λογισμικό

* Γνώση Υπολογιστών >> λογισμικό >> animation Λογισμικό

Πώς να κάνετε μια Morph σε Flash CS5

Το λογισμικό animation Adobe Flash CS5 σας επιτρέπει να συγκεντρώνουν εικόνες που πηδά , κινείται , αναβοσβήνει και τις αλλαγές που εμφανίζονται στην οθόνη . Παρά το γεγονός ότι το Flash δεν μεταφέρει υπερδυνάμεις για τους χρήστες του , δεν δίνουν Green Lantern , Superman και την ικανότητα Aquaman στυλ για να morph εικόνες σε άλλες εικόνες , χωρίς την ανάγκη για οποιαδήποτε ειδική κόσμημα ή ένα τηλεφωνικό θάλαμο για να αλλάξει μέσα κάνει morphs σε Flash απαιτεί χρησιμοποιώντας μια τεχνική που ονομάζεται tweening . Οδηγίες
Η 1

Έναρξη Flash CS5 . Κάντε κλικ στο σύνδεσμο "Έγγραφο Flash" στη μέση Δημιουργία νέου στήλη της πρώτης οθόνης . 2

Κάντε κλικ στο μενού "Αρχείο" . Επιλέξτε " Εισαγωγή " και κάντε κλικ στο "Εισαγωγή στο στάδιο " από το μενού fly -out . Αναζήτηση στην εικόνα για να ξεκινήσει η μορφή και κάντε διπλό κλικ σε αυτό . Θα εμφανίζεται στην σκηνή και το χρονοδιάγραμμα keyframe ένδειξη εμφανίζεται ως μια τελεία .
Εικόνων 3

Σύρετε το δείκτη χρόνου στο καρέ-κλειδί , όπου η morph πρέπει να τελειώσει , όπως keyframe 60 .
Φτηνές 4

κάντε δεξί κλικ στο καρέ-κλειδί και επιλέξτε "Εισαγωγή Λευκά καρέ-κλειδί . " Η εικόνα εξαφανίζεται από τη σκηνή και ότι keyframe παίρνει μια κουκίδα τελεία στο δείκτη της σχετικά με το χρονοδιάγραμμα .
5

Κάντε κλικ στο μενού "Αρχείο" . Επιλέξτε " Εισαγωγή " και κάντε κλικ στο "Εισαγωγή στο στάδιο " από το μενού fly -out . Αναζήτηση στην εικόνα για να τερματίσετε την morph - αυτό πρέπει να είναι μια διαφορετική εικόνα από ό, τι το πρώτο - και κάντε διπλό κλικ σε αυτό. Θα εμφανίζεται στην σκηνή και τις αλλαγές χρονοδιάγραμμα δείκτη keyframe σε ένα στερεό τελεία .
Η

6 Κάντε κλικ στο κοίλο κατακόρυφο ορθογώνιο στο keyframe αμέσως αριστερά του δεύτερου τελεία . Αν χρησιμοποιείται keyframe 60 για το τέλος του morph , το ορθογώνιο είναι keyframe 59 .
Η 7

Ανοίξτε το "Property Inspector " πάνελ εάν δεν είναι ήδη ανοιχτή στο κάτω μέρος της οθόνης . Κάντε κλικ στο κουμπί " Tween " και επιλέξτε "Motion ". Σημειώστε ότι το χρονοδιάγραμμα γίνεται σκιασμένες με μπλε χρώμα και έχει ένα βέλος που δείχνει μεταξύ των δύο βασικών καρέ morph .
8

Δοκιμάστε το morph σύροντας το δείκτη χρονοδιάγραμμα πίσω από keyframe 1 . Κάντε κλικ στο μενού " Control" στο πάνω μέρος της οθόνης , και κάντε κλικ στο "Play ".
Η
εικόνων

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα