Ο κατασκευαστής Unicode διαρκεί μία , δύο ή τρεις παραμέτρους όταν εκφράζουμε χορδές . Η πρώτη παράμετρος είναι η ίδια η χορδή , η οποία απαιτείται κατά την κλήση της λειτουργίας και μετατρέπεται σε Unicode . Η δεύτερη παράμετρος είναι η κωδικοποίηση . Εάν αυτή η παράμετρος παραλείπεται, χαρακτήρες ASCII μεγαλύτερο από 127 θα έχει ως αποτέλεσμα ένα σφάλμα. Η τρίτη παράμετρος είναι ένα πρόγραμμα χειρισμού απόκριση σφάλματος , το οποίο εμφανίζεται στην περίπτωση που ο κατασκευαστής δεν μπορεί να μετατρέψει το string σε Unicode , με βάση τους κανόνες κωδικοποίησης .
Εικόνων Εξαιρέσεις
Η
Όταν Unicode λάθη συμβεί , το πρόγραμμα μπορεί να ρίξει μία από τις πολλές ενσωματωμένες εξαιρέσεις , ανάλογα με το είδος του λάθους που συμβαίνει . Το πρόγραμμα θέτει ένα « UnicodeError », που σημαίνει ότι μια συνάρτηση έχει λάβει μια τιμή που δεν είναι Unicode τύπου . Η εξαίρεση αυτή έχει κάποιες υποκατηγορίες που συμβαίνουν κατά τη διάρκεια της πιο ειδικές περιπτώσεις , όπως το « UnicodeEncodeError , " " UnicodeDecodeError " και " UnicodeTranslateError " εξαιρέσεις . Στις περισσότερες περιπτώσεις , το πρόγραμμα θα ανταποκριθεί με αυτές τις συγκεκριμένες εξαιρέσεις σε αντίθεση με την πιο γενική " UnicodeError " εξαίρεση.
Η Αιτίες
Η
Σε πολλές περιπτώσεις , Unicode λάθη συμβαίνουν λόγω του γεγονότος ότι κάθε χαρακτήρας μπορεί να εκπροσωπείται από πολλαπλά bytes . Κατά την ανάγνωση συμβολοσειρές Unicode σε κομμάτια , μόνο ένα μέρος των bytes μπορεί να διαβάσει για ένα μεμονωμένο χαρακτήρα , προκαλεί σφάλμα κατά την αποκωδικοποίηση των χαρακτήρων. Όταν ένα πρόγραμμα ρίχνει ένα σφάλμα Unicode ή εξαίρεση , σταματάει την εκτέλεση σε εκείνο το σημείο και μερικές φορές θα προκαλέσει το σύνολο του προγράμματος για την συντριβή .
Εικόνων ψηφίσματα
Η
Γράφοντας κώδικα για να χειριστεί Unicode λάθη θα επιτρέψει στο πρόγραμμα να συνεχιστεί απρόσκοπτα , ακόμη και εμφανίζει προειδοποιήσεις προς τον χρήστη σχετικά με τις εξαιρέσεις . Όταν ένα μπλοκ του κώδικα μπορεί να οδηγήσει σε ένα σφάλμα , όπως προτρέπει το χρήστη να εισάγετε μια σειρά για τη μετατροπή σε Unicode , μια δήλωση δοκιμή επιτρέπει στο πρόγραμμα να δοκιμάσετε τον κώδικα και στη συνέχεια να λάβει μία από τις δύο δράσεις , ανάλογα με το αν ή όχι το αποτέλεσμα της δοκιμής προκαλεί ένα σφάλμα .
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα