Ξεκινήστε το επαναλαμβανόμενο loop χρησιμοποιώντας το ", ενώ " λειτουργία :
ενώ True :
Αυτό λέει ότι οι ενέργειες που θα ακολουθήσουν θα πρέπει να εκτελείται σε και ξανά , εφόσον ένα διάλειμμα δεν έχει καθοριστεί . 2
Εισάγετε τον κωδικό σας πρόγραμμα . Αυτό που ακολουθεί το ", ενώ " η λειτουργία θα εξαρτηθεί από αυτό που προσπαθείτε να ολοκληρώσετε . Αν έχτιζαν ένα πρόγραμμα που δέχεται δύο τιμές από το χρήστη και στη συνέχεια τα προσθέτει μεταξύ , το πρόγραμμα θα έχει ως εξής :
First_Number = input (" Προσθέστε αυτό : " ) Second_Number = input (" σε αυτό : " ) print First_Number , " + " , Second_Number , " = " , First_Number + Second_Number
εικόνων 3
Προσθέστε ένα " αν " κατασκευή που συγκρίνει κάποια αξία σε μια παράμετρο . Εάν προσπαθείτε να χτίσει ένα πρόγραμμα που μετράει 1 με 2000 , για παράδειγμα , μπορείτε να ελέγξετε αν ο αριθμός έχει φτάσει ακόμα το 2000 . Με δεδομένη την προαναφερθείσα παράδειγμα , θα ζητήσει από τον παίκτη αν θέλει να συνεχίσει να παίζει και να σπάσει το βρόχο αν η απάντηση είναι όχι :
αν raw_input ( " Θέλετε να παίξετε ξανά (ναι /όχι ) " ) == " όχι " : σπάσει
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα