Προγραμματισμός

* Γνώση Υπολογιστών >> Προγραμματισμός >> Visual Βασικά Προγραμματισμός

Πώς να δημιουργήσετε ένα String Τυχαία Αλφαριθμητικό

Οι περισσότερες γλώσσες προγραμματισμού περιλαμβάνουν μια γεννήτρια τυχαίων αριθμών . Στις γλώσσες Visual Studio ( Visual Basic , C # και κατάφερε C + + ) , αυτή είναι η κατηγορία System.Random . Όπως και οι περισσότερες τέτοιες γεννήτριες , η τάξη αυτή δημιουργεί αυτόματα πρώτο τυχαίο αριθμό του χρησιμοποιώντας μια λειτουργία με βάση την τρέχουσα ώρα . Οι επόμενοι αριθμοί που παράγονται χρησιμοποιώντας μια συνάρτηση μαθηματικά που είναι γνωστό ότι δημιουργούν στατιστικά έγκυρη τυχαίους αριθμούς . Προγραμματιστές χρησιμοποιούν τυχαίους αριθμούς για να δημιουργήσετε κωδικούς ασφαλείας , παράγει τα κλειδιά κρυπτογράφησης , το αυτοκίνητο προσομοιώσεις των επιχειρήσεων και την εισαγωγή τυχαίων γεγονότων σε video games . Τα πράγματα που θα χρειαστείτε για Microsoft Visual Basic Express ή το Visual Studio ( έκδοση 2005 ή αργότερα )
Η Εμφάνιση Περισσότερες οδηγίες
Η 1

Δημιουργήστε μια νέα εφαρμογή κονσόλας . Ανοίξτε το Visual Basic Express ή το Visual Studio . Κάντε κλικ στο " Αρχείο ", " New Project ". Όταν εμφανιστεί η νέα μορφή του έργου , επιλέξτε " Visual Basic " τότε "Windows" από την προβολή δέντρου , επιλέξτε το εικονίδιο " Εφαρμογή κονσόλας " . Κάντε κλικ στο κουμπί "OK". Μετά από μια σύντομη αναμονή , θα εμφανιστεί το πρότυπο κώδικα για μια νέα εφαρμογή κονσόλας 2

Δημιουργήστε μια λειτουργία που ονομάζεται NewString αμέσως μετά τη δήλωση Ενότητα ως εξής : .

Module Module1

NewString λειτουργία ( ByVal len As Integer ) As String

Η λειτουργία NewString επιστρέφει μια ακολουθία τυχαία γράμματα και αριθμούς . Η αξία περάσει στη λειτουργία καθορίζει το μήκος της συμβολοσειράς .
Εικόνων 3

αναγνωρίσει μερικές μεταβλητές μνήμης που χρησιμοποιούνται στην λειτουργία .

Δημ. χαρακτήρες As String = " ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZ0123456789 "

Dim randomizer As New Τυχαία

Dim s As String = " "

Dim i As Integer

Τα μεταβλητή χαρακτήρες περιέχει όλες τις πιθανές επιστολές και οι αριθμοί που μπορεί να εμφανιστούν στη νέα σειρά . Υπάρχουν διάφοροι τρόποι που θα μπορούσαν να δημιουργηθούν χαρακτήρες , αλλά αυτό είναι τόσο απλή και εύκολη όσο καμία από τις εναλλακτικές λύσεις .

Τυχαία είναι μια νέα παρουσία του τυχαίου αριθμού τάξης . Επειδή είναι μια κατηγορία , ο νέος φορέας θα πρέπει να χρησιμοποιηθεί εδώ για να φορτώσει τα πεδία και τις ιδιότητες του στη μνήμη και αυτόματα κλήση του κατασκευαστή τους σπόρους την γεννήτρια τυχαίων αριθμών .

Η μεταβλητή s θα κρατήσει τη νέα σειρά , όπως είναι κατασκευαστεί και είναι ένας δείκτης στον πίνακα χαρακτήρες .
Η 4

Δημιουργήστε το βρόχο που παράγει την τυχαία σειρά .

Ενώ s.Length

i = randomizer.Next ( chars.Length )

s & = χαρακτήρες ( i )

End Ενώ

στην πρώτη επανάληψη του βρόχου , που παίρνει το επόμενο τυχαίο αριθμό από τυχαιοποίησης . Δεδομένου ότι το μήκος της στοιχειοσειράς χαρακτήρες είναι 36 , ο αριθμός επιστρέφονται θα κυμαίνεται από 0 έως 35. Η δεύτερη γραμμή στο εσωτερικό του βρόχου παίρνει ένα χαρακτήρα με τη χρήση του δείκτη I από το string χαρακτήρες κατόπιν επισυνάπτει σε s . Αυτός ο βρόχος επαναλαμβάνεται μέχρις ότου η σειρά s περιλαμβάνει τον επιθυμητό αριθμό των τυχαίων χαρακτήρων .
5

Επιστροφή το string s , στη συνέχεια, τον τερματισμό της λειτουργίας .


Function End Επιστροφή s
Η 6

Προσθήκη κώδικα στην κύρια μέθοδος για να ελέγξετε τη λειτουργία .

Sub Main ( )

Console.WriteLine ( NewString ( 10 ) )

End Sub

End Module

Όταν το πρόγραμμα εκτελείται , μια σειρά 10 - χαρακτήρων είναι γραμμένο στην κονσόλα . Κάντε κλικ στο κουμπί F5 για να εκτελέσετε το πρόγραμμα
Η
εικόνων

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα