Προγραμματισμός

* Γνώση Υπολογιστών >> Προγραμματισμός >> JavaScript Προγραμματισμός

Πολλαπλών διαφημίσεων Περιστρεφόμενοι σε JavaScript

ικανότητα JavaScript για πρόσβαση στο DOM ( Document Object Model) μιας σελίδας Web δίνει στους προγραμματιστές Web τα μέσα να αλλάζουν δυναμικά τα χαρακτηριστικά της κάθε HTML ( Hypertext Markup Language ) στοιχείο . Η μέθοδος JavaScript getElementById ( ) επιτρέπει την αλλαγή του πλάτους ενός προγραμματιστή ετικέτας , το ύψος , τα σύνορα , ακόμη και το "src ", ή την εικόνα ακινήτων πηγή . Οι εικόνες μπορούν να αλλάξουν τυχαία ή διαδοχικά . Η ετικέτα πρέπει να επισημαίνονται με ένα αναγνωριστικό πριν η μέθοδος getElementById ( ) μπορεί να έχει πρόσβαση . SetInterval ( ) λειτουργία χρονισμού Banner Image Αλλαγές
Η

JavaScript πυροδοτεί γεγονότα μετά από μια καθορισμένη χρονική περίοδο έχει παρέλθει , και θα συνεχίσει να προκαλέσει την εκδήλωση, εκτός αν έχει διακοπεί με τη μέθοδο clearInterval ( ) . SetInterval () παίρνει δύο παραμέτρους : η λειτουργία που θέλετε να εκτελέσετε και το ποσό του χρόνου αναμονής πριν από την εκτέλεση του έργου . Μπορείτε να έχετε setInterval ( ) call ένα σενάριο που περιστρέφει την πηγή εικόνας banner κάθε λίγα δευτερόλεπτα ή τυχαία . Το απόσπασμα του προγράμματος παρακάτω καλεί μια λειτουργία που αλλάζει το banner κάθε πέντε δευτερόλεπτα


εικόνων Πρόσβαση στο Tag Image Μέσα από το DOM
Η

Η λειτουργία JavaScript αποκαλεί « getElementById ( ) " και " getElementsByName ( ) " μπορεί να πρόσβαση και χειριστείτε το DOM ιστοσελίδας. " GetElementById ( ) " μπορεί να πάρει σε στοιχεία HTML άμεσα . Από την άλλη πλευρά, « getElementsByName ( ) " αποθηκεύει όλα τα ίδια ονομασία στοιχεία της ιστοσελίδας σε μια σειρά . Για να αλλάξετε μια συγκεκριμένη ετικέτα , για παράδειγμα , θα πρέπει να δοθεί μια μοναδική κατηγορία ή το αναγνωριστικό όνομα . Δεδομένου ότι κάθε banner μπορεί να εκπροσωπείται από δική ID της , η « getElementById ( ) : είναι η απλούστερη μέθοδος για να χρησιμοποιήσει Η ακόλουθη δήλωση θα αποκτήσει πρόσβαση σε ένα ετικέτα με την ταυτότητα του . " Ad " και να αλλάξετε την πηγή της εικόνας για να " banner2 . . " . src = jpg "

document.getElementById ( "ad ) " banner2.jpg " ?

Η Random Banner Περιστροφή εικόνας
Η

πανό σας μπορεί να προγραμματιστεί για να αλλάξετε τυχαία και όχι διαδοχικά . Η λειτουργία JavaScript Math.random ( ) δημιουργεί έναν τυχαίο αριθμό μεταξύ 0 και 1 . πολλαπλασιασμός του αριθμού αυτού με 3 παράγει έναν τυχαίο αριθμό που κυμαίνεται μεταξύ 0 και 3 . τα μαθηματικά . δαπέδου ( ) συνάρτηση στρογγυλοποιεί τον αριθμό προς τα κάτω σε ακέραιο. Τέλος , προσθήκη ενός 1 στο αποτέλεσμα περιορίζει το σύνολο των αριθμών σε 1 , 2 ή 3 . Η ακόλουθη λειτουργία αντικαθιστά τυχαία μία από τις τρεις εικόνες που είναι αποθηκευμένες σε έναν πίνακα που λέγεται διαφημίσεις .

changeAd λειτουργία () {

NextBannerImage = 1 + η math.floor ( Math.random ( ) * 3 ) ?

document.getElementById ( "ad " ) . src = διαφημίσεις [ NextBannerImage ] ? .

}
εικόνων διαδοχική Banner Περιστροφή εικόνας
Η

πανό σας, επίσης, μπορεί να προγραμματιστεί για να αλλάξει διαδοχικά Εάν έχετε ένα σειρά από τρεις εικόνες banner , μπορείτε να δημιουργήσετε μια δέσμη ενεργειών για να εμφανιστεί το πρώτο , το δεύτερο και το τρίτο στοιχείο του πίνακα , στη συνέχεια, ξεκινήστε τη μέτρηση πάνω . Κάθε φορά που ο changeAd ( λειτουργία ) στη συνέχεια ονομάζεται, 1 προστίθεται στον πάγκο " NextBannerImage »και η επόμενη εικόνα στον πίνακα γίνεται η πηγή tag . Μόλις η μέτρηση να φτάσει το 3 , ο μετρητής θα γίνει επαναφορά στο 0 . Χρησιμοποιήστε το ( λειτουργία setInterval ) για να καλέσετε αυτό μετά από ένα καθορισμένο χρονικό διάστημα .

var NextBannerImage = 0 ? //global μεταβλητή προσβάσιμη με τη λειτουργία

changeAdBanner λειτουργία () {


NextBannerImage + + ?

document.getElementById ( « ad » ) src = διαφημίσεις [ NextBannerImage ] ? .

αν ( NextBannerImage == 3 )

{

NextBannerImage = 0 ?

}

}
Η
εικόνων

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα