λογισμικό

* Γνώση Υπολογιστών >> λογισμικό >> Adobe Illustrator

Bumble Bee Illustrator Tutorial

Adobe Illustrator επιτρέπει να δημιουργήσετε εκπληκτικά σχέδια διάνυσμα με μια σειρά από ειδικά εφέ περιορίζονται μόνο από τη φαντασία σας . Από το Illustrator συνεργάζεται με φορείς, τα σχέδια μπορεί να διευρυνθεί σε σχεδόν οποιοδήποτε μέρος χωρίς να χάσει τίποτα από την ποιότητα της εικόνας . Ένα απλό tutorial bumble μέλισσα θα σας βοηθήσει να εξοικειωθείτε με μερικά από τα βασικά εργαλεία του Illustrator . Το σύνολο του έργου διαρκεί λιγότερο από 20 λεπτά. Η εμπειρία με το Illustrator δεν είναι απαραίτητη. Τα πράγματα που θα χρειαστείτε
Adobe Illustrator CS3 ή νεότερη έκδοση
Η Εμφάνιση Περισσότερες οδηγίες
Η 1

Launch Illustrator και κάντε κλικ στο " Νέο έγγραφο Web " στην αρχική οθόνη . Πατήστε "OK" για να αποδεχθείτε την προεπιλογή 800 pixel με 600 pixel καμβά . 2

Σχεδιάστε το σώμα της μέλισσας . Πιέστε " L " στο πληκτρολόγιο για να επιλέξετε το εργαλείο έλλειψης. Κάντε διπλό κλικ στο " χρώμα" πλαίσιο για την πλήρωσης που βρίσκεται κάτω από τη γραμμή . Ρυθμίστε το χρώμα για να "# FFC710 . " Κάντε κλικ στο "Χρώμα Stroke " κουτί πίσω από το χρώμα προσκηνίου και κάντε κλικ στο εικονίδιο "Κανένα" με το λευκό φόντο και κόκκινο λωρίδα κάτω από τα εργάτες χρώμα . Σύρετε ένα στενόμακρο , κάθετη οβάλ πάνω στον καμβά για να δημιουργήσει το σώμα . Χρησιμοποιήστε 110 pixels για το πλάτος και 200 ​​pixels για το ύψος .
Εικόνων 3

Κάντε κλικ στο εικονίδιο " Νέο στρώμα " κάτω από το πάνελ στρώματα .
Η 4

Σχεδιάστε το ρίγες . Πιέστε " M " στο πληκτρολόγιο για να επιλέξετε το εργαλείο ορθογωνίου . Ρύθμιση του χρώματος γεμίσματος σε μαύρο και το εγκεφαλικό επεισόδιο σε κανέναν . Σχεδιάστε ένα ορθογώνιο 140 pixels πλάτος και 15 pixels ύψος . Πιέστε " V " στο πληκτρολόγιο για να αλλάξετε το εργαλείο επιλογής . Πατήστε το πλήκτρο " ALT + Click " και σύρετε ένα αντίγραφο του ορθογωνίου κάτω από την πρώτη . Επαναλάβετε τη διαδικασία για να σχεδιάσετε ένα δεύτερο αντίγραφο κάτω από τα άλλα δύο . Κάντε κλικ στο μεσαίο ορθογώνιο και πληκτρολογήστε "30 " στο πλαίσιο ύψος πάνω στον καμβά .
5

Τροποποιήστε τις ρίγες . Κάντε κλικ και σύρετε τις λωρίδες για να επικεντρωθεί όλο το σώμα , αν είναι απαραίτητο . Κάντε κλικ στην επάνω λωρίδα και να το μετακινήσετε περίπου στο 1/4 της διαδρομής προς τα κάτω από την κορυφή . Τοποθετήστε το κάτω λωρίδα περίπου 1/4 του τρόπου επάνω από τον πυθμένα. Τοποθετήστε το κέντρο λωρίδα πάνω από τη μέση του σώματος. Κρατήστε πατημένο το πλήκτρο "Shift" και κάντε κλικ στο κάθε ένα από τα ρίγες . Κάντε κλικ στο " Effect ", " Warp " και επιλέξτε " Arc ". Ρυθμίστε την κάμψη έως 23 τοις εκατό και κάντε κλικ στο " OK". Πιέστε το "Κάτω" βέλους για την επανατοποθέτηση τις ρίγες στο σώμα .
Η 6

Μάσκα τις ρίγες . Πατήστε το πλήκτρο " L " στο πληκτρολόγιο για να επιλέξετε το εργαλείο έλλειψης. Κάντε κλικ στα βέλη δίπλα ανταλλαγής των γέμισμα και περίγραμμα εργάτες χρώμα . Κάντε διπλό κλικ πάνω στον καμβά . Εισάγετε 110 για το πλάτος και 200 για το ύψος . Κάντε κλικ στο " OK " για να δημιουργήσετε το νέο έλλειψη. Πατήστε το πλήκτρο " V " για το εργαλείο επιλογής . Σύρετε το νέο έλλειψη πάνω από το σχήμα του σώματος . Hold " SHIFT " και κάντε κλικ στο κάθε ένα από τα ρίγες . Κάντε κλικ στο εικονίδιο κάνουν απόκομμα μάσκα κάτω από τον πίνακα στρώματα για να καλύψουν τις ρίγες .
Η

7 Κάντε κλικ στο εικονίδιο νέο στρώμα κάτω από το κάλυμμα στρώματα .
8

Σχεδιάστε το πίσω μέρος του μέλισσας . Πατήστε το πλήκτρο " L" για το εργαλείο έλλειψης. Αλλάξτε το χρώμα γεμίσματος στο # FFC710 και να ρυθμίσετε το εγκεφαλικό επεισόδιο σε κανέναν . Κάντε διπλό κλικ πάνω στον καμβά και να ορίσετε το πλάτος σε 65 pixels και το ύψος 75 pixels . Κάντε κλικ στο " OK " για να δημιουργήσετε την έλλειψη. Κάντε κλικ στο νέο στρώμα και σύρετε το κάτω από τα άλλα δύο . Πιέστε " V " και σύρετε το νέο σχήμα στο επάνω μέρος του σώματος της μέλισσας μέχρι περίπου τα 3/4 είναι ορατά .
Η

9 Κάντε κλικ στο εικονίδιο νέου επιπέδου στον πίνακα στρώματα .
Η 10

Σχεδιάστε τα φτερά . Κάντε κλικ στο " L" για το εργαλείο έλλειψης. Ρύθμιση του χρώματος γεμίσματος σε " # DFF1EF . " Κάντε διπλό κλικ πάνω στον καμβά , στη συνέχεια, να ορίσετε το πλάτος και 60 pixels και το ύψος έως 190 pixels . Κάντε κλικ στο κουμπί "OK". Πατήστε το πλήκτρο " V " και σύρετε την πτέρυγα , όπου η κορυφή σημείο στηρίζεται στην κορυφή της πλάτης της μέλισσας . Πατήστε το πλήκτρο " R" για το εργαλείο περιστροφής. Περιστρέψτε το φτερό έτσι ώστε να σαρώνει μακριά από το σώμα σε μία γωνία περίπου 45 μοιρών . Κρατήστε " ALT ", στη συνέχεια, κάντε κλικ και σύρετε ένα αντίγραφο της πτέρυγας . Κάντε κλικ στο " αντικείμενο ", " Transform ", " Reflect . " Επιλέξτε " Οριζόντια " και κάντε κλικ στο "OK". Σύρετε το νέο πτέρυγα προς την αντίθετη πλευρά του σώματος και τοποθετήστε το όπως το πρώτο. Hold " SHIFT " και κάντε κλικ σε κάθε πτέρυγα . Κάντε κλικ στο " Διαφάνεια " πάνελ και να μειώσει το ρυθμιστικό έως 63 τοις εκατό .
Η 11

Κάντε κλικ στο εικονίδιο νέου επιπέδου στον πίνακα στρώματα . Σύρετε το νέο στρώμα κάτω από τα άλλα στρώματα .
Η 12

Σχεδιάστε το κεφάλι της μέλισσας . Επιλέξτε το στρογγυλεμένο ορθογώνιο εργαλείο από την εργαλειοθήκη . Αλλάξτε το χρώμα γεμίσματος σε μαύρο . Κάντε διπλό κλικ πάνω στον καμβά για να ανοίξετε το παράθυρο διαλόγου διαστάσεις των αντικειμένων . Εισάγετε 35 pixel για το πλάτος , 25 pixels για το ύψος και 15 pixels για την ακτίνα γωνίας . Κάντε κλικ στο " OK " για να δημιουργήσετε το ορθογώνιο . Κάντε κλικ στο " V " και σύρετε το κεφάλι πάνω στην κορυφή της μέλισσας . Τοποθετήστε την κεφαλή έτσι ώστε περίπου το 90 τοις εκατό είναι ορατή .
Η 13

Κάντε κλικ στο εικονίδιο νέο στρώμα . Σύρετε το νέο στρώμα κάτω από το στρώμα της κεφαλής .
Η 14

Σχεδιάστε τις κεραίες . Πατήστε το πλήκτρο " M" για το εργαλείο ορθογωνίου . Σχεδιάστε ένα μαύρο ορθογώνιο πάνω από το κεφάλι με πλάτος 3 pixels και ύψος 7 pixels . Πατήστε το κουμπί " B " για το εργαλείο πινέλου . Σχεδιάστε ένα μισό - σπειροειδές σχήμα από την πάνω δεξιά γωνία του ορθογωνίου μέχρι 5 pixels , κάμπτοντας έξω σε ένα μέγιστο πλάτος περίπου 15 pixels , τότε κινείται σπειροειδώς προς τα πίσω προς το ορθογώνιο . Πατήστε το πλήκτρο " V " και κρατήστε πατημένο το πλήκτρο " ALT ". Κάντε κλικ και σύρετε ένα αντίγραφο των κεραιών . Κάντε κλικ στο " αντικείμενο ", " Transform ", " Reflect . " Επιλέξτε " Vertical" και κάντε κλικ στο "OK". Σύρετε το αριστερό κεραίες στη θέση του .
Η 15

Κάντε κλικ στο εικονίδιο νέο στρώμα κάτω από το κάλυμμα στρώματα . Σύρετε το νέο στρώμα κάτω από την υπόλοιπη στρώματα .
Τετάρτη 16

Σχεδιάστε το κεντρί . Κάντε κλικ στο " Μ " για το εργαλείο ορθογωνίου . Σχεδιάστε ένα μαύρο ορθογώνιο 13 pixels πλάτος 40 pixel . Πατήστε το πλήκτρο " A" για το εργαλείο άμεσης επιλογής . Κάντε κλικ στην κάτω αριστερή γωνία και σύρετε προς την κατακόρυφο μεσαίας γραμμής του ορθογωνίου . Επαναλάβετε αυτή τη διαδικασία με την κάτω δεξιά γωνία για να σχηματίσουν ένα σημείο . Πατήστε το πλήκτρο " V " και σύρετε το κεντρί στη θέση του κάτω από την κοιλιά των μελισσών .
Η
εικόνων

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα