1 Τοποθετήστε το " τυχαίο " ενότητα :
>>> εισαγωγή τυχαία 2
Δημιουργήστε τον τυχαίο αριθμό χρησιμοποιώντας το " ? randint " λειτουργία. Σε αυτό το παράδειγμα , ο τυχαίος αριθμός πέφτει μεταξύ 1 και 20 :
>>> num = random.randint ( 1 , 20 )
εικόνων 3
Ρύθμιση βρόχο , το οποίο θα τον κύκλο μέσα από ένα συγκεκριμένο αριθμό εικασίες μέχρι ο χρήστης να μαντεύει τον αριθμό . Στην περίπτωση αυτή , ο χρήστης έχει 10 εικασίες :
>>> x = 10 >>> ενώ x > 0 : . . . εκτύπωση « Μάντεψε έναν αριθμό : " . . . y = input () //εισόδου του χρήστη ενός αριθμού
Η 4
Δημιουργία " if", μέσα από το βρόχο που ελέγχει την τιμή . Εάν ο αριθμός ταιριάζει με τον τυχαίο αριθμό , το πρόγραμμα θα εμφανίσει ένα μήνυμα νίκης και να σταματήσουν το κάπνισμα. Αν όχι , επιστρέφει μια ένδειξη που να δηλώνει αν η εικασία του χρήστη ήταν υψηλότερο ή χαμηλότερο από τον πραγματικό αριθμό . Εάν οι εικασίες 20 και ο αριθμός δεν συμβεί , τότε ο βρόχος θα τελειώσει . Μπορείτε να αποφασίσει να επιτρέψει στον χρήστη να παίξει ξανά ή να κλείσετε το πρόγραμμα :
. . . αν y == num : . . . εκτύπωση με Ακριβή ! Μεγάλη εικασία » . . . κλείστε ( ) . . . elif num > y : . . . εκτύπωση « Ανώτερο » . . . elif αριθμός
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα