Προγραμματισμός

* Γνώση Υπολογιστών >> Προγραμματισμός >> Python Προγραμματισμός

Λειτουργία Python Ακίνητα

Σε Object Oriented Programming ( OOP ) γλώσσες όπως Python , κλάσεις και αντικείμενα αποτελούν αναπόσπαστο μέρος της αφορά την αναπαράσταση δεδομένων . Μία από τις θεμελιώδεις αρχές του OOP είναι η ακεραιότητα και ασφάλεια των δεδομένων . Αυτό είναι πολύ σημαντικό για μια γλώσσα όπως η Python που υπάρχει σε μια τεράστια ποικιλία του λογισμικού και έξω από το Web . Ένας τρόπος για να διατηρηθεί η ακεραιότητα των δεδομένων ελέγχει πώς τα δεδομένα αντικειμένου αλληλεπιδρά με τους χρήστες . Η «ιδιοκτησία ( ) " λειτουργία Python κάνει ακριβώς αυτό . Κλάσεις και αντικείμενα σε Python
Η

Επειδή Python είναι μια αντικειμενοστραφής γλώσσα , Python προγραμματιστές μπορούν να δημιουργήσουν ειδικά τα είδη των τύπων δεδομένων , με τη δημιουργία « τάξεις ». Τα μαθήματα είναι σχεδιαγράμματα που καθορίζουν την εσωτερική δομή και τη συμπεριφορά ενός αντικειμένου . Μετά τη σύνταξη ενός τάξη , ένας προγραμματιστής μπορεί να « υπόσταση » ( ή να δημιουργήσετε ένα στιγμιότυπο του ) ενός αντικειμένου . Το ακόλουθο παράδειγμα δείχνει μια βασική τάξη και ένα στιγμιότυπο ενός αντικειμένου της κλάσης

>>> τάξη Basic : . Όνομα //κλάση

. . . def __ init__ ( self ) : //αρχικοποίηση λειτουργία που ονομάζεται έμμεσα όταν το αντικείμενο αρχικοποιείται

. . . self.x = 4 //τοπικό μέλος δεδομένων

. . . def write ( ) : //μέθοδος μέλους

. . . print " Hello"

>>> f = Basic ( ) //f αντιπροσωπεύει πλέον μια "Basic" αντικείμενο
εικόνων Προστασία των δεδομένων
Η

Κάθε αντικείμενο που δημιουργήθηκε από την κατηγορία " Basic" θα περιέχει ένα στοιχείο δεδομένων "x " που θα περιέχει τον ακέραιο 4 . Ένας προγραμματιστής που εργάζονται με μια βασική αντικείμενο μπορεί να προσπελάσει τα δεδομένα x με το " . " φορέα , όπως σε αυτό το παράδειγμα :

>>> fx

4

Ωστόσο, ο χρήστης μπορεί να αλλάξει αυτήν την τιμή , ανά πάσα στιγμή , ακριβώς όπως και με κάθε άλλο μεταβλητή . Αυτό δεν μπορεί να γίνεται σε όλες τις περιπτώσεις ? Μια κατηγορία μπορεί να περιέχει σημαντικά στοιχεία ότι οι χρήστες δεν θα πρέπει να αλλάξει . Σε αυτή την περίπτωση , τα μέλη δεδομένων στην Python έχει μια σύμβαση ονοματοδοσίας του βάζοντας δύο χαρακτήρες υπογράμμισης πριν από το όνομα μέλους , προκειμένου να αποφευχθεί ένα χρήστη από την αλλαγή αυτή :

>>> τάξη Basic :

. . . def __ init__ ( αυτο)

. . . self.__x = 4 //ιδιωτικού μέλος δεδομένων

Η τελείωση και Σέττερ
Η

Αυτή η απόκρυψη των στοιχείων από την πρόσβαση μερικές φορές περιγράφεται ως « ενθυλάκωση ». Τα δεδομένα αποκρύπτονται από την πρόσβαση των χρηστών μπορεί να απαιτούν περιστασιακή χειραγώγηση , όπως στις περιπτώσεις όπου ο χρήστης μπορεί να αλλάξει τις πληροφορίες τάξη , αλλά μόνο στο πλαίσιο συγκεκριμένων παραμέτρων . Στην περίπτωση αυτή , ο προγραμματιστής περιλαμβάνει « κτήτορες » και « ρυθμιστές », η οποία επιστρέφει την τιμή και ορίστε την τιμή , αντίστοιχα . Τελείωση απλά να επιστρέψει μια τιμή και setters να αλλάξετε την τιμή , διατηρώντας παράλληλα την ακεραιότητα των δεδομένων . Το παρακάτω παράδειγμα δείχνει το δείγμα να πάρει και να λειτουργεί σε μια τάξη Python : >>>

τάξη Basic :

. . . def __ init__ ( ΣΕΦ ) :

. . . self.__x = 4

. . . def getX ( αυτο) :

. . . self.__x επιστρέψει

. . . def SETX ( self , newx ) :

. . . αν newx > = 0 :

. . . αυτο . __x = newx
εικόνων Το « ακίνητο ( ) " Μέθοδος
Η

Ορισμένοι χρήστες θεωρούν δύσχρηστη για τους χρήστες για να έχετε πρόσβαση στο « f.getx ( ) " μέθοδο για κάθε παράδειγμα τα δεδομένα που απαιτούνται . Η " f.x " σύνταξη είναι συνήθως πιο βολικό . Η μέθοδος "περιουσία" κάνει ακριβώς αυτό : επιτρέπει στον προγραμματιστή να καθορίσει τις πάρει και να ορίσετε μεθόδους ( μαζί με άλλους ) και να τις δεσμεύσει με απλή σύνταξη . Λαμβάνοντας τη βασική κατηγορία ως παράδειγμα , η μέθοδος " ιδιοκτησία" θα απλοποιήσει την πρόσβαση των χρηστών σε Βασικά στοιχεία :

. . . def getX ( αυτο) :

. . . self.__x επιστρέψει

. . . def SETX ( self , newx ) :

. . . αν newx > = 0 :

. . . self.__x = newx

. . . ιδιοκτησίας ( παίρνει , SETX ) //τώρα οι χρήστες μπορούν να πάρουν την __ τιμή x με fx , και να το θέσει με fx = i
Η
εικόνων

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα