Προγραμματισμός

* Γνώση Υπολογιστών >> Προγραμματισμός >> Προγραμματισμός Java

Πώς να χειριστείτε Εξαιρέσεις σε Java

Java έρχεται με εσωτερικές λειτουργίες χειρισμού των εξαιρέσεων που χρησιμοποιείται όταν υπάρχει ένα σφάλμα στην εφαρμογή . Προγραμματιστές ρίξει εξαιρέσεις, όταν τα δεδομένα που εισάγει ο χρήστης είναι λανθασμένο ή άκυρο . Μπορούν επίσης να χρησιμοποιηθούν αν υπάρχει ένα εσωτερικό σφάλμα λογικής στην αίτηση. Όποια και αν είναι το πρόβλημα , είναι σημαντικό να ρίξει μια εξαίρεση , ώστε το πρόγραμμα δεν συντριβή και να προκαλέσει τα θέματα ηλεκτρονικών υπολογιστών και τις απογοητεύσεις για τον χρήστη . Οδηγίες
Η 1

Surround κώδικα με προσπαθήσουμε και να πιάσει τις δηλώσεις . Για να χρησιμοποιήσετε την εσωτερική εξαιρέσεις μέσω Java , ο κώδικας πρέπει να είναι τυλιγμένο σε προσπαθήσουμε και να πιάσει τις δηλώσεις . Το παρακάτω παράδειγμα είναι η σύνταξη που χρησιμοποιείται : try { . Κωδικός που χρησιμοποιείται για την επεξεργασία των διαδικασιών εφαρμογής } { αλιευμάτων Υπήρξε ένα σφάλμα . Ρίξτε μια εξαίρεση . } 2

Γράψτε τον κωδικό σας κατά την προσπάθεια και να πιάσει μπλοκ . Την τοποθέτηση του κώδικα εντός του μπλοκ try περνά ένα σφάλμα στο μπλοκ των αλιευμάτων . Για παράδειγμα , αν επιχειρήσετε να αποθηκεύσετε ένα string σε μια μεταβλητή ακέραιο , ο compiler πιάνει το σφάλμα για τον προγραμματιστή να handle.try { int MYINT ? Κορδόνι myString = " " ? MYINT = myString ? //Αυτό εμφανίζει ένα σφάλμα για τα αλιεύματα μπλοκ κώδικα } } αλιευμάτων { //error }
εικόνων 3

Γράψτε τον κωδικός εξαίρεσης . Όταν αλιεύονται ένα σφάλμα , να επιστρέψει το κείμενο σφάλματος στο user.try { int MYINT ? Κορδόνι myString = " " ? MYINT = myString ? //Αυτό εμφανίζει ένα σφάλμα στο μπλοκ των αλιευμάτων } } αλιευμάτων { System.out.println ( " ένας ακέραιος δεν μπορεί να κρατήσει μια μεταβλητή string " ) ? ! }
Η 4

Ρίξτε μια εξαίρεση . Μπορεί να θέλετε να ρίξει το δικό σας Κατηγορία εξαίρεση. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε μια συγκεκριμένη λειτουργία ορίζονται από το χρήστη , χρησιμοποιώντας το " ρίξει" λέξη κλειδί. Ο παρακάτω κώδικας ελέγχει την τιμή μιας μεταβλητής και πετάει ένα σφάλμα, αν ο αριθμός ισούται με zero.int myNumber = 0 ? Εάν ( myNumber == 0 ) { ρίξει νέο BadNumber ( ) ? }
Εικόνων

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα