Προγραμματισμός

* Γνώση Υπολογιστών >> Προγραμματισμός >> Προγραμματισμός Java

Πώς να χρησιμοποιήσετε μεταβλητές σε ένα Eclipse Classpath Project

Με τη γλώσσα προγραμματισμού Java , μπορείτε να δημιουργήσετε τα δικά σας μαθήματα και τη χρήση τους σε μελλοντικά προγράμματα . Μια τάξη είναι ανάλογη με ένα σχέδιο , και χρησιμοποιείται για τη δημιουργία αντικειμένων . Τα αντικείμενα έχουν μια κατάσταση και τη συμπεριφορά που τους επιτρέπει να επιτευχθεί ένας συγκεκριμένος στόχος . Για παράδειγμα , ένα αντικείμενο θα μπορούσε να αντιπροσωπεύει έναν θεατή εικόνας. Δημιουργώντας το δικό σας μαθήματα μπορεί να επιταχύνει δραματικά τη μελλοντική ανάπτυξη εφαρμογών . Όταν χρησιμοποιείτε το περιβάλλον προγραμματισμού Eclipse , θα πρέπει να το πείτε πού να ψάξουν για το έθιμο τάξεις σας . Αυτό ονομάζεται Classpath . Τα πράγματα που θα χρειαστείτε
Eclipse ολοκληρωμένο περιβάλλον ανάπτυξης ( IDE ) για Java Developers
Η Εμφάνιση Περισσότερες οδηγίες
Η

1 Τοποθετήστε το Eclipse IDE κάνοντας κλικ στο εικονίδιο του προγράμματος του . Όταν τα φορτία του προγράμματος , πλοηγηθείτε στο " File /New /Project" και επιλέξτε " Java Project" από τη λίστα στα δεξιά της οθόνης . Εμφανίζεται ένα παράθυρο διαλόγου New Project . 2

Δημιουργήστε ένα όνομα για το έργο σας και πληκτρολογήστε το στο πλαίσιο κειμένου στο πάνω μέρος του παραθύρου διαλόγου New Project . Κάντε κλικ στο κουμπί "Next " για να συνεχίσετε .
Εικόνων 3

Κάντε κλικ στο "Βιβλιοθήκες " καρτέλα . Μια λίστα με την ένδειξη " βάζα και τους φακέλους τάξη στην πορεία κατασκευής " εμφανίζεται .
Η

4 Κάντε κλικ στο κουμπί στα δεξιά του παραθύρου διαλόγου με την ένδειξη " Προσθήκη κατηγορίας φακέλου . " Ένα παράθυρο με την ένδειξη " Class Folder Selection" εμφανίζεται. Μια λίστα όλων των κατηγοριών που έχετε κάνει στο Eclipse εμφανίζεται .
5

Επιλέξτε την κατηγορία που θέλετε να προσθέσετε στη Classpath και επιλέξτε το πλαίσιο στα αριστερά του ονόματός του . Αν θέλετε να προσθέσετε πολλαπλές κατηγορίες , επιλέξτε τα πλαίσια για κάθε κατηγορία που θέλετε να προσθέσετε .
Η

6 Κάντε κλικ στο κουμπί με την ένδειξη "OK " για να συνεχίσετε .
Η 7

Κάντε κλικ το κουμπί με την ένδειξη "Τέλος " για να δημιουργήσετε το έργο . Τώρα είστε έτοιμοι να ξεκινήσετε τον προγραμματισμό της εφαρμογής σας με το έθιμο τάξεις σας .
Η
εικόνων

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα