λογισμικό

* Γνώση Υπολογιστών >> λογισμικό >> animation Λογισμικό

Πώς να Προσθήκη Scripts Δράση Flash

Υπάρχουν διάφοροι τρόποι που μπορείτε να προσθέσετε κώδικα ActionScript σε ένα αρχείο Flash. Για παράδειγμα , μπορείτε να αποθηκεύσετε ActionScript σε αρχεία που είναι ξεχωριστό από το αρχείο προέλευσης Flash , στη συνέχεια την εισαγωγή τους όταν το αρχείο Flash εξάγεται και να προβληθούν . Ωστόσο, η πιο απλή τεχνική είναι να περιληφθούν απ 'ευθείας ActionScript μέσα στο έγγραφο Flash. Χρήση ActionScript σε Flash δεν είναι γενικά δύσκολο για τις βασικές λειτουργίες . Ακόμη και χωρίς εμπειρία προγραμματισμού , μπορείτε να μάθετε να περιλαμβάνουν μικρές ποσότητες κώδικα και να οικοδομήσουμε σε αυτά και να αναπτύξουν τις ικανότητές σας Flash . Οδηγίες
Η

1 Δημιουργήστε ένα νέο έγγραφο στο Flash με την επιλογή "Αρχείο" και " Νέα ". Δημιουργήστε ένα νέο στρώμα στην ταινία Flash σας πατώντας το κουμπί "Insert Layer" στο πιο αριστερό άκρο του Timeline κοντά στην κορυφή της οθόνης σας , ή την επιλογή "Εισαγωγή ", " Timeline " και " Layer ". Το νέο στρώμα εμφανίζεται στην περιοχή Timeline . Μετονομασία με διπλό κλικ το μέρος με το κείμενο " Layer 2 " σε αυτό, τότε εισέρχεται « δράσεις» για να δείξει ότι αυτό είναι όπου κωδικό σας θα πάει . 2

Ανοίξτε τον πίνακα Ενέργειες σας τεκμηριώνει με το νέο "δράσεις" στρώμα επιλέγεται . Για να ανοίξετε το Δράσεις πίνακα , πιέστε το πλήκτρο " F9 " ή επιλέξτε " Window " και "Δράσεις ". Ο πίνακας Ενέργειες ανοίγει , εμφανίζοντας μια λευκή επιφάνεια , όπου μπορείτε να εισάγετε τον κωδικό . Κάντε κλικ σε αυτόν τον τομέα και να εισάγετε τον παρακάτω κωδικό δοκιμής:

ιχνοστοιχεία ( "Hello" ) ?

Export και να δοκιμάσουν την ταινία σας επιλέγοντας " Control" και "Movie Test . " Το παράθυρο εξόδου ανοίγει , με το "Hello " string κειμένου που έχετε εισάγει αναγράφονται σε αυτό . Αυτό είναι ένα εργαλείο για τον έλεγχο ActionScript κώδικα σας , ώστε να μπορείτε να γράψετε οτιδήποτε σας αρέσει χρησιμοποιώντας ένα " ίχνος " δήλωση , και εμφανίζεται στο παράθυρο εξόδου .
Εικόνων 3

Προσθήκη Σύμβολο για να σας αρχείο . Κλείστε τον πίνακα Ενέργειες πατώντας στην κορυφή του. Επιλέξτε " Layer 1 " στο Timeline και να δημιουργήσει ένα σχήμα στην κεντρική περιοχή στάδιο του λευκού . Χρησιμοποιήστε τα εργαλεία σχεδίασης στο αριστερό μέρος της οθόνης σας για να δημιουργήσετε το σχήμα σας . Για παράδειγμα , σχεδιάστε ένα ορθογώνιο κάνοντας κλικ στο " ορθογώνιο εργαλείο ", στη συνέχεια, κάνοντας κλικ και σύροντας μια περιοχή πάνω στη σκηνή . Μετά την κατάρτιση και το σχήμα σας , επιλέξτε με διπλό κλικ , τότε το μετατρέψει σε σύμβολο επιλέγοντας "Αλλαγή" και "Μετατροπή σε Symbol . " Επιλέξτε ένα όνομα και επιλέξτε το κουμπί "Movie Clip" το ραδιόφωνο και, στη συνέχεια , πιέστε το πλήκτρο "OK".
Η 4

Δώστε Σύμβολο σας ένα Instance Name . Με το νέο σας σύμβολο εξακολουθεί να είναι επιλεγμένο στη σκηνή , ανοίξτε το πάνελ ιδιοτήτων επιλέγοντας " Παράθυρο " και " Ιδιότητες". Στο " Instance Name" πεδίο κειμένου , πληκτρολογήστε " mysymbol_mc " ή οποιοδήποτε άλλο όνομα που προτιμάτε , για όσο διάστημα χρησιμοποιείτε το " _mc " κατάληξη . Δίνοντας Σύμβολο σας ένα Instance Name σας επιτρέπει να αναφερθώ σε αυτό σε ActionScript κώδικα σας , έτσι ώστε το όνομα πρέπει να είναι μοναδικό στο αρχείο σας .
5

Προσθήκη διαδραστικότητα με Σύμβολο σας . Επιλέξτε Ενέργειες στρώμα σας στο Timeline , στη συνέχεια, ανοίξτε ξανά τον πίνακα δράσεις . Εισάγετε τον παρακάτω κωδικό , για την τροποποίηση , αν είναι απαραίτητο ώστε να αντικατοπτρίζει το όνομα Πρωτοδικείου που επιλέξατε :

//δημιουργία μιας μεθόδου ακροατή για να κάνουν κλικ

λειτουργία symbolClicked (συμβάν : MouseEvent ) : void

{ trace (" Symbol κλικ ! " ) ? }

//ο ακροατής στο σύμβολο

mysymbol_mc.addEventListener ( MouseEvent.CLICK , symbolClicked ) ?

Δοκιμάστε την ταινία σας, εξάγοντας ξανά και κάνοντας κλικ στο σύμβολο . Θα πρέπει να δείτε το κείμενο " Σύμβολο κλικ ! " γραμμένο στο παράθυρο εξόδου .
Η
εικόνων

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα