Εισαγωγή του " pygame « ενότητα :
εισαγωγής pygame 2
Δημιουργήστε μια πλειάδα χρώμα για το φόντο του κειμένου σας , χρησιμοποιώντας τις τιμές RGB και αποθηκεύστε το σε μια μεταβλητή :
πορτοκαλί = ( 255,165,0 )
εικόνων 3
Ρύθμιση ένα πλαίσιο για το κείμενο χρησιμοποιώντας τη μέθοδο " display.set_mode " από την pygame ενότητα . Παρέχετε με ( x , y ) , όπου x είναι το ύψος του πλαισίου και y είναι το πλάτος του πλαισίου :
πλαίσιο = pygame.display.set_mode ( 400,100 )
Η 4
Καλύψτε το πλαισίου με ένα καμβά που είναι τόσο μεγάλο όσο το πλαίσιο με τη μέθοδο της « επιφάνειας » σε συνδυασμό με τη μέθοδο της " screen.get_size " :
καμβά = pygame.frame ( screen.get_size ( ) )
5
Συμπληρώστε τον καμβά με βάση το προηγούμενο χρώμα, χρησιμοποιώντας τη μέθοδο της «γεμίζουν» :
canvas.fill ( πορτοκαλί)
Η 6
Ρύθμιση του κειμένου γραμματοσειρά με τη μέθοδο της " font.SysFont " . Λάβετε υπόψη ότι η γραμματοσειρά που θα επιλέξετε πρέπει να είναι ήδη εγκατεστημένο στον υπολογιστή σας .
Text_font = pygame.font.SysFont ( « Times New Toman ' , 30 )
Η 7
Render η γραμματοσειρά πάνω στον καμβά με τη μέθοδο της "καθιστούν " . Συνδυάστε το με μια φράση κειμένου, μια τιμή boolean εξομάλυνσης και το χρώμα του κειμένου . Αποθηκεύστε την απόδοση σε μια μεταβλητή , διότι θα χρειαστεί να το χρησιμοποιήσετε για τον υπολογισμό του πλάτους κειμένου :
rendered_text = text_font ( " Python είναι πολύ cool" , 1 , ( 0 , 0 , 255 ) )
Τετάρτη 8
Διαδικασία συντεταγμένες του κατέστησε το κείμενο χρησιμοποιώντας τη μέθοδο " get_rect " :
text_coordinates = rendered_text.get_rect ( )
Η 9
Υπολογίστε πλάτους κειμένου με τη χρήση του " ? μέθοδο πλειάδα " στις συντεταγμένες μεταβλητή και τον περιορισμό επανάληψη του σε δύο :
text_width = πλειάδα ( text_coordinates ) [ 2 ]
Η 10
Εκτυπώστε το πλάτος :
print " Το πλάτος κειμένου είναι " , text_width
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα