λογισμικό

* Γνώση Υπολογιστών >> λογισμικό >> animation Λογισμικό

Πώς να δημιουργήσετε ένα αναπηδώντας σφαίρα στο After Effects

After Effects είναι ένα εργαλείο που αναπτύχθηκε από την Adobe για να βοηθήσει τους προγραμματιστές να δημιουργήσουν εξελιγμένα γραφικά κίνηση και εύκολα να προσθέσετε και να διαχειριστείτε κινηματογραφική οπτικά εφέ . Adobe After Effects μπορεί να δημιουργήσει κινούμενες εικόνες υψηλής ποιότητας που πρέπει να χρησιμοποιούνται σε θέατρα . Ωστόσο , είναι επίσης χρήσιμο για τη δημιουργία απλών animations σε προσωπικούς υπολογιστές και φορητές συσκευές . Για παράδειγμα , μπορείτε να δημιουργήσετε μια μπάλα αναπηδά μέσα σε λίγα βήματα . Οδηγίες
Η 1

Λήψη ή να δημιουργήσετε μια εικόνα μπάλα με ένα διαφανές φόντο. Ανοίξτε το Adobe After Effects , μεταβείτε στο παράθυρο "Project " , κάντε δεξί κλικ κάπου στον κενό χώρο και επιλέξτε "Εισαγωγή ". Περιηγηθείτε στη θέση όπου έχετε αποθηκεύσει το γραφικό και να το εισαγάγετε . 2

Πήγαινε στο παράθυρο "Σύνθεση" και κάντε δεξί κλικ κάπου στο κενό . Επιλέξτε " Νέα Σύνθεση " και επιλέξτε το χρονικό διάστημα που θέλετε για το βίντεό σας . Κάντε κλικ στο " OK".
Εικόνων 3

Κάντε κλικ στο στρώμα που περιέχει μπάλα σας και να το σύρετε στο παράθυρο "Σύνθεση" . Θα το δείτε στο παράθυρο "Προεπισκόπηση Monitor " . Κλιμάκωση την μπάλα σε ένα κατάλληλο μέγεθος κρατώντας πατημένο το πλήκτρο "Shift" πιέζεται και σύροντας τα περιθώρια . Πηγαίνετε στο μενού " Εφέ " , κάντε κλικ στο κουμπί " Keying " και επιλέξτε "Color Key. "
Η 4

φορτώσει τις ρυθμίσεις περιστροφής πατώντας το πλήκτρο " R" ενώ στο στρώμα μπάλα . Κάντε κλικ στην αρχή του βίντεο σας να τοποθετήσετε το καθαριστή χρονοδιάγραμμα . Ενεργοποιήστε το animation καρέ-κλειδί κάνοντας κλικ στο μικρό εικονίδιο " Key Frame " . Διαλέξτε ένα σημείο απ 'όπου η μπάλα θα αρχίσει να περιστρέφεται .
5

Κάντε κλικ στο τέλος του βίντεο για να τοποθετήσετε το καθαριστή χρονοδιάγραμμα εκεί . Ρυθμίστε το " 360 Μοίρες ", όπως το " Περιστροφή " και εισάγετε τον αριθμό των περιστροφών για την μπάλα σας . Πέντε έως 10 περιστροφές πρέπει να είναι επαρκής .
Η 6

Τοποθετήστε τις ρυθμίσεις " Θέση " πατώντας το πλήκτρο " P " στο στρώμα μπάλα . Κάντε κλικ στην αρχή του έργου να τοποθετήσετε το καθαριστή χρονοδιάγραμμα εκεί . Σύρετε την μπάλα σε ένα σημείο στο χώρο εργασίας σας . Αυτό θα είναι το σημείο εκκίνησης των κινουμένων σχεδίων σας .
Η 7

Εντοπίστε το σήμα " 1 Β" και τοποθετήστε το χρονοδιάγραμμα καθαριστής σε αυτό . Τοποθετήστε την μπάλα στο κάτω μέρος της οθόνης σας . Αυτό θα είναι το "πάτωμα ", το σημείο από του οποίου μπάλα σας θα αναπηδήσει .
8

Πηγαίνετε στο " 2 Seconds" σήμα και τοποθετήστε το καθαριστή σε αυτό . Τοποθετήστε την μπάλα στην οθόνη . Σημειώστε ότι η γωνία κατά την οποία η μπάλα χτυπά το δάπεδο πρέπει να είναι περίπου ίση με τη γωνία στην οποία η μπάλα αναπηδά από το πάτωμα. Μπορείτε να προσεγγίσετε τις γωνίες κοιτάζοντας τις γραμμές που συνδέουν τις διάφορες θέσεις της μπάλας σας .
Η 9

Δημιουργία άλλες θέσεις μέχρι η μπάλα να αναπηδά σας για όλη τη διάρκεια του βίντεο . Οι γραμμές που βλέπετε στην εκπομπή οθόνη σας την ακριβή κίνηση της μπάλας σε όλο το animation .
Η 10

Πηγαίνετε στο " Σύνταξη " και κάντε κλικ στο "Make Movie . " Κάντε κλικ στο " χωρίς απώλειες " στο " Render " ουρά και επιλέξτε τη μορφή και τις ρυθμίσεις βίντεο . Επιλέξτε μια θέση για να αποθηκεύσετε το νέο animation σας και κάντε κλικ στο "Make Movie " για να το αποθηκεύσετε .
Η
εικόνων

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα