λογισμικό

* Γνώση Υπολογιστών >> λογισμικό >> animation Λογισμικό

Πώς να εμψυχώσει στο Maya

Autodesk Maya είναι ένα 3D γραφικών υπολογιστή που ανήκει και αναπτύχθηκε από την Autodesk Inc, μια εταιρεία που εστιάζει σε 3D λογισμικό σχεδιασμού που χρησιμοποιείται σε κινηματογράφο , τηλεόραση , κινούμενα σχέδια , την αρχιτεκτονική , τη μηχανική και την κατασκευή . Το λογισμικό Maya χρησιμοποιείται ευρέως στην κατασκευή οπτικών εφέ , προσομοίωση , 3D modeling , animation , rendering, matchmoving και compositing . Κάθε πτυχή της παραγωγής 3D γραφικών του υπολογιστή απαιτεί τεχνική βήματα . Όταν πραγματοποιείτε μια 3D αντικειμένου ή χαρακτήρα κίνηση , η διαδικασία απαιτεί ένα 3D μοντέλο έτοιμο για τα κινούμενα σχέδια . Τα πράγματα που θα χρειαστείτε
3D μοντέλο
Υπολογιστών
λογισμικού Autodesk Maya

Παρουσίαση Περισσότερες οδηγίες
Η

1 Ανοίξτε το 3D μοντέλο σας στο Maya και ρυθμίστε το αρχείο έργου σας . Κάντε κλικ στο " Αρχείο ", "Project " και "Set ... " Αυτό θέτει το φάκελο του κύριου του έργου και φορτώνει τα αρχεία και υφές που χρησιμοποιούνται για στημένα χαρακτήρα σας . Αναζήτηση κύριο φάκελο στημένα χαρακτήρα σας και κάντε κλικ στο "OK". Στημένα χαρακτήρας σας είναι ένας σκελετός που χρησιμεύει ως μοντέλο 3D σας . Αυτό θα πρέπει να οριστικοποιηθεί πριν να ξεκινήσετε την εμψύχωση , επειδή στημένα ο χαρακτήρας σας είναι η μία Μάγια θα κινηθεί ή κίνηση . 2

Κάντε κλικ στο " Αρχείο" και " Open Σκηνή" για να ανοίξει μια σκηνή που περιέχει το χαρακτήρα . Αυτό θα δείξει το νόθο χαρακτήρα που κάνατε στο περιβάλλον εργασίας σας .
Εικόνων 3

Χρησιμοποιήστε την επιλογή " Περιστροφή ", " Κλίμακα " και " Move" εργαλεία που βρίσκεται στο περιβάλλον της εργασίας σας για να επιτρέψει στημένα χαρακτήρα σας να προχωρήσουμε . Να κάνει αυτό απαιτεί από εσάς να χρησιμοποιήσετε τα μικρά κύκλους στημένα χαρακτήρα σας καθώς ελέγχουν τα οστά και τις αρθρώσεις του μοντέλου ώστε να μπορείτε να μετακινήσετε συγκεκριμένα μέρη του σώματός του ή ολόκληρο το σώμα του , ανάλογα με τις ειδικότερες απαιτήσεις σας . Ως σημείο εκκίνησης , θα πρέπει να δημιουργήσετε την πρώτη στάση του χαρακτήρα σας στο " Πλαίσιο 1 " από το "Time Slider . " Για να το κάνετε αυτό , οριστικοποιούν τη στάση χρήση " Περιστροφή " Κλίμακα " και " Move " και βάλτε τον κέρσορα στο " Time Slider "που βρίσκεται κάτω διασύνδεση της εργασίας σας στο" Πλαίσιο 1 . "
Η 4

Highlight το όνομα του μοντέλου σας , όπως φαίνεται στο αριστερό κάθετο παράθυρο δει στο περιβάλλον εργασίας σας . Κάντε κλικ στο " Κίνηση " στην κορυφή του μενού σας και επιλέξτε " Set Key. " Αυτό κλειδώνει την αρχική στάση του χαρακτήρα σας για τη σκηνή .
5

Χρησιμοποιήστε την επιλογή " Περιστροφή ", " Κλίμακα " και " Move" εργαλεία για να προχωρήσουμε περισσότερο το χαρακτήρα σας και να δημιουργήσετε μια άλλη στάση και να πάει στο "Time Slider » και να το θέσει σε ένα άλλο πλαίσιο . για παράδειγμα , μπορείτε να πάτε στο " πλαίσιο 50 . " Επισημάνετε το όνομα του χαρακτήρα σας στο παράθυρο στα αριστερά της διεπαφής εργασίας σας , στη συνέχεια, κάντε κλικ στο κουμπί " Set Key " κάτω από το μενού" κίνηση " , που βρίσκεται στην κορυφή της οθόνης σας . Αυτό επιτρέπει τον χαρακτήρα σας για να ολοκληρωθεί η μετακίνηση σας αρχής γενομένης από το πλαίσιο 1 έως 50 καρέ .
Η 6

Συνεχίστε χρησιμοποιώντας τα διάφορα εργαλεία για να αλλάξει τις κινήσεις και πόζες του μοντέλου σας . Χρησιμοποιήστε το "Time Slider " για να ρυθμίσετε keyframes σας . για κάθε καρέ-κλειδί , κάνετε μια συγκεκριμένη πόζα . Όταν σύροντας το "Time Slider " από το " πλαίσιο 1 " σε έναν άλλο αριθμό πλαισίου, θα δείτε την εξέλιξη των κινήσεων που έχετε κάνει με βάση τα βασικά καρέ που έχετε ορίσει για το χαρακτήρα .


εικόνων

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα