λογισμικό

* Γνώση Υπολογιστών >> λογισμικό >> animation Λογισμικό

Πώς να Σχεδιασμός Flash Media

Flash δημιουργεί animation ηλεκτρονικών υπολογιστών για ιστοσελίδες και άλλα διαδραστικά μέσα , χρησιμοποιώντας ένα συγκεκριμένο είδος λογισμικού. Flash ξεσηκώσει το Διαδίκτυο από τη στροφή «στατική» ιστοσελίδες σε « δυναμική» χώρους , όπου οι επισκέπτες τους εαυτούς τους ένταξη στο περιβάλλον της ιστοσελίδας . Ιστοσελίδες και κινητές συσκευές χρησιμοποιούν Flash για τα παιχνίδια , ταινίες και διαφημίσεις . Macromedia ήταν η αρχική εταιρεία λογισμικού που δημιούργησε τη μορφή Flash - πριν από Adobe αγόρασε - αλλά και άλλα προγράμματα, όπως SWiSH , η οποία απαιτεί λιγότερη τεχνική δεξιότητα , επιτρέπει επίσης στους χρήστες να δημιουργήσουν Flash μέσα ενημέρωσης . Μια βασική Flash animation είναι η μπάλα αναπηδά . Τα πράγματα που θα χρειαστείτε
λογισμικό Macromedia Adobe Flash
Η Εμφάνιση Περισσότερες οδηγίες
Η

1 Ανοίξτε το λογισμικό Flash. Κάντε κλικ στο " Αρχείο ", " Νέα ", " Flash File Action Script 2.0 " για να δημιουργήσετε το στάδιο ή την περιοχή όπου το animation γίνεται . Η σκηνή είναι ουσιαστικά ένα κενό , λευκό τετράγωνο . Αυτό είναι όπου θα δημιουργήσει ένα animation γερός μπάλα . 2

Επιλέξτε το " Circle " εργαλείο από τη γραμμή εργαλείων που βρίσκεται στα αριστερά της σκηνής . Κάντε κλικ και σύρετε το εργαλείο κύκλο πάνω στην περιοχή στάδιο για τη δημιουργία μπάλα σας . Κάντε το ό, τι μέγεθος θέλετε .
Εικόνων 3

Χρησιμοποιήστε το " Paint Bucket " εργαλείο για να δημιουργήσετε ένα εφέ 3 - D για την μπάλα σας . Για να το κάνετε αυτό , κάντε κλικ στο " Επιλογή " και επιλέξτε το εργαλείο το γέμισμα του κύκλου , κάνοντας κλικ στον κύκλο . "Άνοιγμα " ο πίνακας χρωμάτων και στο drop -down μενού "Τύπος " , επιλέξτε " Radial . "
Η 4

Κάντε κλικ μέσα στο "Color Picker " κουτί στο " Χρώμα Panel " για να επιλέξετε ένα χρώμα . Το μπαρ κλίση κάτω από το πλαίσιο επιλογής χρώματος εμφανίζει τα χρώματα που χρησιμοποιούνται για την επίδραση κλίσης . Αφού έχετε επιλέξει τα χρώματα ντεγκραντέ, κάντε κλικ στο κύκλο με την «Επιλογή » εργαλείο για να το επιλέξετε .
5

Επιλέξτε το εργαλείο " Paint Bucket " και κάντε κλικ στην επάνω δεξιά γωνία της επιλεγμένης κύκλο για να το γεμίσετε με την κλίση . Το σημείο στο οποίο κάνετε κλικ με το εργαλείο κουβά μπογιά γίνεται το φωτεινό σημείο στην κλίση και τα σταδιακά ξεθωριασμένα χρώματα τυλίξτε γύρω από το υπόλοιπο του κύκλου , δημιουργώντας το εφέ 3 - D .
Η

6 Κάντε κλικ στο το εργαλείο επιλογής και "Επιλογή " το πρόσφατα - χρωματιστή μπάλα . Πηγαίνετε στο " Timeline " που βρίσκεται πάνω από τη σκηνή . Το χρονοδιάγραμμα είναι όπου μπορείτε να " ανάμεσα " κινούμενα σχέδια σας . " Tween " προέρχεται από το " ανάμεσα " στο computer animation και αντιπροσωπεύει το διάστημα μεταξύ δύο θέσεις ενός αντικειμένου .
Η

7 Κάντε δεξί κλικ στο " Πλαίσιο 1 " στη γραμμή χρόνου για να εισαγάγετε ένα " καρέ-κλειδί " σε εκείνο το σημείο . Keyframes είναι δείκτες κατεύθυνσης για τα αντικείμενα σε μια κινούμενη εικόνα . "Όνομα" το πλαίσιο " Έναρξη ". Αυτό είναι το σημείο εκκίνησης του animation .
8

" Εισαγωγή " άλλο ένα keyframe στο " Frame 25 ". Κάντε κλικ για την μπάλα και σύρετε για να το σημείο στο στάδιο όπου θέλετε να πάει δίπλα . Κάντε δεξί κλικ και πάλι στο " Πλαίσιο 1 " και επιλέξτε "Δημιουργία Classic Tween . " Ονομάστε αυτό το πλαίσιο "Middle ".
Η 9

Πηγαίνετε στο " Frame 50 ", εισάγετε ένα " καρέ-κλειδί » και το όνομα « End ». Σύρετε την μπάλα προς το σημείο στο στάδιο όπου θέλετε να τελειώσει τη ζωτικότητά σας . Δημιουργία "Classic Tween " και πάλι .
Η 10

Επιλέξτε το " Controller " από το μενού της γραμμής εργαλείων . Κάντε κλικ στο " Play Movie " για να παρακολουθήσουν κινούμενα σχέδια σας . Σε αυτό το σημείο , ρυθμίστε την κίνηση μετακινώντας την μπάλα σε διαφορετικές θέσεις σε κάθε keyframe . Όταν είστε ικανοποιημένοι με κινούμενα σχέδια σας , επιλέξτε "Control ", " Movie Test" και να αποθηκεύσετε το animation τότε.
Η
εικόνων

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα