λογισμικό

* Γνώση Υπολογιστών >> λογισμικό >> animation Λογισμικό

Πώς να κάνει ένα αυγό χρονοδιακόπτη σε Flash ActionScript 3

Flash ActionScript 3 είναι μια γλώσσα αντικειμενοστραφούς - προγραμματισμού που αναπτύχθηκε από την Macromedia που χρησιμοποιείται για την κατασκευή ιστοσελίδων και το λογισμικό που τρέχει στην πλατφόρμα Adobe Flash player . Flash ActionScript 3 χρησιμοποιείται για να γράψει κώδικα που τρέχει σε Flash player έκδοση 9 ή νεότερη . Η κλεψύδρα είναι μια συσκευή που χρησιμοποιείται από τους προγραμματιστές για να παίξει τον κωδικό είτε αυτόματα είτε στη σειρά μετά από μια καθορισμένη περίοδο αναμονής . Χρησιμοποιώντας μια λειτουργία χρονοδιακόπτη αυγό , ένας προγραμματιστής Flash μπορεί να κωδικοποιήσει λειτουργίες για να πάει μακριά σε διαστήματα που ορίζει , καθιστώντας το τελικό προϊόν φαίνεται απρόσκοπτη . Τα πράγματα που θα χρειαστείτε
Flash Professional CS4
Η Εμφάνιση Περισσότερες οδηγίες
Η 1

Εκκίνηση Adobe Flash Professional CS4 . Κάντε το χρονοδιάγραμμα ορατή κάνοντας κλικ στο μενού "Windows" και επιλέγοντας το " Timeline " επιλογή . 2

Κάντε κλικ στο πλαίσιο στην timeline όπου θέλετε να εισάγετε ένα βασικό καρέ , το οποίο σας επιτρέπει για να εισάγετε το αυγό χρονοδιακόπτη γλώσσα προγραμματισμού που θα εκτελέσει σε αυτό το σημείο στο πρόγραμμα . Πατήστε το πλήκτρο " F9 " για να ανοίξετε τον πίνακα δράσεις .
Εικόνων 3

Ονομάστε τη λειτουργία του χρονοδιακόπτη αυγό και να πει το πρόγραμμα, όταν θέλετε να εκτελέσετε αυτή τη λειτουργία , πληκτρολογώντας τον κωδικό στις Δράσεις Πίνακα . Η γλώσσα εντολών , "var Funky : Timer = νέα χρονοδιακόπτη ( 7000 , 1 ) ? Funky.addEventListener ( TimerEvent.TIMER , Funky ) , για παράδειγμα , λέει το πρόγραμμα για να εκτελέσετε μια λειτουργία που ονομάζεται " Funky «επτά δευτερόλεπτα μετά το κουμπί εκδήλωση Timer είναι πατημένο. Γράψτε τη λειτουργία Funky να εκτελεστούν μετά τη λήξη του χρονοδιακόπτη .
Η
εικόνων

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα