λογισμικό

* Γνώση Υπολογιστών >> λογισμικό >> animation Λογισμικό

LoadMovie : AS2 Vs . AS3

Flash προγραμματιστές μπορούν να χρησιμοποιήσουν διαφορετικές εκδόσεις κώδικα ActionScript για την εφαρμογή της επεξεργασίας . ActionScript 2.0 και 3.0 αναφέρονται συχνά ως AS2 και AS3 . Χρήση ActionScript , μια ταινία Flash μπορεί να φορτώσει ένα ξεχωριστό αρχείο SWF για να παίξει μέσα στο ίδιο χρονικό διάστημα - γραμμή . Αυτό επιτρέπει τις ταινίες για να εισαγάγετε την εμφάνιση και τη λειτουργικότητα σε ένα αρχείο που είναι αποθηκευμένο στην ίδια θέση ή σε άλλη διεύθυνση Web . Ωστόσο, η μέθοδος για τη φόρτωση μια ταινία σε Flash είναι διαφορετική μεταξύ ActionScript 1.0 και 2.0 . MovieClip Class
Η

Στην ActionScript 2.0 , η τάξη MovieClip παρέχει τη μέθοδο " loadMovie " για τη φόρτωση εξωτερικών αρχείων SWF . Το ακόλουθο δείγμα κώδικα δείχνει : loadClip_mc.loadMovie ( " other_movie.swf ")?

Αυτός ο κώδικας χρησιμοποιεί μια υπάρχουσα παρουσία συμβόλου αποσπάσματος ταινίας στη σκηνή μέσα στο τρέχον έγγραφο Flash, αποθηκεύεται με " loadClip_mc ", όπως του παράδειγμα το όνομα . Η μέθοδος MovieClip τάξη επιτρέπει ο κώδικας για να περάσει τη διεύθυνση URL του εξωτερικού αρχείου SWF για να φορτώσει σε αυτό . Ο κώδικας θα μπορούσε εναλλακτικά να χρησιμοποιήσετε μια απόλυτη διεύθυνση URL και όχι μια σχετική. ActionScript κώδικα 2.0 μπορεί επίσης να δημιουργήσει ένα κενό Clip Movie για να φορτώσετε το δεύτερο μέσα , αντί να χρησιμοποιούν ένα από το στάδιο του εγγράφου .
Εικόνων Loader Class
Η

Στην ActionScript 3.0 , η τάξη Loader παρέχει μεθόδους για τη φόρτωση εξωτερικών αρχείων SWF . Ο ακόλουθος κώδικας δείχνει : var externalMovieLoader : Loader = νέα Loader ( ) ? Var swfURL : URLRequest = νέα κώδικας δημιουργεί ένα αντικείμενο Loader και ένα αντικείμενο URLRequest στο οποίο η διεύθυνση του εξωτερικού αρχείου SWF έχει καθοριστεί . Η μέθοδος κλάσης Loader φορτίου παίρνει το URLRequest ως παράμετρο , προσκομίζοντας το περιεχόμενο SWF από την καθορισμένη θέση . Ο κώδικας στη συνέχεια προσθέτει το νέο περιεχόμενο στο έγγραφο χρησιμοποιώντας τη μέθοδο " addChild " .

Η Target
Η

Πέρα από τις διαφορές στην σύνταξη , η ActionScript 2.0 και 3,0 SWF τεχνικών φόρτωσης έχουν ελαφρώς διαφορετικά αποτελέσματα . Για παράδειγμα , με τη μέθοδο ActionScript 2,0 , το περιεχόμενο φορτώνεται σε ένα κλιπ ταινίας, ώστε περιλαμβάνεται αυτόματα μέσα στο έγγραφο . Με ActionScript 3.0 , ωστόσο , το αντικείμενο Loader συγκρατεί το περιεχόμενο φορτωμένο μέχρι ο κώδικας προσθέτει ρητά στο έγγραφο .
Εικόνων Εναλλακτικές
Η

προγραμματιστές έχουν μια σειρά από επιλογές από την άποψη της πώς θα οργανώσετε το περιεχόμενο Flash τους . Με τη διαίρεση του περιεχομένου σε πολλαπλά αρχεία SWF , ένας προγραμματιστής μπορεί να δημιουργήσει ένα συστατικό του οποίου Flash επιμέρους τμήματα φορτώνονται πιο γρήγορα μέσω του Web . Μέσα σε ActionScript 2.0 , οι προγραμματιστές μπορούν επίσης να επιλέξουν να χρησιμοποιήσουν την κατηγορία MovieClipLoader να φορτώσει εξωτερικούς πόρους , συμπεριλαμβανομένων των αρχείων SWF . Η τάξη MovieClipLoader χρησιμοποιεί τη μέθοδο " loadClip " για να φορτώσετε τα αρχεία SWF και άλλα μέσα ενημέρωσης πόρων, όπως ψηφιακές εικόνες .
Η
εικόνων

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα