λογισμικό

* Γνώση Υπολογιστών >> λογισμικό >> animation Λογισμικό

Πλεονεκτήματα και Μειονεκτήματα της Εικονικής Πραγματικότητας

Εικονική πραγματικότητα ( VR ) δεν είναι πλέον ένα όνειρο πυρετό της τεχνολογίας εμμονή . Η ιδέα του να είναι βυθισμένο σε μια πραγματικότητα που έχει δημιουργηθεί και δεν είναι φυσικό ήταν ο στόχος πολλών προγραμματιστών ηλεκτρονικών υπολογιστών και οι επιστήμονες κατά τη διάρκεια των ετών . Με VR γίνει επιτέλους πραγματικότητα , όμως, υπάρχουν δύο πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα της τεχνολογίας . Τι είναι η Εικονική Πραγματικότητα ;
Η

Με απλά λόγια , VR είναι μια ηλεκτρονική προσομοίωση των φυσικών ή φανταστικό πραγματικότητα . Συχνά, ο χρήστης του VR είναι πλήρως ή μερικώς βυθισμένο στο περιβάλλον. Πλήρης βύθιση αναφέρεται σε κάποιον που χρησιμοποιεί μια μηχανή για να προστατεύσει τον εαυτό της από τον πραγματικό κόσμο . Μερική εμβάπτιση συμβαίνει όταν ένα άτομο μπορεί να χειριστεί ένα περιβάλλον εικονικής πραγματικότητας , αλλά δεν είναι κρυμμένο ή κλειδωμένο μακριά σε ένα μηχάνημα . Ωστόσο , η εικονική πραγματικότητα δεν πρέπει απαραίτητα να είναι « η πλήρης βύθιση " να θεωρηθεί ένα πραγματικό προσομοίωση VR . Παιχνίδια όπως το Second Life για τις συσκευές PC και ελέγχου , όπως το τηλεχειριστήριο Nintendo Wii είναι προϊόντα VR - βάση . Τα στοιχεία αυτά επιτρέπουν στους χρήστες να αλληλεπιδρούν με το περιβάλλον VR που είναι μια προσομοίωση σε υπολογιστή . Τα περιβάλλοντα εικονικής πραγματικότητας μπορεί να είναι οτιδήποτε, από ένα τυπικό παιχνίδι , όπως το Super Mario Brothers , σε μια πλήρως λεπτομερή ανασύσταση της πόλης ή μια φανταστική χώρα της φαντασίας . Το μόνο όριο σε ένα περιβάλλον εικονικής πραγματικότητας είναι η φαντασία και τα μέσα που ο δημιουργός έχει στη διάθεσή του .
Εικόνων Μειονεκτήματα
Η

Τα μειονεκτήματα της VR είναι πολυάριθμα . Το υλικό που απαιτείται για να δημιουργηθεί ένα πλήρως βυθισμένο εμπειρία VR εξακολουθεί να είναι απαγορευτικό κόστος . Το συνολικό κόστος των μηχανημάτων για τη δημιουργία ενός συστήματος VR εξακολουθεί να είναι η ίδια τιμή με ένα νέο αυτοκίνητο , περίπου $ 20.000 . Η τεχνολογία για μια τέτοια εμπειρία είναι ακόμα νέα και πειραματική . VR είναι όλο και πιο σύνηθες φαινόμενο , αλλά οι προγραμματιστές είναι ακόμα παλεύει με το πώς να αλληλεπιδρούν με εικονικά περιβάλλοντα . Η ιδέα της φυγής είναι κοινός τόπος μεταξύ εκείνων που χρησιμοποιούν VR περιβάλλοντα και οι άνθρωποι συχνά ζουν στον εικονικό κόσμο , αντί να ασχολούνται με την πραγματική. Αυτό συμβαίνει ακόμα και σε χαμηλή ποιότητα και αρκετά σκληρά για να χρησιμοποιήσετε το VR περιβάλλοντα που είναι online τώρα . Μια ανησυχία είναι ότι , όπως VR περιβάλλοντα γίνει πολύ υψηλότερη ποιότητα και εντυπωσιακό , θα γίνει ελκυστική σε όσους επιθυμούν να ξεφύγουν από την πραγματική ζωή . Μια άλλη ανησυχία είναι η εκπαίδευση VR . Εκπαίδευση με ένα περιβάλλον VR δεν έχει τις ίδιες συνέπειες με την κατάρτιση και εργάζονται στον πραγματικό κόσμο . Αυτό σημαίνει ότι ακόμα και αν κάποιος κάνει καλά με προσομοίωση των εργασιών σε ένα περιβάλλον εικονικής πραγματικότητας , το πρόσωπο αυτό δεν μπορεί να κάνει καλά στον πραγματικό κόσμο .

Η Πλεονεκτήματα
Η

Αν τα μειονεκτήματα του VR είναι πολλά, έτσι είναι τα πλεονεκτήματα. Πολλά διαφορετικά πεδία μπορούν να χρησιμοποιήσουν VR ως ένας τρόπος για να εκπαιδεύσει τους μαθητές χωρίς να θέτει κανείς στο δρόμο της ζημιάς . Αυτό περιλαμβάνει τους τομείς της ιατρικής , την επιβολή του νόμου , την αρχιτεκτονική και την αεροπορία. VR βοηθά επίσης εκείνους που δεν μπορούν να πάρουν από την εμπειρία σπίτι μια πολύ πληρέστερη ζωή . Αυτοί οι ασθενείς μπορούν να εξερευνήσουν τον κόσμο μέσα από εικονικά περιβάλλοντα όπως το Second Life , μια κοινότητα VR στο Διαδίκτυο , εξερευνώντας εικονικές πόλεις , καθώς και πιο ευφάνταστα περιβάλλοντα όπως JRR Τόλκιν Μέση Γη . VR βοηθά επίσης τους ασθενείς να ανακτήσουν από εγκεφαλικό επεισόδιο και άλλα τραύματα. Οι γιατροί χρησιμοποιούν VR για να βοηθήσει reteach την κίνηση των μυών , όπως το περπάτημα και την αρπαγή , καθώς και μικρότερες φυσικές κινήσεις όπως το να δείχνει . Οι γιατροί χρησιμοποιούν τις εύπλαστη μηχανογραφικό περιβάλλον για να αυξήσετε ή να μειώσετε την κίνηση που απαιτείται για να αρπάξει ή να μετακινήσετε ένα αντικείμενο . Αυτό βοηθά επίσης ρεκόρ ακριβώς πόσο γρήγορα ένας ασθενής μαθαίνει και την ανάκτηση .
Εικόνων VR Επίδραση Πολιτισμού
Η

Λόγω των συσκευών όπως το Nintendo Wii remote και το Kinect του Xbox 360 , VR είναι να γίνει ένα κανονικό τρόπο ζωής για πολλούς ανθρώπους . Στο παρελθόν , VR έχει θεωρηθεί από πολλούς να είναι έξω από το mainstream. Οι συσκευές αυτές φέρνουν την αλληλεπίδραση με εικονικά περιβάλλοντα για το τυπικό οικογενειακό νοικοκυριό . Η εμπειρία VR είναι τώρα διαθέσιμο στο οικογενειακό δωμάτιο και μπροστά από την τηλεόραση , στην κρεβατοκάμαρα ή οπουδήποτε αλλού μια κονσόλα παιχνιδιών μπορεί να συνδεθεί . Οι μητέρες , πατέρες και τα παιδιά που χρησιμοποιούν εικονικά περιβάλλοντα και συχνά δεν είναι καν να το συνειδητοποιούν , επειδή θεωρούνται ως απλά παιχνίδια .
Η
εικόνων

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα