικό " . Κάντε κλικ στο κουμπί " OK" . Επαναλάβετε τη χρήση " mysong1 " και " mysong2 " για τα άλλα αρχεία . Εισαγωγή ακούγεται να χρησιμοποιήσετε για λανθασμένες και σωστές αντιδράσεις . Κάντε δεξί κλικ σε αυτά τα αρχεία στη βιβλιοθήκη , και να ρυθμίσετε το " Σύνδεση " για να " wonk " και "wow ".
Εικόνων 3

Εισαγωγή τίτλων κειμένου για κάθε αρχείο τραγουδιού , χρησιμοποιώντας τη ρύθμιση "Κείμενο Tool. " Για παράδειγμα , πληκτρολογήστε " Αγάπη μου ", " Μεγάλες Λίμνες " και " Oceans ". Κάντε κλικ στη γραμμή κειμένου που αντιστοιχεί με την « mysong0 " σύνδεση , και να δημιουργήσετε ένα κουμπί από το πατώντας το πλήκτρο " F8 ". Βεβαιωθείτε ότι είναι επιλεγμένο το " κουμπί" κουμπί και κάντε κλικ στο "OK".
Η

4 Ρυθμίστε το πεδίο " " (που βρίσκεται στο "Properties" πάνελ ) για να " mysong0 . " Επαναλάβετε αυτή τη διαδικασία για τις υπόλοιπες γραμμές κειμένου , εξασφαλίζοντας το « Instance Name" ταιριάζει με το αναγνωριστικό σύνδεσης του αρχείου τραγουδιού .
5

Δημιουργήστε ένα κουμπί "Play " στη σκηνή , χρησιμοποιώντας το « εργαλείο κειμένου » και πληκτρολογώντας "Play ". Επιλέγεται Πατήστε το πλήκτρο " F8" και να εξασφαλίσει " κουμπί" . Κάντε κλικ στο κουμπί "OK". Πληκτρολογήστε " play_btn " στο πεδίο " "
Η 6

Ανοίξτε το " Actions" παράθυρο πατώντας το πλήκτρο " F9 " και πληκτρολογήστε τα ακόλουθα δεδομένα : .

Var mysong : Ήχος = νέα Sound ( ) ?

var TheAnswer : Sound = νέα Sound ( ) ?

var activePlay ?

//απενεργοποίηση κουμπιά

mysong0 . enabled = mysong1.enabled = mysong2.enabled = false ?

play_btn.onRelease = λειτουργία () {

r = random ( 3 ) ?

activePlay = " mysong " + r ?

mysong.attachSound ( activePlay ) ?

mysong.start ( ) ?

//ενεργοποιήσετε κουμπιά

mysong0.enabled = mysong1 . enabled = mysong2.enabled = true ?

ιχνοστοιχεία ( activePlay ) ?

}

mysong0.onRelease = mysong1.onRelease = mysong2.onRelease = λειτουργία ( ) {

αν ( activePlay == this._name ) {

theAnswer.attachSound ( "wow " ) ?

} else {

theAnswer.attachSound ( " wonk " ) ? }


theAnswer.start ( ) ?

//απενεργοποίηση κουμπιά

mysong0.enabled = mysong1.enabled = mysong2.enabled = false ? }


Η
εικόνων

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα