Προγραμματισμός

* Γνώση Υπολογιστών >> Προγραμματισμός >> Visual Βασικά Προγραμματισμός

Εύκολοι τρόποι για να γράψει προγράμματα σε Αριθμομηχανή TI

Texas Instrument αριθμομηχανές - ιδίως οι TI - 83 και TI - 84 μοντέλα - είναι γνωστή για την ευκολία με την οποία μπορούν να προγραμματιστούν για να εκτελούν δύσκολο ή μακρύ , κουραστικό υπολογισμούς . Τα πρώτα λίγα προγράμματα που γράφετε μπορεί να φανεί συντριπτική ή περίπλοκες , μέχρι να εξοικειωθεί με τη γλώσσα της TI Basic. Ωστόσο, τα προγράμματα όλα ακολουθούν την ίδια γενική φόρμουλα, η οποία μπορεί εύκολα να γίνει κατανοητό ακόμη και από το νεότερο προγραμματιστή . Γράψτε ένα πρόβλημα Δείγμα
Η

Το πιο σημαντικό μέρος της γραφής ενός προγράμματος είναι η κατανόηση πως το βασικό πρόβλημα υπολογίζεται . Ενώ είναι πιθανό δυνατό να βρεθεί ένα παράδειγμα που έχει εκπονηθεί σε απευθείας σύνδεση , είναι προτιμότερο να λειτουργήσει το πρόβλημα μόνοι σας και να ελέγξετε την απάντηση για να είστε σίγουροι , έτσι ώστε όλα τα βήματα είναι πλήρως κατανοητό . Να είστε βέβαιος ότι η απάντηση είναι σωστή και να γράψουν από κάθε βήμα προσεκτικά , ακόμη και τα μικρότερα , πιο προφανείς . Αυτό είναι ζωτικής σημασίας για να βεβαιωθείτε ότι δεν υπάρχουν βήματα που έχασε στο πρόγραμμα .
Εικόνων Βρείτε μεταβλητές
Η

Μόλις το πρόβλημα έχει εκπονηθεί , βρείτε όλες τις μεταβλητές που έχουν εισάγονται από το χρήστη . Αυτές είναι οι πληροφορίες που αναφέρονται στο πρόβλημα , από το οποίο μπορεί να βρεθεί η απάντηση . Κύκλο αυτά το πρόβλημα και τα καταχωρίζει σε ξεχωριστό φύλλο χαρτιού . Επίσης βρούμε μεταβλητές που εκπονήθηκαν κατά τη διάρκεια του προβλήματος . Circle και λίστα με αυτά , καθώς και . Δώστε σε κάθε μεταβλητή μια ξεχωριστή επιστολή , κατά προτίμηση ένα που είναι εύκολο να θυμάστε . ( Για παράδειγμα , αν η μεταβλητή είναι η ταχύτητα , εκχωρήσετε το γράμμα " V " σε αυτό. )

Η Σπάστε το πρόβλημα σε Βασικές Λειτουργίες
Η

Κοιτάζοντας πίσω στο η εργαστεί πρόβλημα , απαριθμήσω στα λόγια κάθε βήμα που λαμβάνεται για να φτάσει την απάντηση . Προσπαθήστε να σπάσει το πρόβλημα στα μικρότερα δυνατά κομμάτια , όπως η προσθήκη σταθερές ή μεταβλητές πολλαπλασιάζονται . Γράφοντας αυτά στο μακρύ χέρι μπορεί να φαίνεται περιττό , αλλά θα βοηθήσει να παραγγείλετε τα βήματα του προγράμματος , αποτρέποντας τυχόν λάθη που μπορεί να είναι δύσκολο να βρεθεί με το μοντάζ .
Εικόνων Πρόγραμμα το Υπολογιστής

Χρησιμοποιώντας τις εντολές του προγράμματος , όπως " Prompt" για να εισάγετε μεταβλητές και " Disp " για να δείτε την απάντηση , το πρόγραμμα της βήματα , ένα κάθε φορά . Αν δεν ήταν δυνατόν να δοθεί σε κάθε μεταβλητή περιγραφική επιστολή , προλογίζουν κάθε ερώτηση με " Disp " Variable name " " αντικατάσταση " Variable name" με την κατάλληλη περιγραφή . Να είστε βέβαιος να χρησιμοποιήσει τις σωστές μεταβλητές σε όλο το πρόβλημα και να παρακολουθείτε οποιοδήποτε και όλα παρένθεση . Όταν ο προγραμματισμός ολοκληρωθεί , εκτελέστε το πρόγραμμα με τους αριθμούς που χρησιμοποιούνται στο αρχικό πρόβλημα για να βεβαιωθείτε ότι όλα λειτουργούν σωστά .
Η
εικόνων

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα