Προγραμματισμός

* Γνώση Υπολογιστών >> Προγραμματισμός >> Προγραμματισμός Java

Οι static μεθόδους σε Java Υποκατηγορία

στατικές μέθοδοι ρίξει πολλά αρχάριους προγραμματιστές Java σε ώρες για την καταπολέμηση της με τον πηγαίο κώδικα που τους δίνει λάθη . Αυτά τα προβλήματα μπορεί να είναι ακόμη κολλώδης όταν Java προγραμματιστές να ενσωματώνουν στα αρχεία τους τάξη , και ιδιαίτερα προβληματική όταν οι προγραμματιστές να χρησιμοποιούν στις υποκατηγορίες τους . Ωστόσο , μια σωστή κατανόηση των αρχών της κληρονομιάς μπορεί να ξεκαθαρίσει πολλά από αυτή τη σύγχυση . Μαθήματα
Η

Αντικειμενοστραφής προγραμματισμός θέτει ως βάση τις δομές κώδικα, γνωστό ως « μαθήματα ». Όταν ένας προγραμματιστής γράφει μια τάξη , αυτός δημιουργώντας ουσιαστικά ένα πρότυπο που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να δημιουργήσετε πολλαπλές παρουσίες της δομής κώδικα , ή αντικείμενα . Για παράδειγμα , ένας προγραμματιστής παιχνίδι που κωδικοποιεί ένα παιχνίδι μπορεί να γράψει μια κατηγορία που περιέχει όλο τον κώδικα για να δημιουργήσετε ένα λειτουργικό χαρακτήρα . Αντί επανεγγραφής επανειλημμένα αυτόν τον κωδικό για να δημιουργήσει πολλαπλούς χαρακτήρες , μπορεί απλά να δημιουργήσετε πολλαπλές παρουσίες της ενιαίας κατηγορίας έγραψε .
Εικόνων Sub Μαθήματα
Η

προγραμματιστές Java μπορεί να εξειδικεύονται περαιτέρω η τάξεις που γράφουν με υποκατηγορίες . Αυτά είναι αποτελεσματικά επεκτάσεις σε μια κλάση γονέα . Για παράδειγμα , ένας προγραμματιστής του παιχνιδιού μπορεί να γράψει μια κατηγορία που περιέχει τους βασικούς μηχανισμούς για να κάνει τους χαρακτήρες να μετακινούνται και να αλληλεπιδρούν . Τότε μπορεί να δημιουργήσουν υποκατηγορίες - που κληρονομούν αυτόματα όλο τον κώδικα της μητρικής τους τάξη , χωρίς την χρειάζεται να πληκτρολογείτε ξανά τα πάντα - που περιέχουν εξειδικευμένες κώδικα για να κάνει διαφορετικά είδη των χαρακτήρων, όπως συμμάχους , εχθρούς και αφεντικά
Η <. οι br >
Στατική και Πρωτοδικείο μέθοδοι
Η

Ορισμένες λειτουργίες μέσα σε ένα αντικείμενο που ονομάζεται μεθόδους . Υπάρχουν δύο είδη των μεθόδων : μέθοδοι παράδειγμα και στατικές μεθόδους . Κάθε φορά που ένας προγραμματιστής δημιουργεί ένα νέο στιγμιότυπο της κλάσης , αυτό το αντικείμενο είναι μια εντελώς αυτόνομη μονάδα . Έχει τις μεταβλητές των οποίων οι τιμές της είναι διαφορετική από άλλα αντικείμενα παράδειγμα της ίδιας κατηγορίας και τις μεθόδους της πρωτοβουλία επηρεάζει μόνο τις μεταβλητές του . Ωστόσο , οι στατικές μεθόδους μέσα σε μια κλάση αντιμετωπίζονται με διαφορετικό τρόπο . Αντί μόνο να έχουν πρόσβαση σε μια συγκεκριμένη περίπτωση , στατικές μεθόδους πρόσβαση σε δεδομένα από κάθε στιγμιότυπο της κλάσης . Εναλλακτικά , εάν η στατική μέθοδος δηλωθεί μέσα σε μια υποκατηγορία , θα έχει πρόσβαση στα δεδομένα από κάθε περίπτωση το αντικείμενο της συγκεκριμένης υποκατηγορίας .
Εικόνων static μεθόδους και Υπέρτερο
Η

Όταν υποκατηγορίες επεκτείνουν μητρική τάξεις τους , οι προγραμματιστές έχουν τη δυνατότητα των μεθόδων «επιτακτικών » στην πατρική κλάση με μεθόδους από την υποκατηγορία . Με το να γράφεις μια μέθοδο με το ίδιο όνομα σε μια υποκατηγορία που υπάρχει μέσα στην πατρική κλάση επεκτείνει , καλώντας τη μέθοδο αυτή στο πρόγραμμά σας θα προκαλέσει Java να χρησιμοποιήσει τον κωδικό μέθοδο από την υποκατηγορία αντί της γονικής κλάσης . Ωστόσο, αυτό δεν λειτουργεί με στατικές μεθόδους . Εάν ένας προγραμματιστής προσπαθεί να παρακάμψετε μια στατική μέθοδο από μια κλάση γονέα σε μια υποκατηγορία , το πρόγραμμά του θα δημιουργήσει ένα μήνυμα λάθους κατά τη μεταγλώττιση .
Η
εικόνων

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα