Προγραμματισμός

* Γνώση Υπολογιστών >> Προγραμματισμός >> Visual Βασικά Προγραμματισμός

Απλή Έργα της Visual Basic

Visual Basic είναι η έκδοση της Microsoft της γλώσσας προγραμματισμού BASIC . Visual Basic είναι δημοφιλής επειδή σε αντίθεση με τις πιο παραδοσιακές γλώσσες προγραμματισμού στην οποία οι τύποι προγραμματιστής από κάθε πτυχή του προγράμματος , Visual Basic περιλαμβάνει ορισμένα γραφική διεπαφή χρήστη ( GUI ) στοιχεία για τον εξορθολογισμό κουραστική πτυχές της κωδικοποίησης . Ενώ μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το Visual Basic για να δημιουργήσετε γρήγορα τα προγράμματα των Windows , θα πρέπει πρώτα να αναλάβει μερικά απλά σχέδια για να μάθουν τη γλώσσα . Hello , World!
Η

Υπάρχει ένα σημαντικό πρώτο βήμα για την εκμάθηση μιας γλώσσας . Προγραμματιστής δεισιδαιμονία θεωρεί ότι αυτό το πρώτο βήμα είναι απαραίτητο για την επιτυχία στην εκμάθηση της γλώσσας : τη δημιουργία του "Hello , World ! " Πρόγραμμα . Για το Visual Basic , αυτό θα συνεπάγεται τη δημιουργία ενός παραθύρου στο οποίο μπορείτε να εμφανίσετε το κείμενό σας , δημιουργώντας ένα πλαίσιο κειμένου , ορίζοντας την τιμή του εν λόγω πλαισίου κειμένου στο χαρακτήρα string " Hello, World ! " Και τοποθετώντας το μέσα σε πλαίσιο κειμένου το παράθυρό σας . Μπορείτε επίσης να επιλέξετε να τοποθετήσετε ένα κουμπί που προκαλεί το πρόγραμμα να επιστρέψει στο μηδέν , ή να σταματήσουν το κάπνισμα .
Εικόνων Βασικές Υπολογιστής
Η

Όταν έχετε τη βασική κατανόηση της δημιουργίας συστατικά GUI , και συνδέετε ο κώδικας με τα στοιχεία αυτά , για ένα απλό έργο που μπορείτε να αναλάβετε είναι να κάνει μια απλή αριθμομηχανή τεσσάρων πράξεων . Αρχικά , μπορείτε να δημιουργήσετε δύο πεδία κειμένου για να κρατήσει τους δύο αριθμούς , ένα pull-down μενού στο μεταξύ με μία εγγραφή για κάθε μία από τις τέσσερις βασικές λειτουργίες , ένα τελικό πεδίο κειμένου για την απάντηση , και ένα κουμπί " ισούται με" . Κάθε πεδίο κειμένου καθορίζει την αξία μιας μεταβλητής , η λειτουργία ο χρήστης επιλέγει από το pull-down μενού καθορίζει ποια "αν" λειτουργούν οι δύο μεταβλητές είναι σε επεξεργασία μέσα από , και το πρόγραμμα συμπληρώνει το τελικό πεδίο κειμένου με τη σωστή απάντηση .
εικόνων
Dice Roller
Η

ένα απλό σχέδιο που θα σας αφήσει να μάθετε για τα δύο γεννήτριες τυχαίων αριθμών και τον προγραμματισμό γραφικών είναι να δημιουργηθεί ένα πρόγραμμα για την προσομοίωση ρίχνοντας δύο ζάρια . Ξεκινήστε με randomizing δύο αριθμούς μεταξύ ενός και έξι . Για κάθε μία , έχουν ένα πρόσωπο μήτρας με τον κατάλληλο αριθμό των κουκκίδων εμφανίζονται σε κάθε πλευρά του παραθύρου του προγράμματος. Δημιουργήστε ένα κουμπί "ζαριά " που θα επαναλάβετε τη διαδικασία κάθε φορά που κάνετε κλικ . Να θυμάστε ότι η χρήση " 6 " , όπως το φάσμα θα παράγουν πραγματικά έναν αριθμό μεταξύ μηδέν και πέντε , οπότε θα πρέπει να αυξήσει την αξία του τυχαίου αριθμού από ένα για να λειτουργήσει σωστά .
Εικόνων Θωρηκτό

Μόλις είστε άνετοι με τις βασικές λειτουργίες της Visual Basic , μπορείτε να προσπαθήσετε να δημιουργήσετε μια απλή έκδοση του παιχνιδιού " Θωρηκτό ". Χρησιμοποιήστε δύο δισδιάστατες παρατάξεις να εκπροσωπεί το πεδίο της ανθρώπινο παράγοντα και ο υπολογιστής αντίστοιχα . Τυχαία παράγουν την τοποθέτηση των κομματιών του υπολογιστή , και επιτρέπουν στο χρήστη να τοποθετήσει του . Στη συνέχεια , οι δύο έχουν έναρξη περιτροπής στο παιχνίδι . Μπορείτε είτε να κάνετε τον υπολογιστή να μαντέψουν τυχαία (σκεφτείτε δύο τυχαίους αριθμούς για x και του άξονα y αντίστοιχα ) κάθε στροφή ή , αν θέλετε μια πιο προκλητική συστροφή , κάνει ο υπολογιστής αντιδρά με έξυπνο τρόπο για να χτυπήσει ένα από τα πλοία του παίκτη . Μόλις μπορείτε να δημιουργήσετε αυτό το απλό πρόγραμμα , είστε έτοιμοι να προχωρήσουμε σε πιο σύνθετα έργα .
Η
εικόνων

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα