λογισμικό

* Γνώση Υπολογιστών >> λογισμικό >> animation Λογισμικό

Πώς να δημιουργήσετε το δικό σας Stickman

Ψυχαγωγία είναι καλά άρεσε από πολλά παιδιά και ενήλικες . Κάθε χρόνο , ταινίες κινουμένων σχεδίων επιστήσω την τεράστια πλήθη που περιμένουν να δουν την πιο πρόσφατη τεχνολογία . Μπορείτε να βρείτε animation σε χιλιάδες ιστοσελίδες στο Διαδίκτυο . Μια δημοφιλής, αλλά απλή εικόνα, καθώς και για την Stickman , βρίσκεται συχνά σε online διαφημίσεις , ταινίες μικρού μήκους και προσωπικές ιστοσελίδες . Το Stickman συχνά εκτελεί διάφορες εργασίες, όπως ο χορός , μάχες και άλλα κινούμενα σκετς . Μια stickman μπορεί να γίνει χρησιμοποιώντας κινούμενα λογισμικό, όπως Pivot Stickfigure Animator . Τα πράγματα που θα χρειαστείτε
Υπολογιστής με Windows 32 - ή 64 - bit
Pivot stickman λογισμικό εμψυχωτής

Παρουσίαση Περισσότερες οδηγίες
Η 1

Κατεβάστε Pivot Animator Stickman . Πηγαίνετε στο www.snapfiles.com /get /stickfigure.html να κατεβάσετε το λογισμικό Pivot . Κάντε κλικ στη λέξη "Download ". Κάντε κλικ στο "Αποθήκευση αρχείου " στο pop -up παράθυρο μηνύματος . 2

Μεταβείτε στη θέση του αρχείου και κάντε κλικ στο "Εγκατάσταση ". Ακολουθήστε τις οδηγίες και περιμένετε μερικά λεπτά για την εγκατάσταση λογισμικού .
Εικόνων 3

Μεταβείτε στο μενού " Έναρξη " και κάντε κλικ στο " Pivot Stickfigure Animator . "
Η 4

Κάντε κλικ στο "Αρχείο" στη γραμμή μενού . Στο αναπτυσσόμενο πλαίσιο , κάντε κλικ στην επιλογή "Δημιουργία σχήμα τύπου . " Θα πρέπει να δείτε ένα νέο παράθυρο με επιλογές για να επεξεργαστείτε ή να δημιουργήσετε ένα νέο ραβδί σχήμα . Μια γραμμή εργαλείων με κουμπιά " Προσθήκη Γραμμής ", " Toggle Τομέα ", " Προσθήκη Circle ", " Αντιγραφή Τομέα ", "Τμήμα Πάχος » και « Στατική /Δυναμική τομέα» εμφανίζεται επίσης .
5

Ξεκινήστε κάνοντας Stickman σας . Κάντε κλικ στο " Προσθήκη Circle " να σχεδιάσετε ένα κεφάλι για το Stickman σας . Κάντε κλικ στο " Προσθήκη Line" για να προσθέσετε τα χέρια και τα πόδια για το χαρακτήρα . Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το " Εναλλαγή τομέα " για να αλλάξετε μια γραμμή ( τμήμα) σε ένα κύκλο και ένα κύκλο με μια γραμμή . Όλα τα τμήματα πρέπει να είναι συνδεδεμένος για να κάνει το Stickman. Κινούμενα μέρη σας είναι τα " Dynamic τομείς." Έχουν ένα ορατό λαβή ώστε να μπορείτε να δείτε ποιο μέρος του την Stickman θα κινηθεί .
Η 6

Τέλος κάνοντας την Stickman. Πηγαίνετε στο "Αρχείο" και κάντε κλικ στο " Αποθήκευση ως . " Πληκτρολογήστε ένα όνομα για το αρχείο και κάντε κλικ σώσει .
Η 7

κίνησης στο Stickman. Πηγαίνετε στο "Αρχείο" και κάντε κλικ στο κουμπί προσθήκη στο animation και πληκτρολογήστε το όνομα του χαρακτήρα .
Η
εικόνων

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα