λογισμικό

* Γνώση Υπολογιστών >> λογισμικό >> animation Λογισμικό

Πώς να χρησιμοποιήσετε το After Effects Σωματιδίων χαρά να δημιουργήσετε ένα σμήνος πουλιών

Η επίδραση των σωματιδίων παιδική χαρά " Adobe After Effects " δημιουργεί σωματίδια 3D που κυκλοφορούν και να ρυθμίσετε ανάλογα με τις προκαθορισμένες ενέργειες . Αντί να χρησιμοποιεί μόνο τυχαία σχήματα ή σχέδια , μπορείτε να αντικαταστήσετε τα σωματίδια με ένα νέο αντικείμενο, όπως αα φέρουν πουλί . Η τυχαία κίνηση των σωματιδίων θα κάνει ένα μοναδικό πουλί μετατραπεί σε ένα ρεαλιστικό αναζητούν σμήνος πουλιών που πετούν σε όλη την οθόνη σε προφανή 3D χώρο . Οδηγίες
Η 1

Drag and drop μια εικόνα φόντου στο εικονίδιο " Σύνθεση " στο κάτω μέρος του παραθύρου "Έργο" . Αυτό θα δημιουργήσει μια νέα σύνθεση και να εφαρμόσετε το φόντο . Αν θέλετε τα πουλιά να δούμε ρεαλιστικά χρήση ένα υπόβαθρο που διαθέτει μια φυσική βάση και ένα πλατύ ουρανό για να δείξει τα πουλιά που πετούν . 2

Κάντε δεξί κλικ στο "Layers " παράθυρο και επιλέξτε " νέα " και " Solid . " Κάντε κλικ στο" OK " στο παράθυρο διαλόγου και ένα στερεό χρώματος θα εμφανιστεί στην οθόνη .
εικόνων 3

Πληκτρολογήστε" Particle Playground "στο « Επιδράσεις και Presets " παράθυρο . Drag and drop το αποτέλεσμα επί της στερεάς χρωματιστό στρώμα . Το στερεό θα εξαφανιστεί και θα αντικατασταθεί με την επίδραση των σωματιδίων .
Η

4 Κάντε κλικ στο " Έλεγχοι Effect" παράθυρο . Κάτω από το " Particle Playground " αποτέλεσμα θα είναι λίστες επιλογών . Αλλάξτε το " Σωματίδια Per Second " στο " 0 . " Αυτό θα αφαιρέσει πολλά από τα σωματίδια που καταλαμβάνουν την οθόνη .
5

Ρυθμίστε τις θέσεις που θέλετε το πουλί να πετάξει στο σε . Αλλάξτε το " Rotation " προς την κατεύθυνση που θέλετε τα πουλιά να πετούν σε . Scrub με το βίντεο για να δείτε πώς τα σωματίδια πετούν σε όλη την οθόνη .
Η

6 Αλλάξτε τη σοβαρότητα για να προσθέσετε μια ρεαλιστική φέρουν κίνηση για τα πουλιά . Οπουδήποτε μεταξύ " 5 " και " 9 " θα δημιουργήσει διαφορετικές μορφές της πτήσης και ανεμόπτερο . Scrub μέσω του βίντεο για να παρακολουθήσουν το animation .
Η 7

Αλλάξτε το " Barrel Ακτίνα " για να " 50 . " Αυτό θα εξαπλωθεί τα πουλιά πρέπει να γνωρίζετε και να τους κρατήσει από την μεταξύ τους επικαλύψεις πάρα πολύ . Αν τα σωματίδια σας εξακολουθούν να είναι επικαλυπτόμενες , μπορείτε να ρυθμίσετε τον αριθμό σε « 75 », « 100 » ή οτιδήποτε στο μεταξύ .
8

Ρυθμίστε το " Random Direction Spread" για να " 15 . " Αυτό θα κρατήσει το κοπάδι μαζί και να οργανωθεί ως πετάει σε όλη την οθόνη .
Η 9

Προσθέστε animation πουλί σας στο " Layers " παράθυρο . Το animation πουλί πρέπει να έχει ένα διαφανές φόντο και μια σταθερή χτύπημα για να δούμε ρεαλιστικά . Αν δεν έχετε ένα animation πουλί , μπορείτε να κατεβάσετε ένα από μια ιστοσελίδα απόθεμα .
Η 10

Κάντε κλικ στο " Layer Χάρτης " υπο - μενού . Επιλέξτε το μενού "Drop - Down" και επιλέξτε το αρχείο animation πουλιών . Αμέσως όλα τα σωματίδια θα πρέπει να αντικατασταθεί με κινούμενα σχέδια πουλιών σας. Κάντε κλικ στο " Ορατό " το εικονίδιο δίπλα από το αρχικό στρώμα των πτηνών για να αφαιρέσετε ότι από την εμφάνιση στο animation .
Η 11

Κάντε κλικ στο μενού "Time Offset χάρτη " στο μενού " Χάρτης Layer " . Επιλέξτε το " Σχετική Τυχαία " επιλογή . Ρυθμίστε το "Time Max " για να " .5" και αυτό θα δώσει σε κάθε πουλί μια διαφορετική ρύθμιση της ώρας και φτερό animation , όπως πετάει .
Η 12

Κάντε κλικ στο εικονίδιο " RAM Preview " στο ελέγχει το παιχνίδι . Το βίντεο θα καταστήσει όλα τα πουλιά και αυτόματα να παίξει πίσω . Ρυθμίστε την ποσότητα των πτηνών ή "Time Max ", αν χρειάζεται και το έργο έχει ολοκληρωθεί .
Η
εικόνων

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα