λογισμικό

* Γνώση Υπολογιστών >> λογισμικό >> animation Λογισμικό

Πώς να κάνει Virtual Model Παιχνίδια

Εικονική μοντέλο παιχνίδια είναι παιχνίδια ουσία παίζεται σε έναν υπολογιστή , είτε από έναν μόνο μεταχειρισμένα ή σε απευθείας σύνδεση με πολλούς χρήστες . Τις περισσότερες φορές δεν βασίζονται σε τρισδιάστατο ή 3D διαδραστικά κινούμενα σχέδια . Εικονικά μοντέλα σε αυτά τα παιχνίδια μπορεί να περιλαμβάνουν τους ανθρώπους που ενεργούν τους ρόλους , όπως τα μοντέλα μόδας μοντέλων ή μονομάχοι αγωνίζονται . Άλλα παιχνίδια αφήστε ένα έλεγχο player ένα 3D αγωνιστικό αυτοκίνητο καθώς ταξιδεύει μέσα από ένα 3D τοπίο . Οι τελευταίες εικονικές περιοχές παιχνιδιού -maker σας επιτρέπουν να δημιουργήσετε ένα εικονικό παιχνίδι χωρίς καμία γνώση προγραμματισμού ηλεκτρονικών υπολογιστών . Για να κάνετε εικονικό παιχνίδι σας , θα πρέπει να ακολουθήσετε τις οδηγίες του λογισμικού εικονικής παιχνίδι- maker που χρησιμοποιείτε . Τα πράγματα που θα χρειαστείτε
απευθείας σύνδεση εικονικό παιχνίδι κάνοντας το λογισμικό Sketchpad

Sketching μολύβι

Παρουσίαση Περισσότερες οδηγίες
Η 1

Εξετάστε τις διάφορες εικονικές περιοχές παιχνιδιού αποφάσεων. Εξοικειωθείτε με τα πρότυπα , τους χαρακτήρες , τις δράσεις του χαρακτήρα και τις διασυνδέσεις που προσφέρει κάθε παιχνίδι site . Επίσης , να επανεξετάσει τις εικονικές tutorials παιχνίδι- maker . Θέστε κατά μέρος τουλάχιστον δύο ώρες για να επανεξετάσει κάθε ιστοσελίδα . 2

Ορίστε τον στόχο του παιχνιδιού . Περιλαμβάνουν παραμέτρους όπως τον αριθμό των παικτών , η προθεσμία για το παιχνίδι , ή τον αριθμό των σημείων που απαιτούνται για να κερδίσει .
Εικόνων 3

Σχεδιάστε τις σκηνές υπόβαθρο για το παιχνίδι εικονικό μοντέλο σας . Χρησιμοποιήστε διαφορετικές σκηνές για την αρχική σελίδα και η σελίδα στο τέλος του παιχνιδιού . Σκίτσο υπόβαθρο για άλλες σελίδες που θα εμφανίζονται στο εικονικό παιχνίδι μοντέλο .
Η 4

Σκίτσο κομμάτια του παιχνιδιού για το παιχνίδι σας . Κάτω από κάθε σκίτσο , γράψτε τη λειτουργία του το κομμάτι του παιχνιδιού . Γράψτε " μπάλες κανονιού φωτιά" αν το κομμάτι του παιχνιδιού πυροβολεί οβίδες . Καταγράψτε το πώς το κομμάτι του παιχνιδιού ελέγχεται . Γράψτε " πατήστε το δεξί πλήκτρο βέλους για να φωτιά" αν η μπάλα κανονιού θα πυροβολήσει μια μπάλα κανονιού , όταν το δεξί πλήκτρο βέλους είναι πατημένο. Λίστα όλες τις πιθανές κινήσεις το κομμάτι μπορεί να έχει , όπως μετακίνηση προς τα αριστερά , μετακινηθείτε προς τα δεξιά , άλμα , περιστρέφεται και οποιαδήποτε άλλα καθήκοντα που υποστηρίζεται από το λογισμικό του παιχνιδιού εικονικό μοντέλο που χρησιμοποιείτε .
5

Σχεδιάστε οποιαδήποτε πλάσματα τα οποία θα εμφανίζονται στο παιχνίδι σας . Λίστα λειτουργικότητά τους , όπως αναπνέει φωτιά , άλματα πάνω από ουρανοξύστες , ή εκρήγνυται όταν χτυπήθηκε από μια μπάλα κανονιού . Καταγράψτε τη λειτουργικότητα των αντικειμένων σε σκηνές του φόντου σας , όπως " αυτό το κτίριο τα φώτα στην πυρκαγιά , όταν χτυπήθηκε από μια μπάλα κανονιού . "
Η 6

Σχεδιάστε ένα πίνακα αποτελεσμάτων για την παρακολούθηση των πόντων από τους παίκτες στο παιχνίδι. Κάντε μια λίστα με τα σημεία απονέμονται για κάθε επιτυχημένη δράση ένας παίκτης παίρνει , όπως " σκοράρει δέκα σημεία για το χτύπημα της πυρκαγιά-αναπνοής δράκο . "
Η 7

Εφαρμογή το παιχνίδι ακολουθώντας τις οδηγίες του εικονικού μοντέλου λογισμικού maker που έχετε επιλέξει να χρησιμοποιήσετε . Ισοπαλία οποιαδήποτε γραφικά με ένα πρόγραμμα σχεδίασης ηλεκτρονικών υπολογιστών και την εισαγωγή τους στο εικονικό μοντέλο λογισμικό του παιχνιδιού σας, εάν το λογισμικό που επιτρέπει . Δημιουργήστε σκηνές σας στο λογισμικό εικονικής μοντέλο παιχνιδιού που έχετε επιλέξει , χρησιμοποιώντας έναν από πρότυπα του κατασκευαστή εικονικό μοντέλο του .
Η
εικόνων

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα