Προγραμματισμός

* Γνώση Υπολογιστών >> Προγραμματισμός >> Visual Βασικά Προγραμματισμός

Visual Basic XY Στίγμα Ταχύτητα Tutorial

γραφικά Προγραμματισμός με τη Visual Basic μπορεί να είναι κάπως αργή , ανάλογα με το τι μεθόδους θα επιλέξετε να εργαστείτε με . Υπάρχουν αρκετοί διαφορετικοί τρόποι για να επιτευχθεί το ίδιο πράγμα σε VB ? Ωστόσο , μερικά είναι πιο γρήγορα από τους άλλους . Η ταχύτητα είναι πολύ σημαντικό κατά τον προγραμματισμό με βαριά γραφικά , όπως όταν τον προγραμματισμό ενός παιχνιδιού . Κάθε εικόνα αποτελείται από πολλά pixels , και κάθε pixel έχει μια xy συντεταγμένων στην οθόνη του υπολογιστή . Τα παιχνίδια στον υπολογιστή περιλαμβάνουν κινούμενες εικόνες γύρω από την οθόνη , μετακινώντας έτσι κάθε pixel σε ένα νέο xy συντεταγμένων . Οδηγίες
Η 1

Ορίστε "καλή" μεταβλητές που έχουν βελτιστοποιηθεί για την καλύτερη απόδοση στον κώδικά σας . Αποφύγετε την παραλλαγή και δεκαδικά τύπους δεδομένων για τις μεταβλητές σας . Παραλλαγές είναι το χειρότερο είδος της μεταβλητής σε οποιοδήποτε πρόγραμμα VB , επειδή καταλαμβάνουν πολύ μνήμη . Μια μεταβλητή θα οριστεί ως μια παραλλαγή , εάν δεν ορίζεται τύπο δεδομένων. Για παράδειγμα , "Dim myvariable " θα είναι μια παραλλαγή ότι "Dim Μεταβλητή μου ως Long" θα είναι μια μακρά τύπο δεδομένων . Long τύποι δεδομένων είναι ο γρηγορότερος και πιο αποτελεσματικός τύπος δεδομένων που θα χρησιμοποιηθεί κατά την εργασία με γραφικά . 2

Χρησιμοποιήστε " GetBitmapBits /SetBitmapBits " και " GetDIBits /StretchDIBits " ρουτίνες της « gdi32 " API . Κάθε μία από αυτές τις ρουτίνες αναφέρεται άμεσα το δυναμικά εκχωρημένη μνήμη στο μηχάνημα , που τους καθιστά εξαιρετικά γρήγορη , αλλά η άσκηση προσοχή κατά τη χρήση τους . Αναγνωρίσει έναν τύπο bitmap που απαιτείται για τη συνήθη " GetObject " . Οι σημαντικές μεταβλητές του τύπου είναι bitmap bitmap πλάτος σε εικονοστοιχεία , ύψος bitmap σε pixels , πλάτος bitmap σε bytes και τον αριθμό των bit ανά pixel στην εικόνα. Η λειτουργία " RGB ( ImageData ( 2 , Χ, Υ ) , ImageData ( 1 , Χ, Υ ) , ImageData ( 0 , Χ, Υ ) ) " παίρνει το χρώμα της εικόνας που βρίσκεται στο xy συντεταγμένων προσδιορίζεται.

Η 3

Πάρτε τη θέση του ποντικιού , όταν ο χρήστης κάνει κλικ ή διπλό κλικ με το " GetCursorPos " ρουτίνα του " user32 " API . Καθορίζουν επίσης μια νέα « PointAPI " Τύπος για να ανακτήσετε το xy συντεταγμένες του κλικ του ποντικιού . Τώρα που έχετε το xy συντεταγμένων της νέας κλικ θέση του ποντικιού , μπορείτε να μετακινήσετε το γραφικό αντικείμενο σε αυτή τη θέση . Εάν μετακινείτε ένα αντικείμενο εικόνας , " picture1.location = νέο σημείο ( x , y ) " θα μετακινήσετε την εικόνα στη νέα θέση . Για την καλύτερη απόδοση κλήση " GetObject , " τότε " SetBitmapBits . "
Η
εικόνων

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα