λογισμικό

* Γνώση Υπολογιστών >> λογισμικό >> animation Λογισμικό

Πώς να Προσθήκη κουμπιού Animation σε Flash Project

Adobe Flash παρέχει εργαλεία για να σας βοηθήσει να δημιουργήσετε την ιστοσελίδα κινούμενα σχέδια καθώς και μια ποικιλία από αντικείμενα , όπως εικόνες , βίντεο και τα κουμπιά . Ίσως θέλετε να προσθέσετε κίνηση ένα κουμπί , όπως ένα κουμπί Add to Cart η οποία εμφανίζει μια μπάλα του μπάσκετ που dunked σε μια στεφάνη καλαθοσφαίρισης , όταν πατηθεί. Flash σας επιτρέπει να χειριστείτε ένα κλιπ ταινίας ως κουμπί . Οδηγίες
Η

1 Ανοίξτε το πρόγραμμα Flash . Πατήστε το πλήκτρο " Ctrl " και " F8 " για να δημιουργήσετε ένα νέο σύμβολο . Πληκτρολογήστε ένα όνομα για το απόσπασμα της ταινίας , όπως " AddToCart . " Επιλέξτε το κουμπί "Movie Clip" το ραδιόφωνο και κάντε κλικ στο "OK". 2

Δημιουργία κινουμένων σχεδίων σας στα πλαίσια χρονοδιάγραμμα . Για παράδειγμα , τοποθετήστε μια στεφάνη καλαθοσφαίρισης στο πλαίσιο ενός . Πατήστε το πλήκτρο " F6 " στο πλαίσιο 2 , και τοποθετήστε μια μπάλα του μπάσκετ στο πάνω δεξιά μέρος της στεφάνης . Πατήστε το πλήκτρο " F6 " στο πλαίσιο 20 και να μετακινήσετε το μπάσκετ στην κορυφή του στεφανιού . Πατήστε το πλήκτρο " Ctrl " και " F3 " για να ανοίξετε τον πίνακα Properties . Κάντε κλικ στο πλαίσιο 2 και ρυθμίστε το κουμπί Tween στο "Κίνηση ". Μια γραμμή που χαράσσεται επί του timeline από το πλαίσιο 2 έως 20 καρέ . Πατήστε το πλήκτρο " Enter" για να δείτε την κίνηση . Η μπάλα κινείται από το αρχικό σημείο από την πλευρά του στεφανιού στον τερματισμό τοποθεσία στην κορυφή του στεφανιού .
Εικόνων 3

Κάντε κλικ στο πλαίσιο 1 . Πατήστε το πλήκτρο " F9 " και εισάγετε τον ακόλουθο κώδικα ActionScript :

stop () ?

Επαναλάβετε αυτό το βήμα στο πλαίσιο 20 . Η μέθοδος stop () προκαλεί το κουμπί για να σταματήσει στο πρώτο καρέ , όταν εμφανίζεται στο έργο σας . Θα γράψουν κώδικα για να εμφανίσετε το πλαίσιο 2 έως 20 στο επόμενο βήμα .
Η

4 Κάντε κλικ στο μικρό βέλος στη γραμμή πάνω από τη σκηνή για να επιστρέψετε στο κύριο έργο σας . Εντοπίστε το κλιπ ταινίας στον πίνακα βιβλιοθήκη και μεταφέρετέ την στο μέρος όπου θα το χρησιμοποιήσετε ως ένα κουμπί . Πληκτρολογήστε ένα αναγνωριστικό για το κουμπί στο πεδίο Όνομα παρουσίας , όπως " cart_btn . " Πατήστε το πλήκτρο " F9 " για να ανοίξετε τον πίνακα δράσεις και την ActionScript προσθήκη για τις δράσεις κουμπί με βάση το Όνομα παρουσίας δίνεται :

cart_btn . onRelease = λειτουργία ( ) { this.gotoAndPlay ( 2 ) ? }
5

Πληκτρολογήστε οποιεσδήποτε άλλες ενέργειες που πρέπει να εκτελούνται για το πάτημα κουμπιού δράσης και εδώ . Πατήστε το πλήκτρο " Ctrl " και "Enter " για να ελέγξετε το κουμπί .
Η
εικόνων

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα