λογισμικό

* Γνώση Υπολογιστών >> λογισμικό >> animation Λογισμικό

Πώς να σώσει μια σκηνή Maya

Maya είναι μια εφαρμογή για τη δημιουργία 3D ψηφιακού περιεχομένου , όπως τα μοντέλα , animation και οπτικά εφέ για χρήση σε παιχνίδια, διαφημίσεις , εκδόσεις και βίντεο . Οι εργασίες που πραγματοποιήθηκαν στο Maya περιλαμβάνει μοντέλα δημιουργίας , όπως πολύγωνα και επιφάνειες υποδιαίρεσης . Άλλα χαρακτηριστικά του Maya περιλαμβάνουν χαρακτήρα ξάρτια , animation , δυναμική , υγρά και άλλα προσομοίωση συνέπειες εκτός από τη ζωγραφική και τις επιπτώσεις χρώμα . Maya παράγεται από την Autodesk , η οποία κάνει επίσης το δημοφιλές AutoCAD και 3D Studio Max λογισμικού. Σκηνές μπορούν να αποθηκευτούν με διάφορους τρόπους με τη Μάγια . Οδηγίες
Η

1 Κάντε κλικ στο μενού Αρχείο . 2

Επιλέξτε "Save Scene As" για να αποθηκεύσετε τη σκηνή με νέο όνομα , ως νέο αρχείο . Επιλέξτε "Αποθήκευση αρχείου " για να αποθηκεύσετε το αρχείο με το ίδιο όνομα , αντικαθιστώντας το παλιό αρχείο .
Εικόνων 3

Επιλέξτε το πλαίσιο ελέγχου " Στοιχειώδες Save" , αν θέλετε να αποθηκεύσετε με το ίδιο όνομα , αλλά κρατήσει το αρχικό αρχείο . Με αυτή τη λειτουργία, ένα αρχείο θα δημιουργηθεί που θα κρατήσει το αποθηκευμένο σκηνή . Όταν κάνετε κλικ στο "Αποθήκευση" στο μέλλον , ένα νέο αντίγραφο της σκηνής θα πρέπει να προστεθεί στο αρχείο , με έναν αριθμό που δείχνει ποια έκδοση της σκηνής είναι . Σύρετε το ρυθμιστικό προς τα πάνω ή προς τα κάτω δίπλα στο πλαίσιο ελέγχου για να περιορίσει ή να επεκτείνει τον προεπιλεγμένο αριθμό των στοιχειωδών σώζει . Μόλις έχει φτάσει αυτός ο αριθμός , το παλαιότερο αρχείο θα διαγραφεί κάθε φορά που μια νέα έκδοση του αρχείου αποθηκεύεται .
Η

4 Ρυθμίστε τον τύπο αρχείου για MayaBinary ή MayaASCII . Η προεπιλογή είναι εδώ MayaBinary . Η επέκταση του αρχείου . Ma θα προστεθεί στο Maya ονόματα αρχείων ASCII και . Mb στο Maya Binary ονόματα αρχείων .
Η
εικόνων

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα