λογισμικό

* Γνώση Υπολογιστών >> λογισμικό >> animation Λογισμικό

Πώς να συγχωνεύσει Vertices στο Maya Μοντελοποίηση

Κατά τη δημιουργία 3D μοντέλων σε Autodesk Maya , μπορεί συχνά να αντιμετωπίζουν διάφορες καταστάσεις , όπου θα πρέπει να ενώσουν τις κορυφές σε ένα πλέγμα . Ενώνουμε τις κορυφές μπορεί να σας βοηθήσει να διορθώσετε τρύπες σε ένα μοντέλο , το κομμάτι μαζί ξεχωριστά μέρη ενός πλέγματος , και μπορεί να σας βοηθήσει να μειώσει τον αριθμό των πολυγώνων σας με τη συρρίκνωση πρόσωπα . Αν είστε νέος χρήστης Μάγια , ένα από τα πιο ευεργετικά εντολές που μπορείτε να μάθετε είναι πώς να ενταχθούν στις κορυφές 3D μοντέλα σας . Τα πράγματα που θα χρειαστείτε
Μάγια
3D μοντέλο
Η Εμφάνιση Περισσότερες οδηγίες
Η

1 Ανοίξτε το πλέγμα που θέλετε να τροποποιήσετε το Maya . Πηγαίνετε στο " σκίασης " και επιλέξτε "Smooth Σκιά All" από το μενού . Τοποθετήστε τον κέρσορα πάνω από το στερεό πλέγμα και κρατήστε πατημένο το δεξί πλήκτρο του ποντικιού . Επιλέξτε " Vertex " από το αναδυόμενο μενού για να πάει σε " Vertex Mode. " Κορυφές θα εμφανιστεί με το μοντέλο σας , με τη μορφή μικρών μοβ κόμβων . 2

Κάντε κλικ στο κουμπί του εργαλείου "Επιλογή" και να εντοπίσει μερικές κορυφές στο πλέγμα σας που θέλετε να ενώσουν τις δυνάμεις τους . Χρησιμοποιήστε το αριστερό πλήκτρο του ποντικιού και κάντε κλικ σε ένα κόμβο . Ενώ κρατάτε πατημένο το πλήκτρο "Shift" , επιλέξτε τις γύρω κορυφές που θέλετε να συγχωνεύσετε με το πρώτο .
Εικόνων 3

Αφήστε το πλήκτρο " Shift" . Πηγαίνετε στο μενού " Edit Mesh " και επιλέξτε "Συγχώνευση ". Οι κορυφές θα ενώσουν τις δυνάμεις τους σε μια κορυφή . Τοποθετήστε τη νέα κορυφή με το "Move" εργαλείο. Επαναλάβετε τη διαδικασία για κάθε σύνολο των κορυφών που θέλετε να συνδυάσετε .
Η
εικόνων

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα